Philips AVENT SCD625 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD625 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Karmen 13-07-2017

Beeldcamera babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD625 wit

Goede beeldbabyfoon, het beeld/geluid is in vergelijking met de realiteit een fractie later. Maar dat is voor ons geen probleem. Het muziekje in de babyfoon is wat blikkerig, maar deze wordt door ons toch niet gebruikt.
Het is fijn om je baby te kunnen zien, zodat je weet wat er aan de hand is of wat hij aan het doen is als er geluid wordt gedetecteerd.
Het is prettig dat er een eco stand op de babyfoon zit, die springt aan zodra er beweging of geluid is, ook in het donker.

Pluspunten

• Beeld
  • Eco modus

Minpunten

• Blikkerig muziek
  • Standbytijd

senden 10-07-2017

Avent babyfoon

Geschreven voor: Philips AVENT SCD625 wit

Even getwijfeld of de de aanschaf van zo een dure babyfoon nodig is.
De cashback actie gaf ons dat laatste zetje in de rug hem toch te kopen.
Nu we hem in gebruik hebben super blij ermee. Handig in gebruik, je hoeft geen hele beschrijving te lezen, om de babyfoon in gebruik te nemen. Hij heeft een groot scherm waardoor alles duidelijk zichtbaar is met dag en nacht functie. bereik is ook zoals beloofd, ondanks onze super dikke muren (1m dik). stevig en kan best tegen een stootje, wat handig is bij meer kinderen :)

Pluspunten

• bereik
  • groot scherm
  • makkelijk in gebruik
  • goede kwaliteit

Mieke 01-07-2017

Helder beeld

Geschreven voor: Philips AVENT SCD625 wit

Makkelijk in gebruik en veel opties. De muziekjes kun je vanaf de bank aanzetten en het beeld is erg scherp. De VORM stand is handig omdat het scherm dan alleen aanstaat wanneer er geluid of beweging is.

p 13-06-2017

accu houd het lang vol, groot display

Geschreven voor: Philips AVENT SCD625 wit

oude versie van deze babyfoon hebben we al 3 jaar in gebruik.
nu met een 2de op komst weer voor de philips avent gegaan omdat de accu het goed volhoud, en er totaal geen ruis op de lijn is.

de extra functies zoals temp en liedjes vind ik zelf niet nodig.
beeldkwaliteit kan denk ik beter, maar ik vind het goed genoeg.

Pluspunten

• accuduur
  • geen ruis

Minpunten

• beeldkwaliteit
  • geen inzoom mogenlijkheid

Ron 04-06-2017

SCD620

Geschreven voor: Philips AVENT SCD625 wit

Deze aangeschaft omdat we tevreden waren met de SCD610. Deze gebruiken we nog steeds. Wat helaas een groot minpunt is is dat de SCD620 de oude SCD610 dusdanig stoort dat het geluid helemaal vervormd is en dus onbruikbaar. Heb je alleen de SCD620 dan is het prima maar dus een andere in huis en het werkt storend

Pluspunten

• Prima beeld
  • Prima geluid

Minpunten

• Stoort andere babyfoon