HP DeskJet 2630

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet 2630 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Haarscherpe afdrukken voor een zacht prijsje? Met een fotoresolutie van 4800 × 1200 dpi stelt de HP DeskJet 2630 je beslist niet teleur. Naast reguliere printtaken voert deze multifunctionele machine ook nog eens moeiteloos scan- en kopieeropdrachten uit. Dankzij de aanwezigheid van wifi zet je het apparaat overal in huis neer, waarna je vanaf iedere computer, tablet of smartphone afdrukopdrachten verzendt. Onder leiding van de gebruiksvriendelijke HP Smart-app is draadloos afdrukken zo gepiept zonder dat je te maken krijgt met allerlei ingewikkelde instellingen. Kortom, aansluiten en printen maar! Papier of inkt bijna op? De app laat het je weten.

RB 05-09-2020

Gewoon goede printer

Geschreven voor: HP DeskJet 2630

Goede kwaliteit. Persoonlijk niet zo'n mooie vormgeving (kleur).
Ook aangesloten bij het HP printprogramma voor gratis printen; werkt ook goed.

Muts 29-07-2019

Prima printer!

Geschreven voor: HP DeskJet 2630

Makkelijk te installeren, duidelijke handleiding, mooi compact, mooie prijs. Kortom.. Prima ding!!!!

Pluspunten

• Snel geïnstalleerd
  • Compact
  • Duidelijke handleiding

Peter 21-10-2018

Hee gemakkelijk te installeren

Geschreven voor: HP DeskJet 2630

Weinig lawaai en perfecte afdrukken. Goed uiterlijk en gemakkelijke bediening. Neemt weinig ruimte in.

Jeannette 09-08-2018

Eenvoudig maar goed...

Geschreven voor: HP DeskJet 2630

Superprinter...makkelijk te installeren en voor een leuke prijs..werkt goed op de WiFi en de printjes komen er mooi uit..

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mooie printjes

Anoniem 16-06-2018

Print slecht.

Geschreven voor: HP DeskJet 2630

Echt zonde van geld van mijn kinderen. Ik heb niets aan deze printer die niet print. Ja soms 2 regels of halve bladzijde.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Print maar deels

Rikly 23-04-2019

Als iets niet bij je werkt en bij een ander wel dan ga je toch terug simpel terug naar de winkel, gewoon “garantie” bij een bekend bedrijf.