Philips AVENT Baby monitor SCD843/01 Digitale videobabyfoon

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT Baby monitor SCD843/01 Digitale videobabyfoon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m************@h********** 27-01-2024

Apparaat stopt er ineens mee

Iets meer dan 2 jaar geleden kochten we dit artikel. Nu is deze er ineens mee gestopt en op geen enkele manier meer aan de gang te krijgen. We vinden dit wel heel jammer van zon duur apparaat.

Pluspunten

• goede ontvangst van beeld
  • goede ontvangst van geluid

Minpunten

• Snel defect

Smit 11-04-2021

Goede babyfoon

Babyfoon van goede kwaliteit. Het beeld is scherp en het geluid is goed. Makkelijk in te stellen. Enig minpunt is dat je bij installatie niet de Nederlandse taal in kiezen.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Nederlandse taal niet mogelijk bij installatie

Aad 06-04-2021

Geweldig helder scherm , prima duidelijk geluid.

Beste babyfoon die ik ooit had, Betrouwbaar helder beeld, prima geluid, heb deze zelfs gebruikt bij mijn zieke moeder, gaf haar veel rust.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • super goed geluid
  • afstand
  • muziek mogelijk

Minpunten

• geen
  • geen

MBlank123 02-04-2021

Fijne videobabyfoon

Wij hebben de videobabyfoon twee weken in gebruik. Het is een fijne en gebruiksvriendelijke babyfoon. De installatie gaat snel en erg makkelijk. Het grote heldere scherm is erg prettig. Ook het bereik van de babyfoon is goed. Buiten in de tuin hebben we nog uitstekende verbinding. Daarnaast is ook de batterijduur met circa 10 uur goed. En de overige functies, zoals temperatuur, muziekjes, terugpraatfunctie en nachtlampje zijn erg handig.

Pluspunten

• Goed en scherp beeld
  • Goed bereik
  • Vele gebruiksmogelijkheden

Minpunten

• Matige geluidskwaliteit

GulhanDaybelge 01-04-2021

The product is very comfortable

I used that Baby Monitor for about 2 weeks day and night in different times and found it very comfortable. Here are the prominent points I’ve experienced.
The display in the parent unit is quite clear that enables you to monitor your baby unclouded, that's very pleasing. There is a sensitivity features with different levels which makes sense especially when you use it in a day time with "high" level. You can also hear soft background sounds by this feature. Talk back button makes your baby calm down for some time before you get to him and give you a chance to go on your own issue. Lullaby feature can be activated both from parent and the baby unit solely. There is a list of lullabies repeating at about 15 minutes continuously. There is also a soft nightlight on the baby unit. This baby monitor has four different modes that allows you to choose how
you want to monitor your baby, I mainly used "VOX" mode. In that mode, the display and the sound of the parent unit switch off. When sound is picked up by the baby unit, the display and sound of the parent unit switch on immediately. Also, that mode is energy saving.

Pluspunten

• Clear monitoring
  • Talk back button
  • Lullaby List

Minpunten

• parent unit beeps a bit loudly when you switch off

Rietje 17 31-03-2021

prettige, snelwerkende babyfoon

Het is een prettige digitale videobabyfoon, met een scherp beeld en duidelijk geluid.
De camera en de ontvanger maken snel verbinding met elkaar en hierdoor werkt de videobabyfoon snel.
Er zit een duidelijke handleiding bij, maar deze heb je niet perse nodig om de babyfoon te begrijpen.

Pluspunten

• snel verbinding tussen camera en ontvanger
  • helder beeld
  • helder geluid
  • terugspreek functie
  • muziek afspeelfunctie

Minpunten

• camera kan alleen aan de oplader worden gebruikt

Matthijs19844 30-03-2021

Een echte aanradar!

De handset is makkelijk in gebruik met een simpele bediending, het scherm is van een goed formaat met zeer helder scherm heel de dag en nacht. Door de eco modus kun je er lang mee doen voordat hij leeg is en heeft hij een uitstekend bereik door het hele huis. De babycam is makkelijk te plaatsen zowel op de poot of te monteren aan de wand en verstelbaar. Het geluid is super helder en in veel verschillende opties te gebruiken door de gevoeligheidsregeling. De vele opties voor slaapliedjes en het nachtlampje is ideaal voor het vinden van de rust voor onze babys.
Met de drukte van een tweeling is deze babyfoon zeer geschikt voor het monitoren van de babykamer en kunnen wij met een gerust hart van onze nachtrust genieten. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Zeer helder beeld
  • scherp geluid met diverse sebsitieve opties
  • slaapliedjes en nachtlampje
  • eco modus en bereik

Minpunten

• Geen app van beschikbaar

JHoste91 28-03-2021

Super video babyfoon

Ik heb voor deze video babyfoon gekozen omdat ik het erg prettig vindt dat ik de kleine kan zien.
het prima bereik (in het buitengebied) is erg prettig! het design is fraai! en er zit een mooi lang snoer bij.

Pluspunten

• fraai design
  • lang snoer
  • groot beeldscherm
  • duidelijk beeld.

bloempje2021 26-03-2021

Niet duur, goede kwaliteit van babyfoon en scherm

makkelijk in gebruik, doet wat het moet doen. Scherm is van goede kwaliteit. Nog geen minpunten tegen gekomen

Pluspunten

• Prijs
  • Scherm

EJ2020 26-03-2021
  • Product gekregen

Ideale babyfoon met zeer scherp scherm

Werkt nog beter dan verwacht. Zeer gemakkelijk in de bediening en het zeer scherpe scherm geeft goed weer wat er in de kamer van je kind gebeurt.

Pluspunten

• Scherm
  • Gebruiksvriendelijkheid

John Ono 25-03-2021

Prima veelzijdige videobabyfoon

Wij hebben de babyfoon ongeveer een week gebruikt en hij bevalt heel goed. Het beeldscherm is lekker groot en het beeld is goed scherp. Het is ook fijn dat de babyfoon automatisch overgaat op nachtzicht als het donker wordt. De videobabyfoon heeft een lekker lang snoer zodat je geen verlengkabels hoeft te gebruiken.

Het bereik is prima. Mocht ik onverhoopt toch buiten bereik zijn dan geeft het apparaat een duidelijk signaal af.

De batterij van de ouderunit houdt het op gewone stand 10 uur vol. De eco mode hebben wij nog niet getest. De broekclip is ook wel handig al zit de antenne dan een beetje in de weg.

De overige functies zoals het de temperatuurmeter, nachtlampje, muziekjes en terugpraatfunctie zijn best handig. Alleen het geluid klinkt niet echt heel prettig bij de terugpraatfunctie.

De verschillende modi zijn handig voor verschillende situaties, zoals altijd aan, audio mode, vox mode en eco mode.

Al met al een prima babyfoon met, voor ons het meest belangrijk, goed bereik ook als je buiten bent!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goed display
  • Veel gebruiksmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prima uiterlijk

Minpunten

• geluidskwaliteit

TvdK87 25-03-2021

zeer fijne babyfoon, een aanrader!

Voor Philips heb ik de afgelopen weken deze babyfoon mogen testen en daarom schrijf ik nu deze review.

Bij het openen van het pakket werd meteen duidelijk dat deze babyfoon zeer makkelijk te installeren moest zijn. Een camera, een unit met een beeldscherm en 2 kabeltjes. Het installeren wijst zich vanzelf en is binnen no-time klaar voor gebruik.

De camera beschikt over een zoomfunctie, ideaal als de camera wat verder weg staat of wanneer je wilt inzoomen op je kleintje als het lekker ligt te slapen. Verder heeft de camera een nachtlampje, een infrarood camera, en een speaker voor slaapliedjes of de terugpraatfunctie.

Het beeldscherm is relatief groot en heeft een goede kwaliteit. Via de unit hou je makkelijk je kleintje in de gaten en is het mogelijk om te spreken of om een muziekje aan te zetten. Ook erg handig is dat de temperatuur in de slaapkamer is af te lezen op het scherm.

Het geluidsniveau en het licht van het beeldscherm zijn aanpasbaar. Ook kun je ervoor kiezen om een trilsignaal te krijgen als de camera iets waarneemt, wat zeer van pas komt als je beneden met visite zit bijvoorbeeld.

Het bereik laat niets te wensen over, in iedere hoek van het huis of de tuin hebben we bereik, dus ook een avondje op visite bij de buren is geen probleem.

Al met al een zeer fijne babyfoon waar we nog veel plezier aan gaan beleven.

Pluspunten

• nachtlampje
  • makkelijk te bedienen
  • infrarood camera
  • goed beeld/geluid

Meibeek31 25-03-2021

Handzame babyfoon met veel mogelijkheden

De ouderunit staat stevig en is mooi handzaam. Beeld en geluid functioneert goed. Fijn dat er verschillende melodieën afgespeeld kunnen worden. Bereik is goed.

Pluspunten

• Veel opties
  • Geluid en beeld is goed
  • Duur accu

Minpunten

• Beeldkwaliteit mag scherper

Tester1233 25-03-2021

Stevig en goed bereik

Een stevige babyfoon met een antenne die niet snel kapot kan gaan. Heel goed beeld. Wat fijn dat er een eco stand op zit. De accu gaat lang mee. Ook zit er een lang snoer aan camera en monitor oplader zodat dit makkelijk gaat. Geluid is niet zo goed en mis de fictie dat je de camera kunt draaien.

Pluspunten

• Goed bereik ook buiten
  • Stevige monitor en camera
  • Eco stand
  • Leuke liedjes

Minpunten

• Geluid is niet super
  • Jammer dat de camera niet draaibaar is