Alecto DVM-65 - Reviews

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leejoo 14-05-2016 Product kwartaal in bezit

babyfoon alecto

7,4
Makkelijke bedienbare babyfoon, goed bereik,schermpje is super handig! Nadeel is korte batterijduur en aanspringen van de babyfoon op geluid is wat minder. Baby moet echt goed hard geluid maken ...

Jootje 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi apparaatje is het!

Doet het goed! Ik kan er wel van aan. Ik kan het duidelijk zien! Ik zou hem wel aanbevelen bij mensen die graag een babyfoon willen!

Pluspunten

• Camera

Katrien 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto DVM-65

Heel tevreden! Gemakkelijk in gebruik! Bereik is zeer goed! Terugspraakfunctie is echt wel een pluspunt! Klank is heel helder. Beeldkwaliteit kan misschien wel wat beter maar zeker geen probleem

Judith Zwart 05-04-2016 Product kwartaal in bezit

Alecto Babyfoon DVM-65

Handige babyfoon, eenvoudig in gebruik. Goed bereik, ook buitenshuis, mocht je in de tuin zitten.
Fijn dat er een terugspreekfunctie opzit.
Jammer dat er geen muziek-functie opzit, dat je slaapliedjes kunt afspelen. Ook fijn dat het beeldscherm bij stilte automatisch uitgaat, je hoeft niet 'constant' te kijken als je dat niet wilt.

Ik raad dit prodcut aan, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zeetaart 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

4,4
Het toestel heeft een zeer laag kwaliteit beeld. Het is zeer moeilijk te achterhalen waar uw kind ligt op het scherm. De batterij gaat geen nacht mee, ondanks het feit dat het scherm en geluid enkel opstaan als er geluid gedetecteerd is. Bij het uitvallen van de batterij is er weinig of geen geluid gemaakt, dit was niet hoorbaar al slapend. De babyfoon reageert ook niet snel op geluid, zachte stemmen van het kind geven geen contact.

robtuitert 04-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nadat onze philips babyfoon na meerdere defecten er definitief de brui aan gaf, op aanraden van anderen een Alecto gekocht. Dat bevalt alvast goed. Het bereik is veel beter dan de Philips beeld-babyfoon. Verder ziet het product er degelijk, en ook wel een beetje lomp, uit. Maar is degelijk, doet het gewoon goed.
Nadeel van de camera is wel dat je hem niet over de as kan roteren, dus niet naar links of rechts kan richten als hij aan de muur bevestigd is.
Verder is de beeldkwaliteit niet zo goed als ze je doen geloven op het plaatje op de doos.
Het bereik is echt goed, ik heb een straat verderop nog steeds ontvangst. En dat is zeker in vergelijking met de philips echt top, want die werkte bij de buren al niet meer.
Tot nu toe zeer tevreden.

Spookje81 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

+ Gemakkelijk te 'intstalleren'.
+ Eenvoudig in gebruik
+ Beeld is zowel overdag als 's nachts duidelijk.
+ Mogelijkheid tot 'aanmelden' extra camera/baby unit
+ Terugspreekfunctie
+ Temperatuurindicatie
+ Ouderunit schakelt pas in bij geluid baby

- Niet mogelijk om 2 baby units tegelijkertijd te monitoren. Ouderunit kan alleen op gezette tijden switchen tussen 2 units.
- Kleine vertraging in inschakeling ouderunit bij geluid baby

T.R 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Alecto DVM-65

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer veel opties voor een relatief lage prijs.

Is eenvoudig te instaleren. Scherm niet zo groot, maar je ziet meer dan voldoende. Geluid is prima.

Functioneert tot op heden goed. Voldoet aan onze eisen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Compact

Minpunten

• klein scherm

Dorien Vercauteren 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Waar voor zijn geld

Voor een lage prijs krijg je een beeldbabyfoon die alle essentiële functies bezit. Het scherm is wel redelijk klein, maar voor mij stoort dit niet.

• Voldoende functies

Minpunten

• Klein scherm

Familie van Diermen 29-12-2016 Product paar weken in bezit

goedkope camera babyfoon

Wij hadden een dlink camera die is bij ons snel kapot gegaan en toen zagen we deze babyfoon met camera en de dingen die wij belangrijk vonden zoals de temperatuur in de kamer zitten erook op je kan hem uitbreiden met losse camera's ( wij hebben er nog eentje nodig en die gaan we zeker halen ) Je ziet de baby heel erg scherp en tot nu toe nog helemaal geen geruis gehoord ik ben er heel blij mee

Hendry 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

Is eenvoudig te instaleren, zonder veel poespas. Scherm is niet zo scherp, maar je ziet meer dan voldoende. Geluid perfect. Product is degelijk met lange snoer. Functioneert tot op heden goed. Voldoet aan alle eisen, zeker voor de (lage) prijs.

Pluspunten

• goed geluid
  • degelijk

Minpunten

• beeld niet zo scherp

Carla 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

goed beeld voor goede prijs

Om mijn kleinkind in de slaapkamer te volgen werkt het prima en ik vind de kwaliteit ten opzichte van de prijs heel acceptabel. Reageert goed op geluid . Makkelijk in gebruik. Enige nadeel........de batterij loopt snel leeg: het gebruikt veel stroom of de opslag is minimaal.

Pluspunten

• goed bereik
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• batterij opslag

Anita van lierde 04-10-2016 Product paar dagen in bezit

Scherm is niet zo groot

Zeer goed toestel. Scherm is niet zo groot maar valt zeer goed mee om alles te zien . Heb eerst het vorige toestel had had maar de nacht sensor werkte niet meer .Heb direct een ander toestel mogen kiezen.Vindt ik een goed + punt.

Minpunten

• Kan hem geen ganse nacht gebruiken zonder oplader

Aafke 04-09-2016 Product paar weken in bezit

Prima voordelige beeldbabyfoon

Een fijne en voordelige babyfoon.
Beeld vind ik prima gezien de prijs. Ik kan volgen wat de baby doet, wel een goede plek zoeken waar je hem neerzet.
Qua geluid vind ik mijn oude Alecto dbx 65 wel wat beter. Deze slaat eerder aan bij geluid van je kind.

Pluspunten

• Prima beeld voor de prijs
  • Makkelijk meenemen

Minpunten

• Geluid mag harder
  • Standaard zou fijn zijn

rdebruin 03-09-2016 Product paar weken in bezit

goed helder en stabiel beeld

Eenvoudig te gebruiken. Groot beeld, zuiver en geen storingen. Geluid is zeer goed en de terug spreekfunctie werkt ook heel goed.

Pluspunten

• beeld
  • eenvoudigheid

Lisa 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Handige babyfoon voor een klein budget

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Je hebt voor een klein prijsje meteen heel wat opties op de babyfoon. De terugspreekfunctie gebruik ik vaak om mijn baby vanop afstand te sussen en niet naar de kamer te gaan want wanneer hij me ziet wil hij op mama's schoot. Heel handig om in en uit te kunnen zoomen en de camera omhoog en omlaag te kunnen bewegen. Zo heb je elke beweging van je baby in de gaten!

Pluspunten

• Zoom
  • Budgetvriendelijk

Minpunten

• Klein scherm

lindsay1984 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Precies wat je nodig hebt voor niet al teveel geld! We hebben 2 luvion producten gehad welke beide na 1 jaar hebben begeven en dus ook je garantie. Wij zochten een babyfoon met camera en verder geen toestanden zoals, liedjes, nachtlampje, opnemen en foto's maken. Deze heeft precies wat je nodig hebt: (nacht)beeld, terugspreekfunctie, geeft temperatuur aan v/d kamer, je kan het beeld van de monitor uitzetten en alleen op geluid laten staan als je zelf naar bed gaat (dan is niet heel je kamer heel de nahr verlicht. en voilá. Beeld is kleiner dan de duurdere varianten en niet onwijs scherp. Maar je kan zien of je kindje wakker is! Onwijs simpel, precies goed en niet duur!

Pluspunten

• Prijs / Kwaliteit
  • Temperatuur
  • Draadloos gebruik
  • Terugspreekfunctie

Minpunten

• Klein beeld

Roger 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een degelijke en prijselijke babyfoon met camera

Om met een veilig gevoel de kleinkinderen die komen slapen te bewaken heb ik deze babyfoon met camera aangekocht. Tot mijn grote tevredenheid valt de kwaliteit van het beeld ook bij donker en het bereik heel goed mee.Ik heb reeds andere merken gehad en de verbinding viel bij de vorige toestellen tegen.

Freddy 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke keuze

Toestel makkelijk aansluitbaar beeld valt heel goed mee gemakkelijk dat je uw kind ziet liggen goede prijs kwaliteit

ingridvaessen 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

redelijke camera

7,4
De camera blijft niet zo goed staan. De monitor daarentegen is handig zo te draaien dat je het kind kunt zien ook op betrekkelijk grote afstand. Beeld is wat wazig in het licht. In het donker veel beter.