Kenwood KMM-BT204

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood KMM-BT204 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Franke 09-07-2018

Mooi en duidelijke ontvanger

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT204

Het is prima product, makkelijk in te bouwen en te installeren . Duidelijke display zeer goed geluid. Bluetooth werkt ook zeer fijn, telefoon gesprekken zijn erg helder en duidelijk te volgen. Bij inschakelen van het toestel wordt je telefoon automatisch ingeschakeld. Werkt met twee telefoons gelijktijdig.
Dit toestel heeft veel instellingen en is zeer zeker een aanrader

Pluspunten

• Prijs /kwaliteit prima
  • Weinig inbouw diepte
  • Goed en helder geluid

Klaas 10-06-2018

Leuk radio goede geluid

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT204

Goed geluid ziet er goed uit is aan te bevelen makkelijk te bedienen en kwaliteit zeer goed ook met versterker

Peter 23-05-2018

Product verbeterd het geluid over de speakers

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT204

Na een Pioneer overgestapt op de Kenwood KMM-BT204. Wat een immens verschil gaf dit qua geluid over de speakers! Zoveel zuiverder en krachtiger!
Een 100% aanrader

Ronald 18-05-2018

Compacte mooi kompleet apparaat

Geschreven voor: Kenwood KMM-BT204

Mooi apparaat. Zitten veel mogelijkheden op. Goed geluid en makkelijke bediening. Was makkelijk om zelf in te bouwen