Alecto DBX-18

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-18 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

commentaar 26-04-2017

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Alecto DBX-18

Erg metalig geluid, baby hoor ik beter door een gesloten deur dan door de babyunit zelfs als volume van ouder-unit maximaal staat. Kinderliedje hoor je via de microfoon van de baby-Unit ook op de ouder-unit en je moet dus het volume van de ouder-unit uitzetten als je last hebt, wat dus onmiddellijk de belangrijkste functie weghaalt.

Jopie 21-02-2016
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Net eerste avond op mijn kleindochter gepast, bereik was super. Babyfoon doet het prima voor dat geld.

Annemarie 14-02-2016
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Deze babyfoon vangt veel achtergrondgeluiden, maar bijna niet het geluid van m'n kleine meid. Ik hoor haar door een dichte deur beter huilen dan door de babyfoon. Batterij is snel leeg, ouderunit is al een aantal keer uitgevallen, terwijl alles nog aanstond en de batterij niet leeg was. Snoer van kindunit is erg kort, muziekjes klinken erg hard en mechanisch. Gebruiksgemak is wel goed, niet te ingewikkeld.

Kim 27-12-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Handige degelijke babyfoon. Fijn dat er 2 muziekjes aanwezig zijn. Prijstechnisch prima voor zijn mogelijkheden

hirkes 08-12-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Hij geeft veel ruis, vervormt geluid. Liedjes zijn echt niet om aan te horen. Temperatuur weergave en terugspreekfunctie is wel handig.
Wij gaan inmiddels een nieuwe kopen.

Lieke 09-11-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Wij hebben de alectro DBX-18 twee weken in gebruik gehad maar toen toch een andere aangeschraft. Hij was niet betrouwbaar, ving maar de helft van het geluid op, dit vonden wij geen prettig idee als ons kindje boven lag en wij beneden haar niet kunnen horen.

C 25-10-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Gebruiksvriendelijk product met handige functies. Snoer zou iets langer mogen. Handig met zichtbare lampjes zodat visueel geluid ook zichtbaar is.

C 25-10-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Eenvoudige bediening, handig met oplichtende puntjes bij geluid zodat geluid ook zichtbaar is. Snoer zou iets langer mogen.

Claudyaa 20-09-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Prima babyfoon voor deze prijs. Wij gebruiken m binnenshuis, goed bereik, geluid niet altijd optimaal (ruis). Wel fijn dat er een terug praat mogelijkheid op zit.

Ankedonkers1 20-09-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Het zijn 2 kleine apparaatjes die handig in gebruik zijn. Er zitten weinig knopjes op waardoor het apparaat gemakkelijk te bedienen en te begrijpen is.

1971najaar 16-09-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Het is een prima degelijk en eenvoudig apparaatje. Makkelijk te bedienen. Geen poespas, gewoon goed. Geluid had iets beter mogen zijn.

Ineke van den berg 17-08-2015

Prima babyphone,
Makkelijk te bedienen.
Goede koop, ook achter in de tuin te horen.
En al met al een mooie prijs.

Joshua44 03-08-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Eenvoudig te bedienen, duidelijke gebruiksaanwijzing, geeft de temperatuur in de babykamer aan en kan 2 slaapliedjes afspelen. Het apparaat is zeer voordelig geprijsd en gekocht bij Kruidvat.

hklmvm01 29-07-2015
Geschreven voor: Alecto DBX-18

Prima product en niet te duur. Eenvoudig en makkelijk in gebruik. Geen poespas maar doet wat het moet doen.