Philips AVENT SCD570 blauw, grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD570 blauw, grijs, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Chantal V 07-06-2017

Helder geluid, goed ontvangst

De babyfoon SCD570 bevalt erg goed. Het geluid is helder en goed, evenals de ontvangst. Toch 2 belangrijke kenmerken voor een babyfoon. Ook het lampje is prettig en niet te fel. Door de houder staat de ouderunit ook stevig.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goed ontvangst
  • Duidelijk scherm
  • Duidelijk menu

Matthias 24-05-2017

Babyfoon Philips AVENT SCD570/00

Babyfoon werkt goed, geen storing. Is makkelijk in gebruik te nemen. Handig dat er een temperatuur registratie is.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik te namen
  • Temperatuur registratie

se 23-05-2017

Perfecte babyfoon

fijne babyfoon. Perfecte prestaties. Perfecte prijs kwaliteit. Juiste bereik binnenhuis in een appartement.

Fijne babyfoon 20-05-2017

Prima babyfoon

Fijne babyfoon, die doet wat hij moet doen. Met ook nog een heleboel extra's. Jammer dat er alleen een scherm zit op de ouderunit

Minpunten

• alleen scherm op ouderunit

Els 06-05-2017

Prima aankoop

Zeer complete babyfoon met alle toepassingen erop die je nodig hebt. Nu met een goede actie van Philips gekocht bij de Babydump.

Pluspunten

• Muziekjes
  • Duidelijk

Karine 05-05-2017

Goed product

Goed geluid, erg goed signaal. Erg stevige behuizing, voelt kwalitatief erg goed aan. Het werkt zeer intuïtief, het kostte geen moeite om te begrijpen hoe het werkt.

Ferry-19.79 14-04-2015

Prima, nu 6 maanden in gebruik na advies van vrienden.

Heel erg easy to use. Je hebt de handleiding niet nodig om het apparaat op te starten. Het maakt direct verbinding en daarna wijst het voor zich.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het bereik en de geluidskwaliteit. Deze zijn beiden uitstekend. Zowel in huis als vanuit de tuin is het bereik erg goed. Het geluid heeft ons nog niet in de steek gelaten. Ik zou dit product zeker aanbevelen.

FR2015 21-01-2015

We hebben deze babyfoon sinds een maand in gebruik. Het product voldoet aan onze verwachtingen. Positieve eigenschappen zijn het duidelijke geluid, gemakkelijk in gebruik (overzichtelijk), helder display en voor ons belangrijk een zeer goed bereik! Een mindere eigenschap van dit apparaat is de eenzijdigheid en beperkte speelduur van de slaapliedjes, maar goed deze hebben we ook nog niet heel vaak hoeven gebruiken.

kimer 22-04-2014

in november gekocht en nu 3 maanden in gebruik.
Wij merken sinds enkele weken dat hij af en toe niet werkt. Het display toont netjes de tem en de vochtigheidsgraad, maar geeft het geluid niet door. (We horen het dan door de deuren/muren). Nu is sinds dit weekend ook het licht in het display gestopt.
Komt op mij niet over als een degelijk apparaat. Maar wellicht hebben wij net een defecte unit gekregen.

op zich is het echt een super ding. Maar ik vertrouw hem niet meer en dat is een no go bij een babyfoon. Ik ga eens kijken of ik van de garantie gebruik kan maken

j.braakhekke 27-02-2014

Doet wat het moet doen. Is simpel in gebruik en het bereik is naar behoren. Jammer dat de muziekjes wat aan de korte kant zijn. Handige extra feature is het meten van de temperatuur.

Degelijkheid kan ik niet aangeven na slechts een paar weken gebruik.

W. Speulman 25-02-2014

Het apparaat ziet er in ieder geval gelikt en overzichtelijk uit. Niet het belangrijkste criterium maar toch een plus.
Nu ongeveer een maand in gebruik, waarin het 24/7 heeft aangestaan. Tot dusver helemaal tevreden, alhoewel we nog niet alle functionaliteit uitvoerig gebruikt hebben aangezien we net 5 weken met z’n 3-en zijn…….
Belangrijkste criterium voor ons is uiteraard ontvangst, bereik en de geluidskwaliteit. Dit is allemaal prima in orde. Maar had eigenlijk ook niet anders verwacht in een ‘oud’ huis zonder beton- of staalconstructies.
Pakt de kleinste geluiden op zonder irritant te gaan kraken of ruisen.

Verder is het apparaat redelijk intuitief. De handleiding is niet nodig om de meeste (basis) functies te begrijpen.
Andere opties zoals de nachtverlichting en muziekjes zijn verre van noodzakelijk maar toch wel prettig als je ‘s nacht ‘dienst’ hebt…..
Functies als temperatuurmeeting en voedingstimer kunnen handig zijn, nog niet echt gebruikt en/of nodig geacht.

Er breken ongetwijfeld nog roerige tijden aan waarin het apparatuur maximaal zal worden gebruikt.
Heb echter het volste vertrouwen dat ook dit Philips product het moeiteloos aan kan. Nu wij nog……

Arsi2014 20-02-2014

Het bereik is enorm goed. Onze vorige babyfoon stoorde vaak en verloor bereik als we even naar buiten wilden. Deze is zeer gevoelig en heeft een ver bereik. Dit is voor ons heel belangrijk. De muziekjes die je zowel op de basis als op de draadloze ontvanger aan kan doen vind ik ook erg fijn. Onze dochter zet ze vaak zelf aan. Verder spreekt het apparaat voor zich. Altijd fijn als je niet meerdere malen de handleiding hoeft te lezen.

RMS83 05-02-2014

Batterij laadt snel op en gaat lang mee. Tevens is het geluid erg goed, ook voor de slaapliedjes, die helaas wel iets aan de korte kant zijn.
Dat het apparaat de temperatuur meet is erg fijn, net zoals het 'oriëntatielampje' in de unit, niet te fel en net licht genoeg om te zien wat je doet.
Wij wonen in een nieuwbouwhuis, waarbij we merken dat het bereik van elektrische apparaten niet altijd evengoed door alle verdiepingen heen is, maar deze babyfoon doet het tot ver achterin de achtertuin, terwijl de babykamer boven aan de voorkant van het huis is. Geeft een veilig gevoel.