JVC KDX352BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KDX352BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

a*************@h********** 04-11-2021
  • Product gekregen

Echt een aanrader

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Hele fijne radio ,simpel in gebruik harstikke mooi geluid Bluetooth werkt perfect dmv bijgeleverd microfoontje.
Had hem kado gekregen van mijn zoon ben er erg blij mee en dan ook zeer zeer tevreden Alles wat je nodig hebt zit erin

Pluspunten

• geluid
  • bleutooth
  • losse microfoon voor handsfree bellen
  • simpel in gebruik niet teveel poespas

Minpunten

• geen
  • geen

Natasja 22-01-2021

Autoradio

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik vind het een fijne autoradio. Niet teveel opties lekker simpel. Makkelijk te bedienen. Snel te installeren

anoniemm 12-10-2020

Goede en duidelijke koppeling

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik had deze radio gekocht omdat ik een andere radio in mijn auto wilde. Wat mij bij deze meteen opviel is dat je alles erop heb zitten wat erop kan zitten. Zelfs een microfoon hierdoor kan ik gewoon veilig in het verkeer blijven maar toch met iedereen in contact blijven. En natuurlijk altijd een voordeel dat ik mijn eigen muziek kan luisteren.

Joeri 05-02-2020

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik zocht een radio met bluetooth en usb. Vooral om onderweg spotify ermee te luisteren. Als bonus zit er een microfoon bij. De installatie is makkelijk. Het geluid is van goede kwaliteit en de boxen doen het er goed op. Ik heb een gesprek gevoerd via de telefoon en aangesloten microfoon. De microfoon had wel iets beter gemogen en zou ik zelf wat "harder" willen zetten. Voor het kopen de reviews gelezen waarbij er werd gezegd dat het koppelen met bluetooth niet altijd gaat. Mijn iphone 6s koppelt na 7 seconden, zonder dat ik daar iets voor hoeft te doen (uiteraard wel eerst pairen). De JVC is simpel in gebruik voor de basisinstellingen. Maar voor de overige functies heb ik wel de handleiding nodig. Tijdens het rijden gewoon makkelijk (volgens nr, volume, etc.). De volgende knop zit wel iets verstopt achter de volumeknop. Ik kan de radio aanbevelen.

Pluspunten

• Kan echt keihard
  • Goede geluidskwaliteit met Spotify
  • Werkt goed met Iphone

Minpunten

• Microfoon kan beter
  • De volumeknop kan kleiner
  • De radio oogt goedkoop

Wouter 24-07-2019

Complete radio voor een scherpe prijs

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Complete radio met mogelijkheid om 5 telefoons te koppelen en zelfs 2 telefoons tegelijk actief te laten zijn. Er wordt ook een microfoon bijgeleverd.
De knopjes zijn wat klein en vooral het voor- of achteruit spoelen zit wat lastig met de grote volumeknop.
Wat we nog niet door hebben, is het enorme verschil in volume tussen radio en bijvoorbeeld bluetooth; dat is af en toe hartverzakking.
Het menu om zaken te wijzigen had bij ons even de gebruiksaanwijzing nodig, maar is daarna gemakkelijk.

Pluspunten

• Compleet
  • Microfoon inclusief
  • Afneembaar front
  • Twee telefoons tegelijk actief mogelijk

Minpunten

• Kleine knopjes
  • Verschil volume tussen radio en andere inputs

Patricia D.G. 31-05-2019

Mooi design en goede kwaliteit !

Geschreven voor: JVC KDX352BT

We hadden eerst een goedkoop auto radio van een onbekend merk gekocht en deze werkte reeds na een paar maanden niet meer. Echter beslisten wij om voor de JVC KD-X352BT te gaan na vergelijkingen met andere types en merken.

Het resultaat:
We vinden deze autoradio van zeer goede kwaliteit en na het testen wilde onze zoon meteen ook dezelfde voor zijn auto. Dus hebben we maar meteen een tweede besteld zodat ook hij kan genieten van de vele voordelen van deze autoradio.

Wat ons zeer verbaast is de geluidskwaliteit van het handsfree bellen (via bluetooth en microfoon). Ik rijd namelijk in een Brommobiel en deze maken zeer veel motor lawaai omdat dit dieseltjes zijn. Maar blijkbaar is er een zeer goede geluidsfiltering ingebouwd want mensen die met mij bellen tijdens de rit, horen niets van het lawaai van de motor. De gesprekken lopen dan ook zeer duidelijk en zonder haperingen.

Het geluid van de radio enz,.. is ook zeer mooi en met vele instellingen naar je wensen in te stellen.

Al bij al een prachtige autoradio waarvan je geen spijt tot aankoop zal hebben.
Een aanrader !

• Zeer mooi geluid
  • Handsfree bellen zonder geruis !
  • Goede prijs kwaliteit
  • Vele media opties

Minpunten

• Die zul je NIET vinden !

Jaimy 04-03-2019

Simpel, gemakkelijk en veel functies

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Het was makkelijk te installeren en ook zo in gebruik! Erg tevreden over product. Veel functies, voor ieder wat. Gemakkelijk in gebruik. Geen aparte carkit nodig: ideaal. Lekker eigen muziek streamen. Wordt gebruikt in combinatie met iPhone X, bluetooth werkt goed.

Pluspunten

• Simpel te bedienen
  • Veel functies

Carlos 01-11-2018

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Bluetooht werkt goed en is makkelijk te bedienen. Daarnaast goede prijs-kwaliteitverhouding en makkelijk te installeren.

Pluspunten

• Bluetooth
  • Mogelijkheden

Saskia 11-09-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goed geluid

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik wilde een radio met Bluetooth, en deze heeft een prima prijs/ kwaliteit verhouding. Doet goed wat hij moet doen, is makkelijk in gebruik, heeft een prima geluid en streamen van Spotify via Bluetooth werkt super.

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • Geluid
  • Spotify via Bluetooth
  • Makkelijk in gebruik

Laurens Wilde 21-08-2018

Gemakkelijke installatie.

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Het uitpakken is altijd spannend, wat kom je tegen. Had even het idee dat de verwijdertools er niet bij zaten, maar zaten in de deksel, misschien een puntje. Handleiding in het nederlands. Het koppelen van mijn telefoon was ook geen probleem. Even wennen aan de bediening, is even anders dat ik gewent was. En tot tevredenheid van de kinderen spotity werkt top.

Pluspunten

• Installatie
  • Spotity

Dieksie 25-07-2018

Klasse autoradio

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Prima autoradio makkelijk in gebruik bleutooth werkt ook prima gemakkelijk te koppelen,streamen vanaf de telefoon werkt ook goed.
Deze radio gekozen omdat de prijs-kwaliteit verhouding goed is.

Pluspunten

• Makkelijk te koppelen
  • Prima geluid

Minpunten

• Het wegwerken van de kabel externe microfoon

MHS 12-07-2018

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Mooi uiterlijk verlichting past goed bij de auto snel en eenvoudig aansluiten werkt direct en is makkelijk te bedienen en de app instaleeren moet je doen heb je echt profijt van

Pluspunten

• Handleiding
  • Prijs

Minpunten

• Moeet nog veel handmatig instellen

Tympie 03-07-2018

Goed geluid

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Super radio om te zien, installatie was een fluitje van een cent. Geluid is erg goed te noemen, helemaal omdat ik eerst een fabrieksradio had.

• Geluid
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Nog niks kunnen vinden

Citlali 23-05-2018

mooi design en interfase

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik was toe aan een nieuwe, moderne radio, mp3 speler. Mijn oog viel op dit mooie design.
Daarnaast was dit het meest betaalbare model dat bluetooth heeft. Dus super makkelijk om draadloos mijn telefoon te koppelen en favoriete muziek af te spelen.

Pluspunten

• Bluetooth

Minpunten

• frequentiesoek knop is wat aan de kleine kant

Chris Stern 19-05-2018

Perfect autoradio plus de remote control app op je telefoon.

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Mooi en goed apparaat voor de prijs. Perfecte verbinding met bluetooth.
Eenvoudig te installeren goeie geluidskwaliteit.

Chantal 15-02-2018

goede kwaliteit

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Voor iedereen die op zoek is naar een radio met Bluetooth/USB met een goede prijs/kwaliteit verhouding is deze radio een aanrader. Naast een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft de radio een mooi design en is makkelijk bestuurbaar.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • makkelijk bestuurbaar

peugeot505 29-01-2018

topproduct

Geschreven voor: JVC KDX352BT

Ik wou een simpele kwalitatieve autoradio met handsfreefunctie, en dat bleek deze JVC helemaal te zijn. no nonsens, megageluid, usb aansluiting en loepzuivere gesprekken via de bleutooth verbinding, en een simpele druk op de radio en de muziek van de telefoon wordt afgespeeld. kortom, ik maak nu een omweg van werk naar huis.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke bediening
  • snelle bleutooth connectie

Minpunten

• geen