Alpine CDE-9882RI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alpine CDE-9882RI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Romenski 30-06-2012
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

Goede autoradio met subliem zuiver geluid. Het is jammer dat alle opties (usb en bluetooth) met uitbreidingssetjes moeten worden geinstalleerd (daarom een zes ipv een acht). Minpuntje is dat het mijn Cyrillische (ikzelf speel veel Russische muziek) titels/auteurs niet kan lezen. Het apparaatje crasht dan in de display en laat enkel nog de tekst "ALBUM" zien. Bij het verzetten naar een nieuw nummer wil het display pas weer andere tekst weergeven (hierom, en om het feit dat het afwerkrandje is beschadigd en nu los zit na vakkundige installatie) minpunten op degelijkheid. Daarnaast worden FLAC en OGG bestanden niet afgespeeld. Het bediening is een beetje chaotisch, vier (!!) mogelijkheden voor vier verschillende menu's die allemaal toch eigenlijk een beetje hetzelfde doen is gewoonweg zonde. Maar dat's een kwestie van wennen misschien. Al met al een zeven gemiddeld. En dat's echt niet slecht.

Aygo radio 03-11-2011
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

De radio kan je iPhone niet opladen. Hij speelt wel de muziek af.. Ik vind het waardeloos dat er geen klokje in te stellen is, zit er domweg niet in. De mp3 weergave is uitstekend maar de radio ontvangst is niet altijd goed.

floere 04-11-2011

Iphone opladen doe je met een lader en niet met een autoradio.
Klokje zit er in ieder auto en is dus overbodig.
Antenne op je auto plaatsen wil wel eens werken.

Patrick 1967 10-12-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

Omdat ik mijn blijdschap en ervaring wil delen met anderen.Ik moet zeggen..ik heb deze Alpine-Stereo sinds een paar dagen in mijn bezit en het is gewoon het beste wat ik tot nu toe heb gehad.Ik heb hem in combinatie met enkel boxen in de voorste deuren:16,5cm-boxen en het geluid is in één woord gewoon PRACHTIG.Mijn boxen zijn : Hertz ECX 165/2-wegssysteem met 140watts piekvermogen en 70watts nominaal.Ik wil niets anders meer..zowel de stereo als de geluidsboxen zijn gewoonweg pure klasse.Dus huerbij zou ik willen zeggen aan alle twijfelaars...NIET LANGER ZOEKEN.....Groeten...Patrick uit Genk

dick2007 03-12-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

Wat een geweldig apparaat!
Sinds een half jaar, na lang wikken en wegen, de gelukkige eigenaar van een ipod-classic. De volgende logische stap was een speler in de auto waarop deze kon worden aangesloten. Uiteindelijk gekozen voor een speler die de bediening van de ipod overneemt. Kwam er al snel achter dat het aanbod niet groot is. Ook ik vond het punt verlichting heel belangrijk. Deze Alpine is gewoon duidelijk verlicht, zonder te overheersen. (Je kunt de blauwe knoppen ook rood laten kleuren.)
Maar belangrijkst is natuurlijk het geluid. Nou ik ben inmiddels Alpine-fan! Zuiver, strak (ook het laag), ruimtelijk. Alle stijlen klinken gewoon goed, zoals dat ook hoort. En dat alles op een paar simpele af-fabriek speakertjes. En waar kende ik die naam nou toch van... Let the Alpine blast! (Summertime, Will Smith)

the Bee 10-11-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

De USB aansluiting zit aan de achterzijde en daarop kun je een harde schijf aansluiten (die via USB voeding krijgt). De WMA AAC of MP3 nummers klinken allemaal super!!!

De ipod kan naast de selectie van een foldernaam (albumnaam) of filenaam (titel nummer), ook mogelijk de artiest, genre etc. of afspeellijst te selecteren.

Verlichting is niet storend maar juist erg duidelijk.

floere 24-09-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

Perfecte autoradio voorzien van cd-mp3-wma-usb en Ipod aansluiting.
Een radio met vele mogelijkheden en een uitmutende geluidskwaliteit
Radio ontvangst is zeer goed zelfs beter als mijn oude Pioneer.
Het enige minpuntje dat ik kan verzinnen is dat je de verlichting van de knoppen niet kunt dimmen helaas kun je alleen het display dimmen, en het zou zeker zo netjes zijn geweest als je ook de knoppen kon dimmen.

peerke2008 21-09-2008
Geschreven voor: Alpine CDE-9882RI

Heb deze radio een paar weken.Moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.
Geluidskwaliteit is top.
Bediening is redelijk simpel.
Ontvangst van radio is uitmuntend.