Kenwood DDX4015BT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood DDX4015BT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

knophoots 13-03-2016

ideaal gebruikstoestel van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Kenwood DDX4015BT

Heb deze inplaats van orginele radio geplaatst en is gewoon perfect.
Zelfs zonder inteface kabel aangesloten en alles werkt.
Goed geluid ook met standaard luidsprekers

MarcoD 22-01-2016
Geschreven voor: Kenwood DDX4015BT

Omdat ikzelf een Kenwood DDX5015DAB had gekocht wilde mijn vader ook een soortgelijk toestel. Voor hem was het erg belangrijk dat er een goede telefoonbediening op zat en het toestel niet al te ingewikkeld moest zijn. Hij is er net als ik erg tevreden over en snapte alles naar 1 keer uitleggen en dat wil wat zeggen bij een man van 79 jaar. Ook dit toestel heb ik gekocht in Duitsland bij ARS24 en dat scheelde 65 euro met de goedkoopste aanbieder hier. Het scherm is intuïtief en goed te bedienen, ook met handschoenen. Het geluid is perfect en volledig op de auto aan te passen. Het beeld is goed zichtbaar, ook bij zonlicht.

Johny Hoogendoorn 04-12-2015
Geschreven voor: Kenwood DDX4015BT

Naar een paar jaar een pioneer gehad te hebben was ik wel weer aan iets anders toe heb nu voor de kenwood DDX4015BT gekozen met veel mogelijkheden had hier voor een pionier maar deze is een stuk makkelijker te bedienen en het geluid is ook een stuk beter ben er zeer tevreden over is echt een aanrader

Marc 02-08-2015
Geschreven voor: Kenwood DDX4015BT

zeer makkelijk te bedienen en best wat ik tot nu toe heb aangeschaft. Het beeld ziet erg puntgaaf uit en niet alleen voor ipod of iphone maar android kan er ook op aan gesloten worden.

Marc 23-07-2015