De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBLSTRMTALKBLK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yannickjee 04-03-2024

Uitstekende Prestaties met enkele Kleinigheden

Geschreven voor: JBL JBLSTRMTALKBLK

Ik heb onlangs de JBL Quantum Stream Talk-microfoon aangeschaft en ben onder de indruk van zijn veelzijdigheid en prestaties op zowel mijn Apple als Windows pc. Hier is een gedetailleerde beoordeling van mijn ervaring met dit audio-apparaat.

Geluidskwaliteit: 5/5

De geluidskwaliteit van de Quantum Stream Talk is ronduit indrukwekkend. Of ik nu aan het gamen ben, videoconferenties bijwoon of gewoon geniet van mijn favoriete muziek, de microfoon levert consistente en heldere audioprestaties. De klanken zijn mooi in balans, wat resulteert in een plezierige luisterervaring.

Bouwkwaliteit en Functionaliteit: 4,5/5

De bouwkwaliteit van de Quantum Stream Talk is opmerkelijk. Het metalen frame voelt stevig aan en geeft een gevoel van duurzaamheid. De aan/uit-knop en volumeregeling zijn handig geplaatst en voegen extra gebruiksgemak toe. Echter, de LED-verlichting kan soms storend zijn, vooral in donkere omgevingen. Het zou geweldig zijn als JBL de optie biedt om deze verlichting uit te schakelen voor meer flexibiliteit.

Connectiviteit en Compatibiliteit: 4/5

De Quantum Stream Talk biedt een naadloze verbinding met zowel Apple- als Windows-pc's, wat het gebruiksgemak vergroot. Toch merkte ik dat een USB-C-connector aan beide zijden handig zou zijn geweest, gezien het feit dat mijn laptop alleen USB-C-poorten heeft. Dit zou de compatibiliteit met moderne apparaten verbeteren en het gedoe van het zoeken naar de juiste kabel verminderen.

Conclusie: 4,5/5

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de JBL Quantum Stream Talk-microfoon. Zijn uitstekende geluidskwaliteit en stevige bouwkwaliteit maken het een betrouwbare keuze voor gamers, content creators, en professionals die op zoek zijn naar een veelzijdige microfoon. En hoewel er enkele kleine verbeterpunten zijn, zoals het uitschakelen van de LED-verlichting en het toevoegen van een extra USB-C-connector, blijft het een solide keuze voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige audioprestaties.

• Goede geluidskwaliteit
  • Handige knop om snel te bedienen

Minpunten

• Led niet uit te schakelen
  • Geen USB-C naar USB-C kabel

ReviewEHR 29-02-2024

Goede microfoon met handige functies.

Geschreven voor: JBL JBLSTRMTALKBLK

De JBL Quantum Stream Talk is een makkelijke en goede microfoon. De microfoon neemt niet te veel ruimte in en staat lekker stabiel op de voet. Zonder drivers te installeren werkt het al prima als microfoon. Na installeren van de software zijn de extra functies complet: volume regelen, microfoon versterking en mute/unmute met één knop.
Het enige dat afleidt is de de led op de tip. Het is wel functioneel (verschillende kleur voor aan, volume, mic gain en mute), maar het zou fijn zijn als het na een paar seconden zou doven.
En nog iets dat ik nog niet heb opgelost: door de connector voor een headset wordt soms vanzelf de microfoon als speaker gekozen. Daardoor moet je toch vaak handmatig de juiste speakers kiezen.
Is de microfoon aanrader? Dat zeker.

Pluspunten

• Plug & play
  • Handzaam
  • Stabiel
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Led blijft branden (leidt af)
  • Wordt vaak ook gezien als speaker

Loeshuizen 18-02-2024

Super makkelijk in gebruik en mooie kwaliteit!

Geschreven voor: JBL JBLSTRMTALKBLK

Wat een super product! Ik heb deze nodig voor een voice over maken bij mijn video's. Ik ben niet mega technisch, maar dit werkt echt super makkelijk. Daarnaast vind ik de kwaliteit ook echt top! Echt een aanrader dus!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • mooi geluid
  • mooi design

Stien L 09-02-2024

Aanrader, futuristisch look.

Geschreven voor: JBL JBLSTRMTALKBLK

Zeer mooi design, futuristisch look. Vervaardigd uit kwaliteit materiaal. De RGB lights geven de microfoon een luxe uitstraling. Je kan die lichten altijd aanpassen via een gratis JBL quantum software die je moet downloaden op je pc. Je kan de volume van je stem (input microfoon) aanpassen via die draaiknop, en ook de headset volume. Je kan ook mute of unmute doen met die knop met 1 klikje. De RGB lichten zijn indicatoren ervoor. Kwaliteit van stem is super. Meegeleverde kabel is een USB C met USB, zoals die van de duurdere JBL quantum stream microphone. Je kan de hoofd van deze mic draaien langs alle kanten, handig!

Pluspunten

• Sleek design
  • Cyberpunk vibe
  • Heldere stem
  • Sleek design
  • Cyberpunk vibe
  • Heldere stem
  • Heldere stem

Minpunten

• Veel kabels rond de mic (headset + PC plug in)
  • Veel kabels rond de mic (headset + PC plug in)
  • Veel kabels rond de mic (headset + PC plug in)
  • Volume aanpassen via mic laat pc vertragen