Alecto DBX-98 - Reviews

Max. bereik buiten
300 m

Vincent 13-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne babyfoon

Een fijne babyfoon die het nodige bezit, heeft een goed bereik en fijne extras zoals een temperatuur meter en verschillende muziekjes voor het slapen gaan.

Pluspunten

• Bereik
  • Grootte

Minpunten

• Batterij leeftid

CRense 29-05-2016 Product jaar of meer in bezit

waardeloze babyfoon

5,4
Twee jaar geleden hebben wij deze babyfoon gekocht, niet de goedkoopste destijds. Maar wat een waardeloos apparaat.
Bereik is zeer slecht, binnen een jaar al nieuwe batterijen moeten regelen, stroomadapter kapot.
Batterijen lopen zeer snel leeg en nu na nog geen 2 jaar doet hij weer niets. Batterijen laden ineens niet meer op en kan er niets meer mee beginnen. Zeer teleurgesteld in deze aankoop.

Nara 08-05-2016 Product paar weken in bezit

Met flinke korting gekocht en super tevreden!

Tevreden! Via Medipoint besteld voor 55 euro. Voor die prijs is het zeker geweldig. Geluid is goed, temperatuur functie is ook geweldig, terugspreek functie ook. Het nachtlampje is waardeloos, daar moet je het niet voor doen. Op zich wel raar dat de ontvanger (wat bij de baby ligt) niet meteen aan gaat, ik moet eerst de stekker eruit halen en er weer in doen. Ik moet daar toch even weer naar gaan kijken. Voor de rest prima ding!

nonacde 09-04-2016 Product paar dagen in bezit

Great product

Great product, small price and great features! I am happy with the product as the life of the battery is long, there is a variety of songs available and would recommend it to others!

nonacde 09-04-2016 Product kwartaal in bezit

Great product

I bought this as it is a perfect product for a smaler house and I am super happy with all the features included, at a very resonable price!

Martijn 03-01-2016 Product maand in bezit

5,2
Ouderunit is klein maar staat daardoor erg wankel en valt dus makkelijk. Ook de instellingen zijn veel te beperkt voor deze prijs: geen muziek aan uitzetten op de ouderunit, geen gevoeligheidsinstelling en geen lichtjes indicatie van geluiden (handig bij geluid uit). Verder geeft de ouderunit onverklaarbare piepjes wat erg hinderlijk is 's nachts en gaat de batterij maar kort mee. Kortom, waardeloze aankoop.

Mammerlaan 24-06-2015 Product half jaar in bezit

Simpel te bedienen.
Groot nadeel: geluid kan niet echt zacht. Babydeel staat zo ver mogelijk weg in haar kamer, onder een kast, het ouderdeel op volumestand 1 en ook in een kast en nog is elk kuchje hoorbaar. Gelukkig slapen we vast, maar dan nog hinderlijk.
Het ouderdeel piept ook regelmatig zonder reden.
Apparaat werkt ca 5uur op de batterijen.