HP HP DeskJet 3760 All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Afdrukken, kopiëren, scannen, draadloos, Draadloos; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet; Scannen naar pdf - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP DeskJet 3760 All-in-One printer, Kleur, Printer voor Home, Afdrukken, kopiëren, scannen, draadloos, Draadloos; Geschikt voor HP Instant Ink; Printen vanaf een telefoon of tablet; Scannen naar pdf op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Bulkieb 25-06-2023
Ik vind het een Brol eerste klasse, moest afgelopen maandag snel snel een printer kopen omdat de oude na 15 jaar de geest had gegeven heb toen de HP3760 aangeschaft omdat het een kleine compacte printer is die ik dus gemakkelijk mee op reis kan nemen, maar wat een afgang is dat zeg, zodra ik terug kom in Nederland gaat hij regelrecht de container in, het apparaat is zo snel als dikke stront in een vergiet.

Pluspunten

• Die heb ik noet kunnen ontdekken

Minpunten

• Langzaam
  • Langzaam
  • Langzaam
  • Cardridges hebben een leven van resp. 100/120 pag
  • Had ik al geschreven dat het apparaat langzaam is?

Wim Verstege 01-12-2022
Dit product werkt alleen goed op de cartridges van HP
Een huismerk dat veel goedkoper is accepteert deze machine niet en geeft problemen.
kopiëren en scannen wat lastig met dit apparaat

Minpunten

• accepteert geen huismerken cartridges
  • lastig met scannen en kopiëren

a******@g******** 10-10-2022
In maart 2022 gekocht,waardeloze printer,als ik wil printen doet de printer 9 van de 10 keer niet,we hebben nog geen 20 vellen a4 gekopieerd alle inkt op,we snappen er niets van,maar een geluk er zit 1 jaar garantie op,gaat terug naar de winkel.raad deze echt niet aan.

Minpunten

• Alles
  • All3s

jonquilla 06-09-2021
Is een geweldige printer ben er zeer tevreden over. is allee niet heel makkelijk om het aan de praat te krijgen draadloos maar eenmaal aan de praat is het perfect. Ok de instant inkt service is helemaal geweldig lekker makkelijk en niet duur. Aanmelden is zo gedaan je kan ook makkelijk van pakket wisselen alles overzichtelijk in 1 app. alles wordt geregeld. terug sturen van de cartridge en de nieuwe gratis verzonden naar je thuis.

Pluspunten

• draadloos
  • hp instant inkt

Minpunten

• instalatie gemak ontbreekt

Jessica 26-01-2021
Een compacte printer die draadloos kan printen, kopieeren en scannen. Zowel via je laptop (Chromebook o.a.) en je smartphone. Ook mogelijkheid om usb kabel te gebruiken. Redelijk simpel om te installeren.

Pluspunten

• goede prijs/kwailiteit
  • mooie vormgeving