Kenwood KDC-X5100BT - Reviews

USB-aansluiting
Bluetooth

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Twan 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Twee smartphones met bluetooth vrij snel en simpel gekoppeld en het werkt uitstekend.
Het handsfree bellen is net zo makkelijk met deze radio als een installatie "van fabriek af".

Kroezen 02-09-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte autoradio

Dit product werkt naar behoren. Je kan er op alle manieren muziek mee luisteren. Dat je er 2 telefoons mtegelijk mee kan verbinden is ideaal. Ook dat je m via je mobiel kan bedienen is ideaal.

Nick 07-06-2017 Product paar dagen in bezit

Vriendelijk in gebruik

Ik heb deze radio aangeschaft voor mijn nieuwe honda prelude. De radio zit nu aangesloten op mijn subwoofer met 2 boxen voor en 2 boxen achter, door deze combinatie (radio met de rest) heb ik nu altijd geweldige muziek in de auto. Buiten dat deze radio een goed kwaliteit geluid produceert vind ik hem ook een gemakkelijke en vriendelijke interface hebben. Al met al een geweldige radio en is het geld meer dan waard geweest!

Pluspunten

• Gemakkelijke interface
  • Goede uitstraling

Minpunten

• Geen minpunt gevonden

Willem 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Top autoradio

Gekozen voor een autoradio met Bluetooth met USB. Dit apparaat voldoet uitstekend aan mijn wensen. Bediening makkelijk.