Vogel's SOUND 3305 - Speaker standaard (zwart) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's SOUND 3305 - Speaker standaard (zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Eric 01-12-2018

mooie standaard die niet bijzonder opvalt

Ik schrijf niet vaak een review maar nu ben ik wel echt enthousiast. weet je hoe moeilijk het is om een mooie standaard te vinden voor een speaker. deze standaard biedt voor bijna elke speaker wel een oplossing. Mijn play 3 speakers van sonos passen er perfect op en de draden zitten netjes weggewerkt in de standaard zelf. ik heb er een plant tegenaan gezet en nu valt ie zelf nauwelijks meer op in het interieur maar heb ik wel een ideaal geluid door de woonkamer. genieten van een filmpje. wat een verschil zeg! speakers op de juiste hoogte is echt een wereld van verschil! het geluid is echt veel en veel beter! voor het mooie zouden ze een iets minder grote voet moeten hebben, maar kan me voorstellen dat dat voor grotere speakers juist noodzakelijk is.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk installeren
  • geen draden

EwoudZ 22-11-2018

Mooi vormgegeven

Zeer degelijke standaarden, met een prijskaartje dat wel. Goede dempende werking rondom de speaker voor zuiver geluid (geen resonantie).

Pluspunten

• Vormgeving
  • Eenvoud

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Minte D 21-11-2018

Stevige en perfecte speakerstandaard

Sinds een maand zijn wij in het bezit van deze speakerstandaard. Wat handig aan deze standaard is dat voor iedere Sonosspeaker een bevestigingsbeugel word meegeleverd. Echter hebben wij hifi set met daarbij 2 Bose 201 serie lV speakers. Een daarvan stond op een boekenplank, maar de ander konden wij nu in de andere hoek van de kamer kwijt middels deze stevige standaard, die overigens op perfecte hoogte staat om zodoende beste uit je geluid te halen. Het is wellicht een wat prijzige standaard, maar het is de aankoop volgens ons absoluut waard.

Pluspunten

• Perfecte hoogte
  • Voor alle hifi en Sonos speakers
  • Sleuf voor speakerkabel aanwezig
  • Zeer stevige voet
  • Montage makkelijk en duidelijk

Mano 12-11-2018

Stevig, eenvoudig te installeren

Wat een grote doos wordt er geleverd, niet 1 maar 2! ze willen bij Vogels zeker weten dat het imago van kwaliteitsspul ook er vanaf straalt. Alles zit erin: onderdelen, montagespullen en allerlei variabele aansluitzaken voor specifieke speakers van de bekende merken. Montage is eenvoudig, je kunt het niet anders in elkaar zetten dan op de foto (ik wilde voet in de lengte proberen), hoogte is niet instelbaar. De voet is dermate dik en zwaar dat het statief niet snel zal omgaan, ook met mijn speakers die het max. gewicht aantikken staat het als een huis. snoer kan netjes door de voet dus ziet er prachtig uit, verder ontwerp is basic, niet erg bijzonder maar dat maakt de speakers sprekender. aanrader voor stevige back-speaker statieven.

Pluspunten

• kwaliteit
  • eenvoudig monteren

Minpunten

• duur
  • geen variaties mogelijk

BiancaH 12-11-2018

Prijzig, maar dan heb je ook wat!

Ik heb de Vogels Sound 3305 nu ongeveer een week een week geleden ontvangen. De standaard was, zoals je mag verwachten van Vogels, stevig en netjes verpakt. De gebruiksaanwijzing was voor mij duidelijk, desondanks toch even bezig geweest met het in elkaar zetten. Er zat een aantal schroeven al in de buis die er weer uit moesten (althans zo begreep ik het). Misschien was het handiger geweest als deze ook los verpakt waren. Als hij eenmaal in elkaar staat zie en voel je meteen de kwaliteit en de stabiliteit! Er zitten diverse hulpmiddelen in om verschillende merken speakers te kunnen monteren. Een pluspunt! Tevens vond ik het erg fijn dat mijn Sonos Play:5 zowel horizontaal als verticaal geplaatst kan worden. Dit is bij andere merken niet het geval. De speaker staat stevig en zal zeker niet snel omvallen. Verder vind ik het een mooi design; simpel en strak; de kabel verdwijnt in de buis dus ook daar zie je nauwelijks iets van. De luisterhoogte is ideaal, ik had hem voorheen op een kast staan (hoger) maar dit klinkt voor mij beduidend beter. De standaard kost wat, maar je krijgt er ook wat voor terug: een stevige, stabiele standaard die er ook nog eens mooi uitziet en waar je ooit ook nog een andere speaker op kan plaatsen.
Ik ben tevreden!

• Zeer stabiel
  • Sonos Play:5 kan horizontaal en verticaal

Minpunten

• Duur

seppe lucas 09-11-2018

effectief maar duur

In elkaar zetten:
Alles zit zeer stevig in de doos verpakt en kan er zo uit gehaald worden, het hebt een bijgeleverde Allan key nodig voor het in elkaar zetten van de standaard. Het is ff doorzetten maar als je hem eenmaal in elkaar hebt gaat hij echt nergens meer naartoe.
Support speakers:
Er worden voor verschillende merken en specifieke speakers martiaal meegeleverd om alles makkelijk vast te maken, hieronder vallen Sonos speaker, heos speakers en de bw A7. Voor andere speakers wordt er velcro en dubbelzijdig tape mee geleverd
Ook is de bovenkant van de standaard bekleed met een dun laagje schuim zodat de speaker erop netjes blijft
Bauwkwaliteit
Hij is zeer stevig gebouwd met voornamelijk metaal en plastic voor een paar kleine stukjes. Hi is helemaal zwart en valt dus niet erg op en past bij veel inrichtingen.
Kabels
De Poot is hol en heeft aan onderkant en bovenkant gaten om makkelijk de draden van uw speaker te kunnen verbergen

Pluspunten

• makkelijk
  • stevig

Minpunten

• duur

Karin 09-11-2018

Stevige speakerstandaard

Ik was op zoek naar een mooie standaard voor mijn Sonos speaker. Op het eerste gezicht, leek het product bij ons interieur te passen, maar eenmaal in elkaar gezet viel dit tegen. Hij is te opvallend doordat hij robuust is. Hij staat wel in een hoekje van de kamer, maar dan nog valt hij direct op. Het in elkaar zetten was een flinke klus, doordat de handleiding onduidelijk is. Wat wel een voordeel is, de speaker staat er zeer stevig op.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooie kleur zwart

Minpunten

• Lastig in elkaar te zetten
  • Onduidelijke handleiding
  • Te robuust

JTA 24-10-2017

Goede degelijke standaard

Degelijke standaard, makkelijke montage. Afmeting van de luidspreker goed checken voor je deze voet aanschaft. Kwaliteit van de standaard is uitstekend. Meegeleverde accessoires om luidspreker te monteren zijn goed.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Stijlvol
  • Makkelijke montage

Minpunten

• Afmetingen goed checken

Jan 12-10-2017

Saaie Speaker Stand

Heb de Stand 2 weken in huis en moet helaas constateren dat hij geen echte toegevoegde waarde heeft. Ongetwijfeld zal hij goed zijn voor het doel, maar niet voor andere Denon speakers. Verder is hij storend in beeld.
Wel positief is dat de standaard stevig is, beter dan anderen derhalve en dus wel redelijk betrouwbaar.
Tenslotte is de standaard niet in hoogte verstelbaar en staat de speaker als een blikvanger midden in je kamer.

Pluspunten

• Robuust en stevig

Minpunten

• Te opvallende verschijning
  • Niet te gebruiken voor andere speakers.

John van Mourik 09-10-2017

Perfecte stand

Wat een prachtig set is dit.
Alles zit er keurig in, een enorm scala een beugeltjes waardoor je welk merk speaker dan ook er op kan monteren.
Of je nu Bose hebt of Sonos en zelfs Klipsch is geen probleem.
De set is universeel.
Prachtig afgewerkt en zeer stabiel.
Alle onderdelen passen perfect in elkaar en er zit ook een passend imbus sleuteltje bij.
Ik raad deze speaker stands echt aan.

Pluspunten

• Stabiel
  • Compleet
  • Kwaliteit

Minpunten

• Prijs

Benny 08-10-2017

Moderne standaard

Gebruikt voor centerspeaker van mijn surroundsystem. Precies de goede hoogte voor een perfecte geluidsbeleving. Eenvoudig maar modern vormgegeven standaard. Geen spectaculair meubelstuk, maar uitermate praktisch. De prijs vind ik dan nog wel aan de hoge kant. Daarentegen zal hij zeker niet omvallen en schade opleveren aan andere meubelstukken.

Pluspunten

• Solide
  • Modern strak
  • onopvallend

Minpunten

• prijs
  • montage