Vogel's SOUND 3305 Speaker Stand (black) - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JTA 24-10-2017

Goede degelijke standaard

Degelijke standaard, makkelijke montage. Afmeting van de luidspreker goed checken voor je deze voet aanschaft. Kwaliteit van de standaard is uitstekend. Meegeleverde accessoires om luidspreker te monteren zijn goed.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Stijlvol
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Afmetingen goed checken

Jan 12-10-2017

Saaie Speaker Stand

Heb de Stand 2 weken in huis en moet helaas constateren dat hij geen echte toegevoegde waarde heeft. Ongetwijfeld zal hij goed zijn voor het doel, maar niet voor andere Denon speakers. Verder is hij storend in beeld.
Wel positief is dat de standaard stevig is, beter dan anderen derhalve en dus wel redelijk betrouwbaar.
Tenslotte is de standaard niet in hoogte verstelbaar en staat de speaker als een blikvanger midden in je kamer.

Pluspunten

• Robuust en stevig

Minpunten

• Te opvallende verschijning
  • Niet te gebruiken voor andere speakers.

John van Mourik 09-10-2017

Perfecte stand

Wat een prachtig set is dit.
Alles zit er keurig in, een enorm scala een beugeltjes waardoor je welk merk speaker dan ook er op kan monteren.
Of je nu Bose hebt of Sonos en zelfs Klipsch is geen probleem.
De set is universeel.
Prachtig afgewerkt en zeer stabiel.
Alle onderdelen passen perfect in elkaar en er zit ook een passend imbus sleuteltje bij.
Ik raad deze speaker stands echt aan.

Pluspunten

• Stabiel
  • Compleet
  • Kwaliteit

Benny 08-10-2017

Moderne standaard

Gebruikt voor centerspeaker van mijn surroundsystem. Precies de goede hoogte voor een perfecte geluidsbeleving. Eenvoudig maar modern vormgegeven standaard. Geen spectaculair meubelstuk, maar uitermate praktisch. De prijs vind ik dan nog wel aan de hoge kant. Daarentegen zal hij zeker niet omvallen en schade opleveren aan andere meubelstukken.

Pluspunten

• Solide
  • Modern strak
  • onopvallend

Minpunten

• prijs
  • montage