Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker wit, rood - Reviews

Type/soort
Babyvoedingbereiders
Omschrijving
Philips AVENT 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker SCF881/01 babyvoedingbereider - van Philips Avent in de categorie Babyvoedingbereiding.
Kleur(en)
wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker wit, rood op Kieskeurig.nl.

Anoniem 03-11-2019

Mooi en functioneel apparaat.

Geschreven voor: Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker wit, rood

Wanneer ik een product koop hecht ik waarde aan meerdere aspecten zoals het ontwerp, de functionaliteit ervan en het gebruikersgemak. De Philips 4 in 1 blender voldoet naar mijn mening aan alle aspecten. Persoonlijk vind ik dat de buitenkant van een apparaat er modern en neutraal uit moet zien. De meeste apparaten staan bij mij thuis in de kelder omdat ze te lelijk zijn voor in de keuken te zetten. De Philips blender maakt hier onderscheid in. Het apparaat ziet er netjes uit en het staat goed in onze nieuwe keuken. Als we het hebben over de functionaliteit van het apparaat vind ik het 4 in 1 concept geweldig. Doordat ik maar een kannetje en apparaat hoef te gebruiken, hoef ik minder af te wassen waardoor ik dus ook energie en water bespaar. Een verbeterpunt vind ik dat bij het schoonmaken het zeefje moeilijk is los te halen.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Lindy Janssen 03-11-2019

Geen potjes meer en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker wit, rood

Wat een fijn apparaat! De groente die ik die dag zelf in mijn eigen eten verwerk gebruik ik ook voor de maaltijden van mijn kind. Ik hoef er niet naar om te kijken, het apparaat doet zowat alles voor me, en er zitten geen toegevoegde middelen waarvan ik niet wil dat mijn kind het binnen krijgt. Ik moet alleen nog de ontdooi functie testen. Het is een compact apparaat wat niet teveel ruimte in beslag neemt, en het kan in de vaatwasser ook nog. Het enigste wat ik hoef te doen is de groente of fruit in stukjes te snijden, water erin te doen, en de kan om te draaien zodat het gaat blenden. Een kind kan de was doen. Wel uitkijken met groente zoals wortel en rode biet, zorg dus dat je het meteen schoonmaakt.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Kan in de vaatwasser

Minpunten

• Verkleurd door groente als wortel en rode biet

Godfried vondenhoff 30-10-2019

Super makkelijk en vertrouwd

Geschreven voor: Philips 4-in-1 gezonde babyvoedingmaker wit, rood

Deze philips 4-1 stoom blender apparaat mocht ik testen. Toen deze binnenkwam heb ik eerst aandachtig gekeken hoe het apparaat eruit ziet! Modern en strak!

Na het uitpakken en in elkaar zetten gelijk gaan testen! Eerst even kijken hoeveelheid water je moet gebruiken voor wat je gaat maken. Ik ging appelmoes maken. Door duidelijkheid van boekje weet je dit precies. De tijd ingesteld en voila na klein kwartier is het gestoomd. Nu de kan omgedraaid en dan op knop gedrukt en wordt het tot moes gehakt. Vervolgens met handige spatel kun je alles eruit halen.

Het schoonmaken hiervan is makkelijk en vaatwasser bestendig, echter is misschien wel verstandiger om het met de hand te doen ivm blokje voor vaatwasser agressiever is dan normale afwasmiddel.

De receptenboekje is ook ideaal door dat er voldoende recepten in staan!

Pluspunten

• Gemakkelijke bedieninf
  • Versheid
  • Receptenboek

Minpunten