Cybex Pallas 2-fix

Osann GmbH osann Autostoel Lupo Isofix Cube black

Nania Autostoel Racer SP Black (9-36kg

Nania Autostoel Racer SP Black (9-36kg
Bekijk alle Autostoeltjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Cybex Pallas 2-fix op Kieskeurig.nl.

Dieke 06-02-2017

Relaxte autostoel

Geschreven voor: Cybex Pallas 2-fix

We hebben voor dit product gekozen vanwege het veiligheidskussen waarmee het kind vast wordt gezet in de stoel. Hierdoor zitten te niet vast met hun schouders in een 5-punts gordel en vouwen ze om het kussen heen bij een botsing. Ons kind zit er heel relaxed in en gebruikt het kussen om lekker op te hangen. Ook tijdens het slapen kan het kind zijn hoofd er op laten rusten.
Het kan gebruikt worden in een auto met en zonder Isofix aansluiting. Handig voor als opa en oma een auto hebben met een andere aansluiting en ze toch de stoel moeten gebruiken.
Voor ons tweede kind gaan we deze auto stoel ook aanschaffen.
Het is daarentegen wel een grote en brede stoel die me niet handig lijkt in kleine driedeurs auto's

Pluspunten

• Veiligheidskussen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Groot en breed

vakpa1 08-07-2014

Gekocht bij mamaloesbabyshop.nl met correcte en zeer snelle levering in België. Stevig kinderzitje uit de groep 1/2/3 van ruim 11 kg met vangtafel, gepatenteerde hoofdbescherming, LSP-systeemPlus en de mogelijkheid om het zitje vast te zetten met Isofix. Komt zeer goed uit verschillende tests.
Eigenschappen
•Te gebruiken van 9 maanden tot 12 jaar (9 - 36 kg)
•Isofix bevestiging (ook mogelijk met gordel)
•Vervaardigd uit schokabsorberende materialen
•Ligstand functie
•Hoofdsteun in drie standen verstelbaar
•Side Impact Protection
•Rugsteun in 11 hoogte standen verstelbaar
•Seat insert voor optimale hoogte verstelling
•Ademende stof
•Uitwasbare bekleding