JVC KD-R561E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R561E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

H Guelen 07-01-2020

fijne radio

Geschreven voor: JVC KD-R561E

radio gekocht vanwege dab+ en het grote scherm en de eenvoudige bediening .
en natuurlijk de betrouwbaarheid van jvc.

Pluspunten

• groot scherm
  • fijne dab +
  • radio is lekker ondiep

Minpunten

• shuffle mogelijkheden beperkt
  • aanpassing verlichting beperkt

Peter Hensgens 01-10-2015
Geschreven voor: JVC KD-R561E

Moderne vormgeving, goede geluidskwaliteit, veel mogelijkheden en dat voor een schappelijke prijs.
Bediening vereist voor de oudere gebruiker ietwat gewenning.

Robbie Jochems 02-04-2015
Geschreven voor: JVC KD-R561E

Na installatie van mijn nieuwe JVC KD-R561 had ik meteen mijn favoriete muziek beschikbaar vanaf USB en telefoon! Men kan simpel via een 2 tal toetsen door de mappen op USB scrollen zodat je snel door je eventueel duizenden nummers kunt lopen. De standaard beschikbare equalizers zijn erg leuk en simpel te bereiken wanneer je van muziek keuze switcht. Voor elke muziek stijl een goede pre-set! En bij avond/nacht geeft de KD-R561 zijn prachtige toets en display kleuren weer!

Kortom een zeer leuke radio met goede geluidskwaliteit, veel mogelijkheden, simpel in bediening, strakke vormgeving en degelijke interface/knoppen.