Epson EcoTank ET-2700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EcoTank ET-2700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Joost28 23-12-2018

Fijne printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Een fijne printer. Na het vullen van de inkt en het installeren op de computer en het installeren van de app kan je meteen aan de slag. Ging allemaal makkelijk. Printen vanaf de computer gaat makkelijk en dan print aardig wat. Maar wat voor mij belangrijk is is dat ik van mijn telefoon kan printen. Ik gebruik veel Google drive en is dus fijn als het goed werkt met de app. Foto's printen gaat ook goed. Ziet er goed uit. Printen gaat snel alleen heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe ik aan 2 kanten kan printen. Je kan oom veel printen met de bijgeleverde inkt. Heel veel. Al met al een top printer.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goede app
  • Veel printen

Bulled 21-12-2018

Mooi, compact apparaat

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Opvallende compactheid van de printer. Zeer mooi en praktisch. Behoorlijk steig. Installeren via wifi ging voor ipad en iphone zonder problemen. Mijn MacBook (OS X 10.7.5) gaf problemen voor contact via wifi. (KPN modem) Zou via USB makkelijker zijn maar zat niet in verpakking. Pas na meerdere keren opstarten contact. Met bijgeleverde inktflesjes is (bij)vullen zeer eenvoudig. Het is geheel zonder knoeien te doen. Ook na opstarten de laatste restjes zonder geknoei bijgevuld. Als alles eenmaal werkt gaat het draadloos printen uitstekend. Uitstekende echt scherpe afdrukken. Zwart ook echt zwart en de kleuren zijn zoals op het scherm. Print lekker snel maar wel met enig lawaai. Mijn verwachtingen waren hoog maar zijn waargemaakt. Minpunt is dat de papiertoevoer staand via de achterzijde gaat. Papier kan omkrullen. Mis erg een papier toevoer lade.

Pluspunten

• Mooie afdrukken
  • Compact
  • eenvoudige bediening
  • makkelijk bijvullen

Minpunten

• geen papier lade
  • Gaat niet automatisch uit

daddad 20-12-2018

keurige printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

ik heb de printer in goede staat ontvangen en inmiddels 3-weken in gebruik tot volle tevredenheid.
Het installeren ging vrij eenvoudig als je goed de instructies volgt dan kan er weinig mis gaan.Bij het vullen van de inkt moet je het deksel openen waarbij je in eerste instantie denkt dat je hem vast moet houden maar als je even door drukt valt hij in een slot na het vullen even uit het slot drukken en via softclose gaat hij rustig weer dicht dit staat niet in de beschrijving en is misschien een puntje van aandacht voor de leverancier.
De afdruk kwaliteit is prima en makkelijk dat je dit overal vandaan kan doen via internet.
Voor het scannen naar de pc heb je wel een usb kabel nodig deze is helaas niet meegeleverd.
Als je wilt scannen naar je pc moet je wel even het programma scan 2 downloaden vanaf de epson website daarna werkt het goed.
Verder een prima apparaat wat ook nog super zuing is met inkt.

Pluspunten

• superzuinig met inkt
  • mooie afdrukken

Minpunten

• geen usb kabel meegeleverd

daddad 19-12-2018

geen inkt stress

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

ik heb de epson gekozen om zijn inkt tanks ik heb hem nu 3 weken in huis en best wel veel uitgeprint maar het is bijna niet te zien dat hij inkt heeft gebruikt , super zuinig dus .
De afdruk resultaten zijn prima in zwart wit en kleur het installeren gaf enige problemen met de wifi daar had ik een usb kabel voor nodig deze is jammer genoeg niet bijgeleverd omdat je de kabel ook nodig hebt om bestanden naar de pc te scannen.
Om te scannen heb je het programmaatje scan 2 nodig die moet je downloaden van de epson site dan werkt het prima.
kortom een prima apparaat voor een redelijke prijs

Pluspunten

• mooi compact

MrFaase 12-12-2018
  • Product gekregen

Goede kwaliteit, redelijk stille printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Sinds een paar weken deze printer in huis en ik ben helemaal om. Deze printer was eenvoudig te installeren via de Epson app. Daarna ook heel eenvoudig in gebruik. Ik kan via de Epson app foto's selecteren en die vanaf de bank zo naar deze printer sturen die in mijn Wifi netwerk hangt. Op deze manier print je nog eens wat foto's die anders alleen maar ergens in de cloud blijven hangen.

• zuinigheid
  • Redelijk stil
  • Eenvoud in bediening
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Hoeveelheid papier in printer
  • Geen onderlader voor papier

Rene 10-12-2018

Mooie compacte Wifi printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Sinds een aantal weken in het bezit van de Epson ET-2700 wifi printer. Het installeren van de printer is niet erg eenvoudig en kost best wel wat tijd. Verder is de kwaliteit van de printjes erg goed. Wanneer je een foto print op gewoon papier dan is de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven. De printer is mooi compact, dus wanneer u klein behuisd bent is dit de juiste printer.

Pluspunten

• Wifi printer gaat super
  • Compact formaat
  • Duidelijke prints
  • goede printsnelheid

Minpunten

• installatie tijdrovend
  • prijs

Dries011 14-03-2018

Deze Epson verdient zich wel terug!

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Bij de meeste printers is de inkt vaak net zo duur als de printer zelf. Bij deze Epson is de inkt in verhouding met cartridges echt goedkoop. Voor 11,50 7500 pagina's zwart-wit printen is echt bizar. Dat zijn in een jaar tijd gewoon 20 afdrukken per dag, voor €11,50! De aanschaf mag dan wel iets duurder zijn maar deze printer verdient zich uiteindelijk wel terug.

Nadat ik de printer geinstaleerd had heb ik geen problemen meer met de draadloze verbinding gehad. Als ik nu print vanaf mij PC of tablet, hij werkt altijd. Iets waar ik normaal nog wel eens last van heb.

De kleuren zijn prima, ik druk dan eigenlijk ook alleen maar documenten af en geen foto's. Waar je wel om moet denken is dat je het papier goed recht en zonder lichte vouwen in de papierinvoer stopt. Anders komt hij eruit met een zwart ezelsoortje.

Mocht je veel afdrukken zou ik deze zeker aanbevelen! Dat het in all in one printer is, is echt erg fijn. Hoe makkelijk is het dat je kan kopieren en inscannen! Ikzelf zou niet meer zonder kunnen. Ook voor mensen die veel thuis werken of zzp'ers (ben zelf ook ondernemer) is zo'n printer echt een must. Vooral de goedkope print kosten.

Pluspunten

• Erg stabiel na installatie
  • Inktgebruik
  • Inkt prijs
  • Formaat

Minpunten

• Papierinvoer

Ger 53 13-02-2018

Grote inkt reservoirs

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Nadat je de inkt hebt gevuld met de meegeleverde flessen ging de installatie betrekkelijk eenvoudig. Het vullen ging zonder geknoei. Ik had na afloop geen gekleurde vingers. Het installeren ging pas als alle inkttanks gevuld waren, anders kreeg je een fout melding. De meegeleverde flesjes moesten ook helemaal geleegd worden. Als je eenmaal met behulp van de meegeleverde CD de installatie voor elkaar hebt dan werkt de printer prima. Via WIFI kan je van alle apparaten eenvoudig printen. Zelfs vanaf je telefoon wanneer je daar iPrint hebt geïnstalleerd. Nu maar afwachten of je zo lang met de inkt doet als beloofd.
Min puntje is dat het papier van boven geladen is dus het papier komt er aan de onderzijde uit. Dus de la moet altijd uitgetrokken zijn wat veel ruimte kost. Anders ligt het papier op de grond.

Dappere 09-02-2018

Duur

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Deze printer is erg goed. Hij print op A4 formaat prachtige foto's maar ga je kleiner dan wordt de afbeelding erg donker.
Hij print ook duidelijk en helder. Wel vindt ik hem pittig luidruchtig.
Het vullen van de inkt is fantastisch. Geen vuile handen en hij stopt vanzelf als ie vol is.
Het grootste minpunt vindt ik de prijs.
Die is erg hoog voor wat deze printer kan.
Scannen heb ik niet kunnen testen want daar zat het snoertje niet van bij.
Als de prijs een eind naar beneden gaat is dit een printer die ik best wel zou willen aanschaffen maar nu dus niet.

Pluspunten

• Helderheid
  • Snelheid
  • Inkt bijvullen

Minpunten

• Prijs
  • Geen snoertje bijgeleverd om op de p

Anstecy 09-02-2018

Mooie printer, langdurig gebruik van inktpatroon

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Ik wilde graag een printer een proberen die zuinig met inkt is. Het vullen van de patronen is supermakkelijk. De printer werkt goed via de wifi en scannen gaat vlot en netjes. De output van papier is iets minder netjes, soms komen de papieren wat slordig eruit. Maar al met al een zeer prettig apparaat, simpel in gebruik.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • inkt makkelijk bij te vullen
  • scant snel en goed
  • Wifi doet het goed

Minpunten

• output papier niet altijd netjes
  • je kunt maar 1 papier tegelijk scannen en kopiëren

Sandman 06-02-2018

Mooi en eenvoudige printer en scanner

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

De Epson ET 2700 is een heel fijn product waarmee je zowel kunt printen als scannen. De installatie van de inkt is super eenvoudig en je knoeit niet. Ook het verbinden met het wifi netwerk is heel eenvoudig waarbij je het product daarna via de telefoon of laptop eenvoudig kunt vinden. De afdrukkwaliteit is prima. Tot slot is de vormgeving van het procut erg mooi afgewerkt. Niet heel relevant voor een printer, maar wel fijn om op je bureau te hebben staan!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Wifi verbinding

thuisgebruiker 03-02-2018

compacte printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Met de meegeleverde gebruiksaanwijzing is de printer eenvoudig te installeren. Via WIFI kunnen alle tablets laptops en computers op de printer worden aangesloten en is printen geen probleem. Het bijzondere aan de printer is dat deze geen gebruik maakt van inktcartridges maar beschikt over een viertal inktreservoirs. De meegeleverde inktflesjes plaats je eenvoudig op de reservoirs en deze worden zonder knoeien gevuld. De printkwaliteit is zeer goed. De prints vlekken niet en de kleinste details zijn goed zichtbaar. De kleurkwaliteit is prima. Naast de print functie kun je ook scannen en kopiëren. Ook hiervan is de kwaliteit goed. Het bedieningsgemak is eenvoudig. Aan de voorzijde van de printer zitten een aantal bedieningsknoppen waarbij er geen twijfel kan bestaan welke functie bij welke knop hoort. Een voordeel is de compacte omvang van de printer. Je kunt hem overal plaatsen zonder dat je er een grote ruimte voor hoeft vrij te maken. Het is wel een printer voor thuisgebruik. De papier invoer zit aan de achterzijde en is niet heel groot maar voldoet voor normaal thuisgebruik.

Pluspunten

• goede print kwaliteit
  • geen dure inktcartridges

Minpunten

• kleine papier invoer aan achterzijde

Rob Strik 02-02-2018
  • Product gekregen

Een printer die klaar is voor zijn job!

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Aanschafprijs is even anders dan ik gewend was maar het krijgen van een snel en goed resultaat na een printopdracht is wat ik wilde. En dat doet deze printer. Zowel op Windows PC als Android telefoons makkelijke installatie en direct werkbaar. Scanner is via de pc ook al gebruikt en naar tevredenheid. Neemt niet veel ruimte in.

Pluspunten

• Via USB en Wi-Fi bruikbaar
  • Grote inkt voorraad
  • Tandeloos foto's printen

Minpunten

• Papierinvoerbak zou wat groter mogen

RienVV 01-02-2018

Printer met veel inkt

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Deze printer is redelijk klein en makkelijk te installeren. Wel de gebruiksaanwijzing volgen. Inkt vullen gaat makkelijk en flacon stopt vanzelf geen geknoei.
Draadloos afdrukken is perfect en werkt via pc - laptop en mobiel even makkelijk.
De bedieningsknoppen op het apparaat sijn niet goed zichtbaar.
Het grote nadeel is dat er niet dubbelzijdig afgedrukt kan worden. Dit moet handmatig gebeuren waardoor het voordeel van draadloos werken vervalt.
Hierdoor ondanks alle gemakken vind ik deze printer te duur.

Pluspunten

• werkt goed draadloos
  • lagdurig inkt voorraad

Minpunten

• handmatig werken voor dubbelzijdig afdrukken
  • te duur

patrick 01-02-2018

Snel printen en scannen

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Wat meteen opvalt aan de printer is zijn compacte en strak design. de installatie verliep soepel. Uitpakken, inktbijvullen, aansluiten (geen USB bijgeleverd) en printen maar. Op mijn windows 10 PC heb ik de bijgeleverde CD niet hoeven te gebruiken.

Je zou moeten kunnen printen vanaf elk mobiel apparaat naar de printer maar dat is mij (als ICT-er) niet gelukt. Ik vind de handleiding en de website daar te summier in. Overigens is dat een optie die ik ook helemaal niet gebruik, maar als er staat dat het kan dan wil ik het ook zien :-)

Al met al een prima printer. De prijs is misschien wat aan de hoge kant, maar dan heb je wel iets goed en hoef je niet na elk pak papier ook nieuwe inktcartridges te kopen.

• Snelheid
  • Zuinig met inkt

Minpunten

• Prijs
  • Geen USB kabel bijgeleverd
  • Summiere handleiding

Wim Thuis 27-01-2018

Voor mij een perfecte printer

Geschreven voor: Epson EcoTank ET-2700

Na het aansluiten op de stroom en met een USB kabel, op de computer aangesloten alle inkttanks gevuld zonder knoeien en toen kon de installatie beginnen. De installatie verliep soepel met de bijgeleverde CD. Na uitlijnen de eerste foto's geprint en die waren van perfecte kwaliteit. Zelfs op de hoogste kwaliteit alsnog een snelle print. Het dubbelzijdig printen werkte perfect en ook redelijk snel met een goede kwaliteit. Deze printer is een perfecte keus en kan ik iedereen aanbevelen. Het enige minpunt is dat er geen USB kabel in de doos zit en dat kun je toch wel verwachten dat die meegeleverd word voor die prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Inkt bij vullen