JVC KD-DB902BT 1DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio - Reviews

USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-DB902BT 1DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio op Kieskeurig.nl.

Paul. 09-09-2019

Complete autoradio met alle mogelijkheden die je kunt wensen

Geschreven voor: JVC KD-DB902BT 1DIN USB/CD-Autoradio met ingebouwde Bluetooth & digitale DAB+ radio

Het is een zeer compleet caraudio-apparaat, incl. DAB+, mooi van vormgeving en zeker ook gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • veel mogelijkheden
  • verlichtingskleur aan te passen
  • gemakkelijke bediening.

Minpunten

• nog niet ontdekt.

Raoul 17-08-2019

Prachtig product, ruisvrije ontvangst met DAB+.

Deze radio speciaal gekocht voor mijn camper welke door zijn metalen dak en antenne beperkingen altijd al een slechte FM ontvangst had. Met het simpele meegeleverde DAB+ raam (plakstrip) antennetje ineens een kraakheldere, ruisvrije ontvangst midden tussen de huizen van tientallen stations.

Pluspunten

• Kraakheldere en ruisvrije ontvangst op DAB+.
  • Vele radio stations uit het hele land.

Minpunten

• Antenne installatie instructie niet meegeleverd.

Margo 17-08-2019

Prettig scherm

Fijn apparaat , mooie verlichting , makkelijke bediening. ideale handsfree bediening voor de telefoon.

Pluspunten

• scherm
  • kleuren
  • handsfree makkelijke bediening

EZ 20-07-2019
  • Product gekregen

makkelijke bediening met DAB+ en en bluetooth

ik heb deze autoradio voor in de camper gekregen voor mijn verjaardag en wilde een DAB+ en bluetooth. De prijs/prestatieverhouding is prima. DAB+ werkt prima, met name door de bijgeleverde antenne. Het inbouwen is eenvoudig.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • DAB+, storingsvrij
  • bluetooth incl. microfoontje voor op het dashbord
  • cd speler
  • radio met 18 voorkeuzezenders

Marlou 20-07-2019

echte aanrader

Hele mooie radio van JVC met zeer veel opties, gemakkelijk te installeren (behalve de DAB+ antenne, dat is ff een werkje, want je wilt de kabel wel graag achter de raamstijl wegwerken) en gemakkelijk te bedienen, ik ben er heel blij mee. Heel fijn dat je handsfree kan bellen een echte aanrader. Ik had geen handleiding erbij, maar had het binnen no time allemaal uitgezocht hoe ik alles kon instellen.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Veel opties
  • Handsfree bellen
  • Mooi geluid

Minpunten

• DAB+ antenne monteren

Fokko de Jong 18-07-2019

Alle functies voor een schappelijke prijs!

Dit is de autoradio met CD-speler, DAB+, USB en audio ingang die we zochten als vervanger voor onze oude JVC autoradio. En dat voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• Ziet er goed uit.
  • Goed geluid.
  • Basisfuncties snel in te stellen.

Minpunten

• Ontbrekende montageinstructies bij de DAB antenne.

Kevin 30-06-2019

Mooie verlichting

Mooie radio met goede verlichting.
De bleutooth functie werkt super goed er is zelfs een speciale Spotify functie aanwezig!

Pluspunten

• Mooie verlichting
  • Makkelijk te instaleren

Minpunten

• Dab ontvangst is matig
  • De app werkt niet

Jan 20-05-2019

Goed geluid makkelijk te bedienen

Heeft alles wat er nu te koop is qua functies
Min punt geen frontje doosje
Snel geïnstalleerd werk in1 keer prima ontvangst ook met dab

PP911 16-05-2019

Makkelijke installatie

Gekozen vanwege de vernoemde specificaties en zijn mogelijkheden, tevens degelijke en mooie uitstraling

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Compleet met DAB+ antenne
  • Kraakhelder DAB+ ontvangst
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• summiere handleiding
  • montage handleiding DAB antenne ontbreekt

Karel 08-05-2019

Mooie DAB Radio

D.A.B. radio met bluetooth voor hands free alles werkt prima en is makkelijk aan te sluiten ook via instructie filmpje, jammer dat er geen doosje bij zit om het afneembaar frontje in op te bergen.

Pluspunten

• Makkelijk aan te sluiten
  • Goed geluid
  • Bluetoot werkt goed

Minpunten

• geen opberg doosje voor afneembaar frontje

MTS 06-05-2019

snelle installatie. veel instelmogelijkheden .

oude JVC autoradio functioneerde jarenlang naar tevredenheid, reden om weer voor JVC te kiezen, zeker omdat DAB+ aanwezig is, inclusief antenne.

Pluspunten

• DAB+
  • meegeleverde antenne

Minpunten

• reageert niet direct op powerknop indrukken
  • beknopte handleiding

MG Rover 02-04-2019

Autoradio met DAB+ eindelijk goede ontvangst

Dit product voldoet aan de verwachtingen. DAB+ werkt goed, inbouwen was simpel. Een handleiding voor het plaatsen van de antenne zou wel handig zijn. Top Radio, veel instellingen mogelijk. Ook voor mijn subwoofer

Pluspunten

• Goed geluid
  • DAB+ top ontvangst
  • Overzichtelijk display

Minpunten

• Geen handleiding DAB antenne
  • Display zelf niet aan te passen in kleur (led)

MichelB 30-03-2019

Stijlvolle DAB+/FM autoradio met BT

Ik was op zoek naar een goede digitale autoradio met BT t.b.v. spotify en telefoon. Heb diverse reviews bekeken en uiteindelijk besloten deze aan te schaffen. Functionaliteit bevalt prima. Aandachtspuntje was het monteren van de bijgeleverde antenne t.b.v. DAB+, maar ook dat is prima te doen. Geluid is veel mooier dan de yaris-fabric tuner die erin zat. Absoluut een aanrader

Pluspunten

• Styling
  • Bediening
  • Prijs/kwaliteit

Erwin Klokgieters 20-03-2019

Duidelijk Display

Perfecte geluidskwaliteit en duidelijk afleesbaar display ook overdag dat is bij veel autoradio's niet altijd het geval en bij deze wel.
De dab ontvangst is ook heel goed dat is ook de reden van aanschaf en ook dat er nog een Cd speler in zit voor mij ook belangrijk. De instellingen van het geluid is zeer breed en geeft een helder en gedetailleerd geluid weer. Fijne Autoradio een aanrader!

Angelique 18-03-2019

Ideale autoradio voor de toekomst

Ik heb deze radio gekocht omdat hij vele functies heeft waardoor de radio meerdere jaren mee kan gaan. Bluetooth functies waaronder Spotify dmv de telefoon, microfoon vóór handsfree bellen en natuurlijk DAB+. De radio wordt compleet geleverd met cd-speler, fm/am en usb functie. De autoradio heeft een afneembaar frontje. Er zit helaas geen bewaardoosje bij.

De radio is gebruiksvriendelijk en wordt geleverd met een handleiding. Jammer is dat de de radio niet op de Nederlandse taal kan worden ingesteld maar dat is een klein puntje. De kleuren kunnen worden ingesteld en ook dag/nachtvisie is mogelijk.

Pluspunten

• Vele gebrukkersmogelijkheden
  • Eenvoudige installatie.
  • Makkelijk te bedienen
  • Goede prijs
  • Verschillende instellingen mogelijk

Minpunten

• Geen Nederlandse taal
  • Geen bewaardoosje voor frontje

Pligt 10-03-2019
  • Product gekregen

Mooie radio met voldoende functies

De radio werkt perfect en gemakkelijk te bedienen. De uitgebreide functies werken zoals te verwachten en de vormgeving van de menu's de radio zelf is perfect.
Ik beveel een ieder de radio aan.

Peter58 06-03-2019

Waar voor je geld

Ik heb gekozen voor dit toestel om het design en de specificaties. Na installeren ging er een wereld voor mij open Ik wist niet dat een nieuw toestel zo'n verschik zou maken. Ik kan iedereen dit toestel aanraden als men een niet al te dure autoradio wil aanschaffen en ook nog eens met DAB+.

• Heel makkelijk te installeren
  • Helder sprankelend geluid
  • Afneembaar frontpaneel

Minpunten

• Ik kan er geen verzinnen

TON 10-02-2019

Veel mogelijkheden ,uitstekend geluid op DAB+

Echte JVC kwaliteit, is simpel in te stellen met de encoder.
Alles zit erop en eraan.
Niks mis mee ,goede keus voor mij

Pluspunten

• bediening
  • uitvoering

Hans 01-02-2019

Geweldige radio

Deze fantastische autoradio munt uit in geluid, in design en in prestaties. Geweldige geluidskwaliteit en vele instelmogelijkheden om naar eigen smaak aan te passen. Een absolute topper!!!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit van analoog, DAB en streaming
  • Vele instelmogelijkheden
  • Goede handsfree functie

Bas 31-01-2019

JV KD-DB902BT compleet met antenne, cd, bluetooth, AUX DAB+

Keurige prijs voor dit kwalitatieve product. Met zowel Dab als DAB+, is een modern toestel (KD-DB902BT), prijs was incl. Dab antenne

Pluspunten

• compleet
  • dab+