Sony CDX-GT610U

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony CDX-GT610U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Jan Reint 21-03-2008
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Heb dit apparaat nu een paar weken. Installatie was een fluitje van een cent. Geluid is geweldig.
Ik heb er óf een 8 GB USB-stick óf een 160 GB mobile harddrive aanhangen , werken beide perfect.
Eén ja maar (en dat is hier al eerder gemeld): Hoe moet ik navigeren door mappen op een USB-device. Een 160 GB harddrive is prachtig, bijna m'n hele CD verzameling ka erop, maar als je niet overzichtelijk kunt navigeren wordt het natuurlijk zoeken naar een speld in een hooiberg. De handleiding biedt geen uitkomst, de website van Sony evenmin. Iemand al ervaring daarmee?

lampie3103 13-12-2007
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Een dag in bezit zeer goed geluid.
Kan nog niet telefoon mute vinden in boekje heb nokia handsfree set dus met een dun kabelje.

Verder usb ideaal 2 gig stick en spelen maar niets overslaan of zo iets.

Echt een aanrader.

jers 25-08-2007
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Ik heb dit apparaat nu 1 dag in bezit.
Het is echt een mooi ding om te zien en zeer makkelijk om te bedienen.
De geluid kwaliteit is erg goed, mooi helder en vol met bas.
Tevens is de USB poort erg makkelijk in gebruik. Ik heb er meteen een 2gb usb stick bijgekocht vor 2 tientjes. Erg makkelijk, ik heb bijna geen cd's meer nodig.
Het is nog moeilijk om iets te zeggen over de duurzaamheid, maar hij voelt goed solide aan.
Kortom een echte aanrader

Martijn00 04-08-2007
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Ik heb de SONY CDX-GT610 nu 1 dag in mijn bezit.
De installatie verliep erg gemakkelijk, mede omdat in mijn auto al de goeie kabelstekkers geinstalleerd waren.

De vormgeving van deze radio is erg mooi, de bediening is simpel en vooral de USB-poort maakt de aankoop de moeite waard.

De radio slikt bij mij moeiteloos gebrande CD's en ook het lezen van USB-stick of MP3-speler via USB is geen probleem.

Verder heeft de radio diverse mogelijkheden om het geluid te verbeteren/veranderen, waardoor iedereen zijn eigen sound kan instellen. Geluid is ronduit uitstekend te noemen. Ook gebrande MP3 muziek op een CD-R wordt met uitstekende geluidskwaliteit afgespeeld.

Qua degelijkheid kan ik weinig zeggen, wel ziet de radio van sony er solide uit.

Kortom, zelf vind ik deze sony meer dan het aankopen waard met een goede kwaliteit tegen relatief weinig geld.

Sony 29-05-2007
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Heb de radio een paar weken en hij doet het echt super! Heel makkelijk te bedienen en mooi geluid!! Heb hem vooral gekocht om de usb, hoef je nooit geen rond slingerende cd's meer in je auto te hebben. Makkelijk dat de usb ingang aan de voorkant zit, stick erin en spelen maar. Praktisch en mooi.

joost1987 27-04-2007
Geschreven voor: Sony CDX-GT610U

Ik heb hem nu een paar dagen in bezit ,en ik vint het een geweldig apparaat. voor deze prijs zul je bijna geen ander van deze kwaliteit vinden, deze autoradio bied uw een goede geluidskwaliteit ..verder is het een zeer gebruiksvriendelijk en mooi ding.

erg handig is het usb-slot + line ingang voor het afspelen van mp3tjes vanaf je usb-stick of mp3speler!

kortom een AANRADER!!