Brother MFC-J491DW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-J491DW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Werk je regelmatig thuis? Dan valt deze Brother MFC-J491DW ongetwijfeld bij je in de smaak. Je beperkt de wachttijd hiermee aanzienlijk, want printtaken werkt dit afdrukmonster in recordtijd af. Vanwege de mogelijkheid tot automatisch dubbelzijdig afdrukken, leent deze machine zich bij uitstek voor uitgebreide documenten. Met een bovengemiddelde resolutie van 6000 × 1200 dpi kunnen (amateur)fotografen er daarnaast ook prima mee uit de voeten. De MFC-J491DW laat je volledig vrij in de afdrukwijze. Zo bevat het apparaat een uitgebreid bedieningspaneel waarmee je direct afdruktaken uitvoert. Daarnaast start je net zo gemakkelijk afdruktaken via je favoriete (mobiele) apparaten.

Reint-Jan 18-03-2020

Leuke printer

Geschreven voor: Brother MFC-J491DW

Heb deze printer vandaag ontvangen van 123Inkt (gisteravond besteld) en geïnstalleerd dat was prima te doen op mijn vaste PC daar na ook de WiFi instellingen gedaan, werk prima op mijn tablet en iPhone vind de prints wat flats maar voor dit geld voldoet hij het prima.

Pluspunten

• Installatie

Minpunten

• Prints wat flats

rookie74 15-03-2020

Zeer gebruiksvriendelijke printer

Geschreven voor: Brother MFC-J491DW

Deze printer is zeer gebruiksvriendelijk, al is de printkwaliteit niet geweldig: de kleuren zijn vrij flets.
Printen vanaf iMac, iPhone en iPad werkt super. Dubbelzijdig printen gaat heel gemakkelijk en inscannen van meerdere pagina's tot 1 document gaat zeer eenvoudig via de automatische papierdoorvoerlade. De printer is heel vlot gebruiksklaar en bijvullen van papier en cartridges gaat gemakkelijk.
Een verademing ten opzichte van de oude HP inkjet printer die ik had. Cartridges zijn ook goedkoop en de printer hoeft niet onnodig te worden schoongemaakt.
Wel valt de print- en scankwaliteit dus een klein beetje tegen, maar voor gebruik thuis is dat acceptabel.
De faxfunctie gebruik ik niet. Die vergt wel elke keer een extra druk op een knop bij uitzetten van de printer, maar dat is niet zo erg.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Vlot bedrijfsklaar
  • Dubbelzijdig printen
  • Automatische papierdoorvoer bij scannen
  • Goedkope cartridges

Minpunten

• Fletse kleuren bij printen