Alecto DBX-98 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-98 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

j**********@g******** 31-12-2021

Slechte aankoop

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Deze babyfoon werkt niet naar behoren. Bereik is binnenshuis slecht en buitenshuis werkt de het helemaal niet. Onverklaarbare piepjes midden in de nacht en de accu die gaat soms lang en soms kort mee. Slechte aankoop

Pluspunten

• De helft van de tijd hoor je je kind niet

Minpunten

• Bereik
  • Accu
  • Piepjes

Dries 05-04-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Lekker uitgebreide babbyfoon. Duidelijk hoorbaar en handig in gebruik. Wij kochten deze nadat we een ander hadden geprobeerd en teruggestuurd hebben. Deze is zeer goed hoorbaar en heeft veel mogelijkheden. Ook fijn is de terugspraakmogelijkheid. Wij zijn blij uiteindelijk deze babyfoon gevonden te hebben.

Pluspunten

• duidelijk
  • licht gewicht

Sebastiaan 16-01-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Makkelijk bedienbaar klein makkelijke knoppen accu is goed je hoort je kindje goed ....................................

Bregman 31-12-2018

Goede bouwkwaliteit

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Ik heb voor dit product gekozen aangezien Alecto een bewezen merk is in de markt en de prijs qualiteit van dit product zeer goed is.

Pluspunten

• Prijs
  • Disign
  • Goed bereik
  • Goed geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Accu duur

Saskia 11-12-2018

Complete babyfoon voor een mooi bedrag

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Mooie compacte babyfoon met veel functies voor een redelijke prijs. Vrij stil, handzaam, ziet er prima uit.

Pluspunten

• compact
  • veel functies

Minpunten

• niet altijd ruisvrij
  • blijft niet stabiel staan

Thierry 01-07-2018

Vele opties

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Idee babyfoon gebruiken wij bij de oma en als we ergens naar toe gaan. Deze heeft een goed bereik en ook meerder opties zoals temperatuur en slaapliedjes dat soms wel eens van pas komen.

Pluspunten

• Veel opties
  • Goed bereik

Ingrid Staquet 12-11-2017

duidelijk toestel

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Ik vind het een goed product. Het is ook gemakkelijk dat je tegen je kind kan praten terwijl je de kamer niet moet binnengaan.

Koenvdh 29-10-2017
  • Product gekregen

Onherleidbare piepjes

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Het apparaat geeft op allerlei vage piepjes. Super irritant. Zomaar vanuit het niets, bij het opladen, als er niets aan de hand is. De piepjes onstaan zonder enige aanleiding. Als de piepjes (om even vage redenen) niet aanwezig zijn is het bereik goed. Niet kopen.

Minpunten

• Vage piepjes zonder reden.

Officiele reactie van Hesdo 30-10-2017

Beste Koen, wat vervelend dat u dit probleem ervaart. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er zonder reden pieptoontjes uit de ouder unit van de babyfoon komen. Maar wellicht bedoeld u het verbinding controle toontje dat u te horen krijgt, als de ouder unit is ingeschakeld, en de baby unit uit. Dit kan dus het geval zijn, wanneer u de ouder unit aan het opladen bent. Dit staat ook beschreven in de handleiding in hoofdstuk 3.2. Wij hopen dat hiermee het probleem is verholpen. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan even contact met ons op via service@alecto.nl, wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, het Alecto Service Team.

K 31-10-2017

Bedankt voor de reactie. De piepjes onstaan zonder enige aanleiding, zelfs wanneer de ouderunit naast de babyunit staat (aan en met meerdere typen batterijen getest). Bereik is goed, maar zodra het volume van de ouderunit op 1 of hoger wordt gezet (aan, uit, alles geprobeerd), beginnen vroeg of laat de pieptonen, ook als de verbinding goed is en batterijen opgeladen zijn. Geen aanleiding, wel erg irritant.

Vincent 13-09-2016

Fijne babyfoon

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Een fijne babyfoon die het nodige bezit, heeft een goed bereik en fijne extras zoals een temperatuur meter en verschillende muziekjes voor het slapen gaan.

Pluspunten

• Bereik
  • Grootte

Minpunten

• Batterij leeftid

CRense 29-05-2016

waardeloze babyfoon

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Twee jaar geleden hebben wij deze babyfoon gekocht, niet de goedkoopste destijds. Maar wat een waardeloos apparaat.
Bereik is zeer slecht, binnen een jaar al nieuwe batterijen moeten regelen, stroomadapter kapot.
Batterijen lopen zeer snel leeg en nu na nog geen 2 jaar doet hij weer niets. Batterijen laden ineens niet meer op en kan er niets meer mee beginnen. Zeer teleurgesteld in deze aankoop.

CRense 31-05-2016

Contact was direct al weer gezocht, maar gebeurt natuurlijk altijd in het weekend.. inmiddels al wel een nieuwe babyfoon moeten kopen

Officiele reactie van Hesdo 30-05-2016

vervelend dat de babyfoon problemen geeft, maar neem aub even contact op met ons service center ( 073-6411355 of service@alecto.nl) dan lossen we het probleem op.

Nara 08-05-2016

Met flinke korting gekocht en super tevreden!

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Tevreden! Via Medipoint besteld voor 55 euro. Voor die prijs is het zeker geweldig. Geluid is goed, temperatuur functie is ook geweldig, terugspreek functie ook. Het nachtlampje is waardeloos, daar moet je het niet voor doen. Op zich wel raar dat de ontvanger (wat bij de baby ligt) niet meteen aan gaat, ik moet eerst de stekker eruit halen en er weer in doen. Ik moet daar toch even weer naar gaan kijken. Voor de rest prima ding!

nonacde 09-04-2016

Great product

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Great product, small price and great features! I am happy with the product as the life of the battery is long, there is a variety of songs available and would recommend it to others!

nonacde 09-04-2016

Great product

Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

I bought this as it is a perfect product for a smaler house and I am super happy with all the features included, at a very resonable price!

Martijn 03-01-2016
Geschreven voor: Alecto DBX-98 wit

Ouderunit is klein maar staat daardoor erg wankel en valt dus makkelijk. Ook de instellingen zijn veel te beperkt voor deze prijs: geen muziek aan uitzetten op de ouderunit, geen gevoeligheidsinstelling en geen lichtjes indicatie van geluiden (handig bij geluid uit). Verder geeft de ouderunit onverklaarbare piepjes wat erg hinderlijk is 's nachts en gaat de batterij maar kort mee. Kortom, waardeloze aankoop.

Mammerlaan 24-06-2015

Simpel te bedienen.
Groot nadeel: geluid kan niet echt zacht. Babydeel staat zo ver mogelijk weg in haar kamer, onder een kast, het ouderdeel op volumestand 1 en ook in een kast en nog is elk kuchje hoorbaar. Gelukkig slapen we vast, maar dan nog hinderlijk.
Het ouderdeel piept ook regelmatig zonder reden.
Apparaat werkt ca 5uur op de batterijen.