Kenwood DDX4017DAB - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rianjoky 10-06-2017 Product paar dagen in bezit

Dab+ autoradio

Was op zoek naar een dab+ autoradio. Omdat ik goede ervaringen had met mijn vorige Kenwood dab+ autoradio, kwam ik al snel uit op deze Kenwood. Goed geluid, eenvoudige bediening en je kunt er een achteruitrijcamera op aansluiten.

Pluspunten

• Dab+
  • Verschillende aansluitmogelijkheden

Wouter 21-05-2017 Product paar weken in bezit

Ingewikkelde bediening

De DAB+ zenders zijn een grote aanwinst ook al is het DAB+ zenderaanbod in Noord Nederland wel heel beperkt. Alleen NPO zenders en veel Duitse zenders. De besturing van de radio is veel te complex en niet voldoende compatible met moderne apparatuur zoals mobiel of laptop. De samenwerking tussen de radio en spotify gaat erg goed, at maakt het beperkte zenderaanbod in mijn regio weer goed.

Pluspunten

• Spotify
  • DAB+ radio

Minpunten

• Zeer beperkte video aansluitmogelijkheden
  • Complexe besturing (een MS-DOS gevoel)

Fons 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige veelzijdige radio

Voor mijn camper was ik op zoek naar een goede 2Din autoradio. Ben bij deze terecht gekomen, veel aansluitmogelijkheden, onder andere voor mijn oude trouwe iPod. Voorzien van DAB+ radio (antenne bijgeleverd).
Eenvoudig te bedienen, ook via een app op de telefoon.
Deze reisgenoot gaat ons de komende jaren veel muziekplezier geven op onze reizen door Europa.

Pluspunten

• uitgebreide aansluitmogelijkheden
  • aansluiting achteruit-rij camera

Minpunten

• geen afneembaar frontje