Alecto DBX-57 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-57 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Peter 24-02-2018

Handzaam en compact produkt

Geschreven voor: Alecto DBX-57 wit

Niet te duur en toch kwalitatief goed product, we waren niet bekend met dit merk, maar toch hoorden we in de baby-wereld dat het geen miskoop zou worden. Het is een handige babyfoon en voor ons als opa en oma een zeer bruikbaar product, storingsvrij, geen vreemde bijgeluiden en met een bereik van 300 meter een aanrader.

Pluspunten

• Storingsvrij
  • Handig en compact
  • Ruim bereik van 300 meter

krico 04-01-2018

Basic maar goed

Geschreven voor: Alecto DBX-57 wit

De babyfoon heeft geen toeters of bellen maar 'does the job'.
Geschikt voor binnenhuis.
De prijs/kwaliteit is in orde.

Nathalie 05-07-2017

Stoort niet, makkelijk in gebruik, compact

Geschreven voor: Alecto DBX-57 wit

Het is een fijne babyfoon. Je kunt m overal mee naar toe nemen met de handige broekriem.
Hij stoort niet. Bij een andere hoorde we wel eens het kind van de buren.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik

metp 27-03-2014
Geschreven voor: Alecto DBX-57 wit

We zochten naar een eenvoudige babyfoon. We dachten deze gevonden te hebben met dit model. Helaas zijn we niet tevreden over het apparaat.

Het apparaat stoort continue, na aanzetten. De brom verdwijnt geen seconde. Dit irriteert. Daarnaast valt de handheld elke keer uit en kunnen we het toestel niet aankrijgen.

Verschillende keren contact gehad met de servicedesk, enige wat ze kunnen doen is dat wij het toestel op sturen en na reparatie (minimaal 2 weken) terug krijgen. 2 weken zonder babyfoon is voor ons niet mogelijk. Met andere woorden, ik gooi dit apparaat maar weg.

Balen en op zoek naar wel een klantvriendelijke leverancier.