Pioneer TS-WX120A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer TS-WX120A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

theo 26-10-2017

een klasse subwoofer

Geschreven voor: Pioneer TS-WX120A

heb deze sub gekocht voor aanvulling aan mijn bestaande audio voor in mijn ford mondeo nieuwe radio kenwood dubbel din ik moet zeggen het klinkt geweldig voor zo'n kleine woofer onder de stoel ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• een goeie klank
  • compact

Minpunten

• geen
  • geen

raafie 23-09-2014
Geschreven voor: Pioneer TS-WX120A

Had de Pioneer TS-WX110A besteld bij Pimtensen, maar omdat dit de opvolger is, heb ik heel netjes de TS-WX120A gekregen, super service!

In eerste instantie geprobeerd zelf alles aan te sluiten, maar de handleiding is niet helemaal duidelijk en na veel googlen toch uiteindelijk gekozen om het te laten inbouwen, ook gezien er een standaard radio in de auto zit en ik niet wilde knippen in de originele bedrading.

Had het niet verwacht, maar komt echt een krachtige bas uit dit apparaatje! Met de handige remote kun je deze makkelijk afstellen naar het gewenste niveau.

Aangezien de bedrading ook op de achter speakers moet worden aangesloten kun je niet helemaal de bas in de deur speakers wegfilteren, maar dit is ook een kwestie van instellen.

Woofer is geplaatst onder de bijrijder stoel waardoor je er niks van ziet.

Super subwoofer voor een redelijk prijs.

Echt een aanrader!!!

raafie 24-04-2015

Beste Kells1994,

Ik heb de subwoofer in een seat leon uit 2009 laten inbouwen. Bedrijf wat het destijds voor mij heeft ingebouwd heeft dit op de originele radio gedaan. Alles kon aangesloten worden via de zekeringenkast. 12v. continue en de andere op 1,5v. schakeldraad. Verder kun je de tulp(stekkers) op de draad van je achter luidsprekers samenvoegen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welk type auto je hebt. De radio die er bij mij in zit is heel eenvoudig en daar werkt het gewoon op. Je moet alleen even goed kijken hoe je de stroom en schakeldraad aansluit.

Succes met aansluiten!

simon1969 26-12-2014

Klopt het dat je de bass of gain elke keer moet bijstellen als je de radio harder of zachter doet.

Op geluidssterkte 13 van mijn radio klinkt het nu redelijk, maar als ik de radio zachter zet klinkt de bass hard en dof, en als ik de radio harder zet moet ik de bass of gain weer hoger draaien.

Ik heb deze subwoofer samen met de standaard radio en speakers in de ford fiesta.

En laten inbouwen bij de ford dealer in vianen.
Is hij misschien niet goed aangesloten of defect.

Kells1994 23-04-2015

Wat voor een auto heeft u? En is het gelukt om hem te installeren met de originele radio er in? Dat zou voor mij namelijk ook fantastisch zijn. Groetjes