Philips AVENT SCD580 blauw, grijs, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCD580 blauw, grijs, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bbaars 27-10-2015

Echt een super babyfoon. Wij hebben 2 jaar geleden een andere philips babyfoon aangeschaft. Helaas was deze niet meer leverbaar, daarom gekeken naar een ander model voor onze 2e. Deze babyfoon is nog beter dan de eerder aangeschafte babyfoon. Er zitten vele functies op. Zoals de sterrenhemel die licht projecteert op het plafond. 1x getest op onze kleine van bijna 2 en die wil nu echt niet meer zonder want hij valt onder de sterrenhemel binnen 10 min. in slaap.

Zieleman83 29-01-2015

Wij gebruiken de Philips Avent SCD580/00 nu ruim 3 maanden, en we zijn er inmiddels aan gehecht. Het gebruiksgemak en de vele functies zijn voor ons een uitkomst. We gebruiken de babyfoon elke dag. We merken wel dat de babyfoon wat moeite heeft met het bereik wanneer er een aantal muren tussen de verzender en ontvanger zitten, maar dat ligt wellicht aan de kwaliteit van de nieuwbouwhuizen.
Het is erg prettig om ook van afstand het muziekje en de sterrenhemel aan te kunnen zetten. Daarnaast is de combinatie van een geluidsignaal en blauw licht als er iets in de babykamer gebeurt handig in elke situatie ( bv. Tijdens feesten of een goede film).
Al met al zijn we erg tevreden. Deze babyfoon is zeker een 9 waard!

nielsanne 28-12-2014

Super mooi en makkelijke babyfoon .
Bereik goed.
Jammer dat je niet kunt zien of de ontvanger aanstaat er brand geen lampje.

MaykeA 27-12-2014

We hebben de babyfoon nog niet lang in gebruik, maar tot nu toe zijn we zeer tevreden. Onze baby vind het heel fijn om naar de projectie op het plafond te kijken. Dan kan hij rustig worden en zo in slaap vallen. Ook de mogelijkheid om de tijdsduur van muziek en projectie in te kunnen stellen is heel handig.
Wat wij als nadeel ervaren is dat we nu zelf ook opgezadeld zitten met de muziek die in de babykamer wordt afgespeeld.
Het lijkt een zeer degelijk apparaat wat hopelijk lang mee zal gaan.

Geertje van Dijk 14-11-2014

Wij hebben deze babyfoon nu een paar weken en zijn er erg tevreden over. Hij is makkelijk in gebruik. De muziekjes en de lichtjes die je op het plafon kunt projecteren zijn erg fijn. Ons kindje wordt daar rustig van. Je hoort geen ruis maar wel wanneer ons kind huilt of moppert. We wonen in een nieuwbouwhuis en wanneer we een paar huizen verder gaan heb je al geen bereik meer. Dat is het enige minpunt.

19Wilco79 26-10-2014

We hebben deze babyfoon nu een paar weken in ons bezit en we zijn er heel erg tevreden over. Het gebruiksgemak vinden wij goed; eenvoudig te bedienen. Eigenlijk zo vanuit de doos aangezet en het wijst vanzelf. Ons ventje herkent steeds vaker de muziekjes en hij vindt de lichtprojectie ook erg leuk. Het bereik van de babyfoon is prima; met de vorige hadden we daar in ons nieuwbouwhuis wat problemen mee, maar dat is met deze nu verholpen. Al met al een goede babyfoon, zonder al te veel toeters en bellen.

ventura1977 11-06-2014

Wij hebben deze babyfoon ongeveer 5 maanden gebruikt en de eerste is via Philips vervangen, omdat de verbinding naar verloop van tijd verbroken wordt met het basisstation. Inmiddels vertoond ook de 2e babyfoon dezelfde kuren. Regelmatig verliest de babyfoon na verloop van tijd de verbinding. Dit is niet te zien aangezien het 'LINK' lampje blijft branden. Je kunt je echter voorstellen dat als de baby huilt en je hoort dat pas na een tijdje (niet via de babyfoon) dat de baby overstuur is. Philips kan kennelijk het probleem niet oplossen en daarom zou ik het apparaat afraden.
De baby vind de projectie functie erg leuk, dat is een pre. Ook het design is functioneel en het apparaat voelt degelijk aan. De support van Philips laat ook te wensen over, je moet er meermaals achteraan om een oplossing te krijgen.