Pioneer DEH-2120UB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-2120UB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

patrick43 04-05-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Heb deze radio nu een week in bezit en bevalt me super! zeer mooie radio voor weinig geld,de bediening is even wennen..,het geluid is erg goed en hij speelt wma/mp3 en wav probleemloos af, ook een 4 Gig micro SD geheugen in een usb-cardreader werkt perfect! (wel even fat16 of fat32 formatteren)al met al een echte aanrader!

Rob1963 30-04-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Heb deze radio vorige week aangeschaft omdat hij zulke geweldige recensies had. En natuurlijk voor de USB voor een lage prijs. Tot nu toe ben ik erg tevreden, op 2 kleine puntjes na; ten eerste bewwegt het frontje iedere keer als ik de usb stick eruit trek (en dat gebeurd iedere keer als ik de auto verlaat). Ten 2e vind ik het jammer dat de songtitel en de artiestnaam niet doorscrollen van links naar rechts bij het afspelen via de usb-stick. Verder een mooi.goed app.

JanDeGpsMan 02-04-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

De ideale autoradio zou momenteel DAB en USB (eventueel ook SD) moeten hebben, verder niks. Helaas zijn zulke toestellen niet op de markt. Blaupunkt heeft enkele modellen die analoge radio en USB combineren, zonder CD, maar die krijgen niet zulke lovende commentaren, dus ben ik voor de Pioneer 2120 gegaan. Daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Het is een zeer degelijk toestel met een zeer rijke klank, ook bij hogere volumes. De kleine knopjes zijn even wennen, en ook het doorlopen van de menustructuur kon iets eenvoudiger, maar verder is de bediening OK. Het display is goed afleesbaar, ook bij volle zon, en de verlichting is discreet en stijlvol. In tegenstelling tot veel autoradio's ziet de 2120 er niet goedkoop uit. Radio-ontvangst is super. Ook de cd-speler levert prima prestaties en blijft niet gauw hangen op hobbelige wegen. USB geheugen wordt supersnel gelezen, veel sneller dan ik van mijn vorig toestel gewend was. Na uitschakelen en terug inschakelen herneemt het toestel ook op de plaats waar je geëindigd was. Zéér prettig ! Kortom : een perfect toestel voor een even perfecte prijs. Topklasse !

Ralff1 03-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Sinds zo'n twee weken in het bezit van dit model,...en voldoet tot nog toe zeer goed. Mooi strak uiterlijk,..niet al teveel knoppen....maar wel veel mogelijkheden mbt de instelling en daarnaast een heel goed geluid. En natuurlijk de USB aansluiting waarom het uiteindelijk allemaal was begonnen.(hetgeen mooi weggewerkt achter een 'kapje')
Mijns inziens een goeie prijs/kwaliteit verhouding.
(één ding wat ik echter - ondanks de handleiding- niet voor elkaar krijg,...is de uitschakeling van de AUX....)
Dit is overigens het enige kritiekpunt....... ;)

stuffie 02-02-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Ik heb dit ding nou een week, maar ik ben er niet tevreden over. Het ziet er leuk uit, zit een goed geluid in, maar de bediening is te ingewikkeld en ik heb er 2 problemen mee. Ten eerste doet het display raar, iedere keer als hij verspringt van de ene tekst naar de andere, dan lichten alle lampjes op (ghosting?). Scrollen is niet te lezen. Ten tweede valt het geluid weg als ik iets aan zet in de auto, bijvoorbeeld het remlicht of de ruitenwisser. Mijn garage zegt dat de radio een beetje te gevoelig is voor een spanningsval. Verder snap ik niet dat ze een afdekkapje maken voor de USB aansluiting en dat ze de USB poort niet verlichten. Een hoop gepiel onderweg en dus erg gevaarlijk. Deze gaat terug, ik ga een ander merk halen. Das jammer, want het past wel erg goed bij de rest van mijn interieur.

haajeedotcom 25-01-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

radio nu 2 weken in bezit, in één woord geweldig. Wilde persé een radio met USB, meeste radio's die ik getest had voelde fragiel aan, deze niet. Het kost eventjes om het toestel onder de knie te krijgen, maar dan kan je er ook heel veel mee. Geluid instellingen zijn zeer goed te noemen, incl. enkele standaard instellingen.

Joost Schilthuis 19-01-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Deze radio heb ik nu een paar dagen in mijn bezit. De geluidskwaliteit is werkelijk geweldig. Ik had dit niet verwacht. Er zit geen gekke poespas op. Gewoon cdtje erin, usbtje inpluggen en knallen. Ziet er ook nog is erg leuk uit. De witte lichtjes in het LCD scherm zijn prima te lezen onder elke omstandigheden. De radio is makkelijk te bedienen, je drukt niet per ongeluk op twee knopjes tegelijk. Als je niet té veel geld uit wilt geven en wel zekerheid wilt dat de radio het doet en de geluidskwaliteit van hoog niveau is, dan raad ik je ten zeerste aan om deze radio aan te schaffen. Overigens is de radio binnen 10 minuten geïnstalleerd in je auto.

Menno 29-12-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Radio nu 1 week in de auto. Meer dan tevreden. Eigenlijk op de gok gekocht (stond nog geen review hier). Belangrijk voor mij waren de usb ingang, het zwarte front en het betrouwbare merk. Radio doet gewoon waar hij goed in is, geen toeters en bellen. USB inpluggen gaat makkelijk, leest ook tekst dus je weet wat afspeelt. Wat me vooral positief verbaaste is het scrollen door de mappen en tracks op de USB stick, heel simpel. Geluid is goed en groene knopjes zijn duidelijk zonder fel te zijn. Ook witte display is goed leesbaar, ook bij zon. Kortom, hele goede koop voor een prima prijs.

Hzp 21-12-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-2120UB

Prima radio. Gemakkelijk te bedienen. Uitstekend geluid en mogelijkheden om dat in te stellen.
Er zit wel degelijk een equalizer op.
USB. Gewoon stikkie in de PC. CD erin en overspelen op stick. Geluid: wederom prima.
Tip: Neem een usbstik metmuziek erop mee als je een andere autoradio koopt en probeer uit of die het bestand afspeelt.

Hzp