Kenwood DDX4017DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DDX4017DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Gertjan de b 09-01-2018

Goede radio zonder teveel poespas

Geschreven voor: Kenwood DDX4017DAB

Goede mooie radio. Heb ik gekocht vanwege de fysieke volume knop ivm dab en usb en bluetooth.
Alle functies werken goed; Bellen, USB, Spotify dab en fm. Ontvangst is goed. Er zitten 4 speakers aan, geluidskwaliteit is goed en kan lekker hard. Je kan per speaker filters en volume instellen. Alleen de EQ is voor alle speakers.

Absoluut aanrader!

Pluspunten

• Groot scherm reageerd goed, dimt automatisch
  • Fysieke volume knop
  • Heb dab en Spotify werken goed
  • Goede geluidskwaliteit, voldoende instellingen
  • Bellen werkt goed

Minpunten

• Start niet snel op (15 sec)

Rianjoky 10-06-2017

Dab+ autoradio

Geschreven voor: Kenwood DDX4017DAB

Was op zoek naar een dab+ autoradio. Omdat ik goede ervaringen had met mijn vorige Kenwood dab+ autoradio, kwam ik al snel uit op deze Kenwood. Goed geluid, eenvoudige bediening en je kunt er een achteruitrijcamera op aansluiten.

Pluspunten

• Dab+
  • Verschillende aansluitmogelijkheden

Wouter 21-05-2017

Ingewikkelde bediening

Geschreven voor: Kenwood DDX4017DAB

De DAB+ zenders zijn een grote aanwinst ook al is het DAB+ zenderaanbod in Noord Nederland wel heel beperkt. Alleen NPO zenders en veel Duitse zenders. De besturing van de radio is veel te complex en niet voldoende compatible met moderne apparatuur zoals mobiel of laptop. De samenwerking tussen de radio en spotify gaat erg goed, at maakt het beperkte zenderaanbod in mijn regio weer goed.

Pluspunten

• Spotify
  • DAB+ radio

Minpunten

• Zeer beperkte video aansluitmogelijkheden
  • Complexe besturing (een MS-DOS gevoel)

Fons 21-04-2017

Prachtige veelzijdige radio

Geschreven voor: Kenwood DDX4017DAB

Voor mijn camper was ik op zoek naar een goede 2Din autoradio. Ben bij deze terecht gekomen, veel aansluitmogelijkheden, onder andere voor mijn oude trouwe iPod. Voorzien van DAB+ radio (antenne bijgeleverd).
Eenvoudig te bedienen, ook via een app op de telefoon.
Deze reisgenoot gaat ons de komende jaren veel muziekplezier geven op onze reizen door Europa.

Pluspunten

• uitgebreide aansluitmogelijkheden
  • aansluiting achteruit-rij camera

Minpunten

• geen afneembaar frontje