JVC KD-X230 - Reviews

Usb-aansluiting
Bluetooth
4x50 watt

Stephanie 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, werkt eenvoudig en goed!

fijne autoradio. Kan eenvoudig muziek streamen via spotify (iphone) met de kabel, werkt perfect. Mooi design en eenvoudig in te bouwen.

Pluspunten

• eenvoudig

Arno 31-07-2016 Product maand in bezit

goeie auto radio voor weinig geld

heb voor deze gekozen vanwege de prijs/kwaliteit,leuke en makkelijke radio en mp3 speler,kan er ook mijn smartfoon aan kopelen

Rik Hof 20-06-2016 Product paar weken in bezit

Autoradio KD-X230

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze autoradio. Ik wilde graag een radio met een usb-aansluiting. Vanaf het begin ben ik erg tevreden over. De kwaliteit van het geluid is erg goed en de radio is makkelijk in gebruik! Top radio.

K Schaap 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste autoradio, super blij mee.

Deze autoradio werkt onwijs goed, ik ben er ook heel blij mee.
Ik had nog een auto radio maar die gaf kuren dus toen bij deze radio uit gekomen.
het klepje van de usb vind ik mooi afgewerkt, hij is gemakkelijk eruit te halen om hem op te bergen. super!

Puechcocu 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Uistekende prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk aan te sluiten, mooi design en gebruikersvriendelijk in te stellen. Eenmaal aangesloten kwam er tot mijn verrassing een prachtig geluid uit. Moet nog even uitzoeken hoe ik mijn IPOD zo in kan stellen dat eea op het display van de radio te zien is. De prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft uitstekend

Natalie 06-06-2016 Product paar weken in bezit

Jvc kd-x230 Prima!

Het product is betaalbaar , makkelijk te installeren goed geluidskwaliteit
In combinatie met de Jvc boxen de knopjes zijn niet te klein verlichting maakt het helemaal mooi af

Ronald Anja 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

KD-X230 Radio

9,4
Een mooie degelijke radio met veel functies en mogelijkheden. Ideaal dat er een usb stick in geplaatst kan worden en meer mogelijkheden heb om muziek te luisteren

middelie 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

nette radio

7,4
Nette radio. Wij hebben hem gekocht omdat hij betaalbaar was en een usb aansluiting heeft. Wel jammer dat je muziek vanaf je smartphone via een app afspeelt, hierdoor kan je bv geen muziek vanaf spotify afspelen maar alleen via google play

Dominika 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte autoradio voor mijn eerste auto

9,6
Ik hou van muziek! Ik kan niet rijden, ademen of leven zonder muziek. Deze radio is makkelijk te bedienen. Ik gebruik alleen de volume knop om af te spelen of pauze te zetten en volume te wijzigen.

Jose 10-04-2016 Product paar dagen in bezit

Alweer JVC

Dat ik weer uitkom bij een JVC-product t.o.v. een ander merk ligt aan de prijs en de betrouwbaarheid waar ik heel veel plezier aan zal beleven.

Rapaz 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design autoradio zonder veel onnodige poespas aan knoppen en daardoor veilig in gebruik tijdens het rijden, De radio goede geluidskwaliteit.Wij zijn er blij mee.

Sarie 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

fijne auto radio, makkelijk zelf te installeren, plezierig geluid, bedieningsgemak top , goede vormgeving, compatibel android. Auto dimmer ideaal.