Campingaz Party Grill + Carry Bag - Reviews

Thermostaat

6,2

Ingege 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Gevaarlijk en onduidelijke instructie

Na uitgebreid doornemen van de gebruiksaanwijzing heeft de grill bij het eerste gebruik al vlam gevat. Niet duidelijk hoe je de poten moet demonteren en hoe je de gasfles aansluit. Zeer gevaarlijk product. Bijbehorende tas is wel mooi en geheel is wel compact.

Pluspunten

• Mooie tas
  • Compact apparaat

Minpunten

• Lastig gasfles aansluiten
  • Na eerste gebruik defect
  • Lastig poten verwijderen
  • Onduidelijke handleiding
  • Slechte garantie

glamourboy 31-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne grille

Handig compact grilletje voor 2 a 3 personen. Het grote voordeel is dat je niet zit te hannesen met een losse gasfles en slang. Er zit nl een afneembaar wegwerptankje onder.
Wij gebruiken hem op de camping.
Bijkomend voordeel (voor ons tenminste) is dat op veel campings in Zuid-Europa een bbq met houtskool verboden is, terwijl bbq op gas wel mag.
De vlam is goed te doseren en hef resultaat is mooi egaal gegrild vlees.
In de onderschaal kun je water doen om het vet op te vangen, maar dit is niet noodzakelijk.
Bovenrooster kan er zo afgenomen worden en de vetopvangbak kan eraf geklikt worden.
Schoonmaken gaat gemakkelijk ivm de anti aanbaklaag, vuil vliegt er van af.
Wel opletten dat het vuur niet te hoog staat terwijl er niks op ligt want dan gaat de teflonlaag bladderen. (gezien bij een medekampeerder), hier wordt ook voor gewaarschuwd in de handleiding.
Een ander handig detail is, dat als je de bakplaat eraf haalt, er een (als het moet grote) pan op verwarmd kan worden.
Als je het vuur niet te hoog zet (wat ook niet nodig is) gaat een gasflesje vele maaltijden mee.
Ik heb voor 2 flesjes 13,50 betaald.
Wel opletten dat je het juiste type koopt.
Conclusie: een goed bruikbare en handige grille voor niet te veel personen.