JVC KDX451DBT - Reviews

Best Reviewed - oktober 2020
USB-aansluiting
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDX451DBT op Kieskeurig.nl.

8,9

Roland 09-03-2019

Auto radio met dab+

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik heb al jaren jvc auto radio omdat jet gebruiks vriendelijk werkt en goed geluid heeft.nu nieuwe radio met dab+ werkt uitsteekbaar zeer tevreden.jullie maken goede auto radio.

Pluspunten

• Dab+
  • Gebruiks vriedelijk
  • Kleiner geworden
  • Goeie afstellingen

Minpunten

• Cd speler

Richard 08-10-2018

JVC KD - X451DBT

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

JVC KD - X451DBT. Dab & Dab+ beter kan je niet hebben .
Is een mooie en een perfecte combinatie van muziek ( zonder storing of geruis ) in combinatie ( met de remote op de telefoon is de receiver intestellen ).

Pluspunten

• Gebruik
  • Mogelijk heden

Jay 06-09-2018

degelijk apparaat met zeer veel opties

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik ben van in het begin al een groot fan van alles wat JVC aangaat. Daarom koos ik voor mijn autoradio ook voor JVC. JVC staat garant voor goede kwaliteit zowel audio als optisch.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Goede kwaliteit audi/optisch
  • Prijs/kwaliteit

Gerard 23-06-2018

duidelijk scherm

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Het scherm is mooi duidelijk, kleuren van de scherm zijn persoonlijk in te stellen. Mooi compact van inbouw. Frontje afneembaar. I.p.v. afstandsbediening nu te bedienen d.m.v. aap op telefoon.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • afneembaar front

Rien 09-06-2018

Fijne autoradio met DAB+

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik was op zoek naar een DAB+ autoradio en deze gekocht. Het is een leuke radio met veel mogelijkheden, ook bijv koppelen BT met Spotify en bellen via bluetooth.
Een overzichtelijk bedienpaneel.

Marc P 20-05-2018

Digital Media Receiver met veel mogelijkheden

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik heb deze receiver gekocht om de standaard radio cd/speler uit mijn Renault Twingo II
uit 2011 te vervangen. De installatie was eenvoudig, Wat er nodig was, naast de receiver was een nieuw frontje (om een standaard 1 DIN) radio aan te kunnen sluiten, een Renault Quadlock adapter naar ISO (dat heeft de JVC) en een verloopkabeltje om de originele AM/FM antenne te kunnen gebruiken (in mijn geval Fakra Z male naar DIN). Voor de DAB+
zat er een raamantenne van JVCKENWOOD in de doos, meer is niet nodig!

Zelf heb ik de originele antenne vervangen door een Calearo SHARK 2 COMBI-DAB (p/n: 7677937) daar zaten een 12v kabel en een DAB+ kabel bij (5 m). Een verloopkabel van Calearo om deze antenne met de originele Renault antenne te verbinden moet je er dan nog bij kopen (als je ook AM/FM wilt luisteren). Deze optie raadt ik alleen gevorderde sleutelaars aan, of je laat het gewoon inbouwen! Kost wat maar dan heb je ook wat.

Ik heb de receiver nog niet zo lang, tot nu toe heb ik alleen genoten van DAB+ radio
stations en MP3 en FLAC bestanden op een USB stick, tot volle tevredenheid. Wat
een verschil met de oude Renault radio. Hetgeen wat me direct opviel bij het instellen
van de receiver is dat er gekozen kan worden voor eenvoudige of diepgaande instellingen.
Het zal wel een tijdje duren voordat ik alles uitgeprobeerd heb maar ja, het is dan ook een receiver met heel veel mogelijkheden. Ik kijk ernaar uit.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • instellingsmogelijkheden
  • ontvangstkwaliteit

Minpunten

• sommige knopjes voelen wat wiebelig aan

Ruud 07-12-2020

Mooi design makkelijke bediening

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Super makkelijk in te bouwen ziet er ook nog eens goed uit.
Paar minuutjes nemen voor de duidelijke gebruiksaanwijzing en de bediening gaat vanzelf.
Ook heel handig is de handsfree bel functie die goed werkt.

Enkel voor het wegwerken van de bedrading voor de dab antenne en microfoon is enig technische kennis nodig.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Makkelijke bediening

thepower180 30-11-2020

Prima autoradio

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Zeer leuke radio met alle functies erop met een goed geluid prima radio goed in te bouwen
Leuk dat je de display in verschillende kleuren kan zetten prima met usb en Bluetooth

ingel 29-11-2020

Prima autoradio

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Prima autoradio, eenvoudig te installeren, doet wat hij zegt dat hij moet doen. DAB+ antennte was bijgeleverd. Wel verloopstekker nodig om FM/AM aan te sluiten bij Fiat Panda.

Raymond 25-11-2020

prima auto radio met DAB+, Bluetooth,

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Prima autoradio met DAB+, Bluetooth, FM/AM. Super scherp ook op FM. Je telefoon kun je via de radio opnemen en bedienen. Ook je IPOD of andere draagbare muziek apparaten zijn via snoertje of bluetooth af te spelen. Spotify stream je ook moeiteloos naar je radio.
Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • ontzettend veel mogelijkheden

Jvc kd-x451dbt 21-10-2020

Toestel cadeau aan kleindochter

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik heb deze jvc kd-x451dbt cadeau gedaan aan mijn kleindochter voor in haar 1e auto. Het is een kompact toestel zodat je heel makkelijk de bedrading erachter kwijt kunt. Het is bovendien een toestel met alles erop en eraan. Om te beginnen de dab radio natuurlijk met bluetooth, usb aansluiting, aux en telefoon bediening voor 2 x mobiel. Kleindochter is superblij met deze "alleskunner". Wordt bovendien nog eens heel goed getest. Kortom, een echte aanrader !!!

Pluspunten

• Heel veel mogelijkheden
  • Veel waar voor je geld

Minpunten

• Kan niets bedenken

Manny 07-10-2020

Top radio voldoet aan mijn verwachtingen en meer.

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Prachtig geluid en makkelijk te bedienen en voor de gevorderden onder ons is deze jvc heel uitgebreid in te stellen naar je eigen audio wensen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Veel opties

Louis 02-10-2020

Heel tevreden.

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Na paar maanden heel tevreden over radio. DAB antenne geinstalleerd onder de cover van het dashbord want wou niet dat draden zichtbaar waren en perfecte ontvangst.
Bluetooth werkt perfect alleen is micro heel stil (moet hard roepen) en bijna onverstaanbaar voor gesprekspartner maar kan ook zijn omdat micro van telefoon onderaan dashbord bevestigd is.

Utopia 23-09-2020

Mooi scherm met diverse instelbare kleuren

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Op zoek naar een autoradio met DAB+.
Goede prijs / kwaliteit verhouding, veel mogelijkheden, uitstekend ontvangst met gratis DAB+ antenne, veel instel mogelijkheden. Uitstekend geluid.

Pluspunten

• DAB+ ontvangst

Minpunten

• gebruiksaanwijzing antenne niet aanwezig

Stefan 16-07-2020

Alleskunner autoradio

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Zeer goed geluid met ondersteuning van DAB+. Verder alle mogelijkheden die wij ons in deze tijd maar wensen. Ideaal dat er 2 iPhones gelijktijdig verbonden kunnen worden

Pluspunten

• Dab+
  • 2 iPhones verbinden

Jeroen 11-07-2020

Helder geluid, prettige bediening

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Ik wilde graag een DAB+ autoradio vanwege de storingen op mijn FM- antenne. Daarnaast is hands-free bellen tegenwoordig een must en ook dat kan met de radio. De installatie volgt zichzelf en het apparaat is makkelijk in te stellen.
Het beeldscherm is helder, geeft veel informatie zoals datum en tijd en welke radiozender je luistert of welke audio je gebruikt. Ook kun je heel veel verschillende kleuren LED- verlichting instellen.

De autoradio kan tot 5 devices pairen, waarvan 2 tegelijkertijd. Daarnaast kun je óók nog 1 andere Bluetooth- speaker connecten. (als je dit heel graag wilt)

Via de app van JVC kun je je telefoon als remote gebruiken wat heel handig is in combinatie met het gebruik van Spotify.

Al met al beveel ik deze autoradio van harte aan!

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • makkelijke bediening
  • meerdere devices te pairen
  • instelbare kleuren LED- verlichting
  • DAB+

Minpunten

• (nog) niet gevonden

Nicole 01-07-2020

Mooie radio. Makkelijk in te bouwen en te gebruiken

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Deze mooie radio heeft alle opties die ik belangrijk vind. Zoals Bluetooth voor de telefoon, zodat er gesprekken kunnen plaatsvinden via de autoradio. Tevens kan de radio omgezet worden naar Spotify modus, waardoor de telefoon automatisch de muziek van Spotify afspeelt. Er kunnen 2 telefoons tegelijkertijd actief gekoppeld zijn. Echt ideaal. Tot slot natuurlijk de DAB+, waardoor je een goede ontvangst in digitale kwaliteit hebt.

Pluspunten

• bluetooth
  • DAB+
  • 2 apparaten tegelijkertijd gekoppeld
  • Strak design

Voermans 26-06-2020

Fijne radio

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Fijne radio. Mooi uiterlijk. Goed verlicht. Geeft een goed geluid. Zit alles op en aan. Is goed te
Connecten met een iPhone. Ik ben er heel blij mee.

Louis 14-06-2020

Doet wat beloofd is.

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Beoordeling kieskeurig.nl. Wou DAB+ radio met redelijk klassiek front aangezien hij voorzien was voor youngtimer.

Kesh 08-06-2020

Fantastische autoradio!

Geschreven voor: JVC KDX451DBT

Autoradio 2 weken geleden gekocht. Makkelijk te installeren, Bluetooth verbinding installeren was heel makkelijk gewoon handleiding volgen . Een maal ingesteld start autoradio automatische Spotify op. Mooie digitale scherm die je in verschillende kleuren kan instellen. Heel veel andere instellingen mogelijk geluid en digitale radio. Er zit ook een microfoon bij voor handsfree bellen. Digitale radio heb ik nog niet geprobeerd omdat er helaas geen antenne bij zat. Maar radio is prijs zeker waard. Geniet nu extra van de auto ritjes die ik maak en rij nu zelf even een blokje om om nog even te genieten van het geluid.😁

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Handsfree bellen
  • Bluetooth verbinding
  • DAB+ mogelijk
  • Mooie digitale scherm

Minpunten

• Geen DAB+ antenne