Kenwood DNN9150DAB - Reviews

Bluetooth
Usb-aansluiting

mike 04-07-2016 Product paar weken in bezit

fantastische kenwood navigatie DNN9150DAB

nadat mijn volkswagen navigatie was gestolen besloten deze te vervangen voor een kenwood navigatie systeem, omdat er een afneembaar front bij zit, wat diefstal verhinderd, daar het apparaat zonder front niet bruikbaar is.

Ik bezit het nu 2 weken, maar ben dik tevreden.

het werkt zonder problemen, de navigatie is heel duidelijk, het geluid buitengewoon fantastisch.
Het lukt alleen niet helemaal om het geluid vn de navigatie te onderdrukken, zodat ik lekker naar de muziek kan luisteren tijdens het rijden. Daarvoor ga ik nog even langs de inbouw garage.

Het toestel bezit ook een wifi verbindings mogelijkheid, maar dat moet ik nog uitproberen.

Kortom bedank ik de dieven want ik heb niu een veel mooier en beter systeem ervoor terug gekregen.

NederTurk 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top navigatie

Ik heb de navigatie nu reeds een week in mijn bezit. Wat mij betreft is het absoluut een aanrader. Simpelweg hij is van alle gemakken voorzien.

Het meest ideale voor mij was dat het een navigatiesysteem met een afneembare frontje is. Kleine kans dus dat hij gestolen kan worden. Daarnaast is de vormgeving, beeldkwaliteit en functionaliteit prima uitgevoerd. Ook is het lekker handig dat er een tasje bij zit voor het frontje.

Ik zou dus zeggen absoluut een aanrader!

Arie 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Snelheid vooruit gegaan

Wat mij opvalt is de snelheid van bewerking via het bedieningspaneel enorm vooruit is gegaan. En grafisch ziet het er Strak uit.

J 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi systeem

voor dit navigatiesysteem gekozen omdat mijn origineel audi systeem er al 3 keer uit gestolen is. Mooi systeem, met heel veel functies, bijna te veel, waardoor het soms even zoeken is in het menu. Mooi beeld en geluidskwaliteit! Over de degelijkheid valt op dit moment nog weinig te zeggen.

E A Noya 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fraai degelijk toestel, goede navigatie.
Opstartsnelheid mag wat hoger. Verwijderen display heeft wat oefening nodig.

Quypers 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn eerste indrukken zijn zeer goed. Het is een mooi uitgevoerd apparaat met veel mogelijkheden. Er is tijd nodig deze allemaal te leren benutten.

Strudel 14-08-2015 Product paar weken in bezit

Beeldkwaliteit - De beeldkwaliteit is werkelijk uitmuntend! echt alweer de zoveelste verbetering zoals dit ook met mobiele telefoons steeds beter word bij contrasterend zonlicht.. al zul je toch altijd wel blijven houden als de zon er ECHT VOL opstaat, blijft het toch lastig alles goed te zien.. maar zeker wel een verbetering vergeleken met andere headunits die ik ook bekeken heb voordat ik deze aanschafte. mooie felle en warme kleuren!
supermooi scherm en hoge resolutie!

Geluidskwaliteit - De geluidskwaliteit is echt subliem! dit was ook wel een reden om mijn vorige headunit te vervangen! heb inmiddels alle bekende merken al gehad en toch vond ik kenwood er telkens weer uitspringen al zit er ook niet zoveel verschil tussen dat de anderen slecht te noemen zijn! is natuurlijk ook een kwestie van smaak! maar door de DSP gaat deze unit toch wel een flinke stap verder dan units zonder! je kunt zoveel dingen tot in de puntjes afstellen, wat ook bij iedere aanpassing weer goed terug te horen is in het geluid! ook heeft deze unit bij muziek via bluetooth (AD2P) veel minder volume verlies dan bijv mijn vorige unit.. waarbij het volume bij bluetooth opeens veel lager lag dan wanneer ik via andere bronnen afspeelde. ook zie ik gewoon de tracknaam etc van wat ik afspeel via bluetooth op mijn scherm!

-Mogelijkheden - De Mogelijkheden van deze unit zijn echt ongekend! alles wat je nodig hebt zit er wel op! EN MEER!
SD, USB (2 aansluitingen over zelfs wanneer de unit een dongle erin heeft zitten), Bluetooth (bellen, muziek streamen), DVD Speler, Navigatie, Wifi (Facebook/Twitter/Email/Weerbericht-App, Browser), 2 AV kanalen, DAB en ook de ouderwetse Tuner is gespaard gebleven En de DSP niet te vergeten!
kortom teveel om op te noemen eigenlijk!

-Gebruiksgemak - ik moet nog wel een beetje wennen aan dat de unit zowat volledig touch is... je hebt gelukkig wel volumeknopjes op de unit aan de onderkant zitten.. maar door je muziek scrollen enzo gaat wel via je touchscreen.. en dat is soms toch lastiger dan met knoppen, zeker tijdens het rijden, mischien een kwestie van gewenning? maar met knoppen heb je (zeker tijdens het rijden) meer controle dan dat je alles swypend moet doen..
verder kan ik er weinig over zeggen ivm dat ik de unit nog niet zolang heb...

vormgeving - tsjah de unit ziet er goed uit! en dus heb ik er weinig over aan te merken! de menu's zijn nog een beetje wennen voor mij. het enige nadeel is als je eenmaal muziek aan het afspelen bent en je wilt gewoon even naar een andere map bladeren, dat je toch wel wat dingen aan moet klikken voordat je weer in je overzichtelijke folderview zit..
maar nogmaals mischien is dit wel een kwestie van wennen ten opzichte van wat ik gewend was...

Degelijkheid - hier kan ik eigenlijk het minst over zeggen. het ziet er wel goed uit allemaal en ik hoop ook dat het net zolang mee blijft gaan als dat het er degelijk uitziet.
maar ik heb geen zwakke of goedkoopuitziende onderdelen kunnen vinden, het ziet er wel gewoon allemaal goed uit!

Kees Schultz 29-06-2015 Product paar weken in bezit

beeld en geluid kwaliteit zijn prima
het navigatie systeem is uitmuntend en brengt je bijna op de exacte plek.
verder zijn er nog veel mogelijkheden zoals internet etc

mephisto3 20-06-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig toestel. de beeld kwaliteit is super en ook de menu structuur is goed te noemen.
ik heb dit toestel nu een paar dagen in mijn bezit. het is een redelijk forse investering, maar dan heb je ook een toestel met de laatste ontwikkelingen

ronliljefnie 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
mooi systeem met goede beeldkwaliteit. alleen met zoninval is het bijna niet leesbaar.
scherm ging er in het begin moeilijk uit, na een paar dagen ging het al een stuk beter

mjemmeyer 06-05-2015 Product paar dagen in bezit

Net een weekje geleden het toestel laten plaatsen, superding, ben er heel blij mee, ik als vrouwelijke niet-technische kan er goed mee overweg, voor de meeste handelingen op het toestel geen boekje bij nodig gehad, fijn om het scherm te kunnen kantelen ivm open dak cabrio.

AntoinM 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi 2-DIN toestel met alle mogelijkheden die jij kunt bedenken voor een autoradio. Navigatie, camerazicht of dvd, alles kan met dit toestel. Één van de weinige toestellen met een volledig touchscreen. Het is even zoeken, maar door gebruik leer je dit toestel snel kennen. Een topper van Kenwood

Gerard Kloppenburg 20-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig en fijn systeem. Zeer duidelijk en gebruikersvriendelijk. Donkey proof!

Vooral ook voor mensen met leesbril is dit een uitkomst. De invoer is zelfs zonder bril te doen.

Mooie lay out en fijn om meet te werken/spelen.

hans molier1 17-04-2015 Product maand in bezit

Beeldkwaliteit: uitmuntend.
Geluidkwaliteit: DAB+ het beste wat er momenteel op de markt is.
Mogelijkheden: ongekend veel. Zal nog heel wat tijd kosten om alles te leren gebruiken. Er zijn goede Instructie handleidingen voorhanden (via Internet) bij Kenwood.
Gebruiksgemak: Afnemen en terugplaatsen front is een handigheid die door Bredase Autoshop (2 maal) goed is voorgedaan. De gebruik van alle functies van het navigatiesysteem moet een praktijkgewenning gaan worden omdat de mogelijkheden GiGa zijn.