HP Deskjet F4400 F4580

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Deskjet F4400 F4580 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ronin73 24-07-2015
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Ik heb deze printer al jaren. Op zich print de printer prima, als de printer het tenminste doet! Na jaren van gekloot met de verbinding tussen de printer en de laptop (via wifi) ben ik er nu helemaal klaar mee en gaat de printer de deur uit.
Nog een groot nadeel; de printer verbruikt veel inkt en er kunnen echt alleen HP cartridges in. Bij elk ander merk geeft de printer een storing aan en weigert deze dienst.

Godin-Pandora 25-03-2012
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Printen doet hij goed, maar afbeeldingen ( foto's ) opslaan duurt een eeuw dit geeft een grote ergenis,tussen het scannen door kan je de afwas gaan doen . Ik geef dan ook de voorkeur aan Epson, jaren plezier van gehad tot dat ik windows 7 kocht daar kon de Epson niet meer op .Dat was goed balen.Ook is er geen mogelijkheid om goedkopere cartidges te gebuiken en ben je verplicht de de dure HP aan te schaffen.

tijodiri 12-01-2011
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Deze printer werkt gewoon goed en ook via het draadloze netwerk. Ook al staat hij uit en je PC aan, dan kan je de printer gewoon aanzetten. Vervolgens heeft de PC dan direct weer verbinding met de printer.
Maar,.........wat een gegantisch inktverbruik. Het is echt niet aan te slepen. Een cartridge gekocht met extra vulling waarop staat, dat je dan 440 pagina's kan printen in kleur. Waarschijnlijk een typefoutje geweest, want ik heb het bijgehouden en kom niet verder dan gemiddeld 60.

Jolanda7 23-10-2011

ben ik helemaal met je eens! Het inktverbruik rijst de pan uit! Daar baal ik enorm van want de cartridges zijn hartstikke duur!Als ik dat geweten had, had ik deze printer niet aangeschaft!

mazaman 09-01-2011
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Nette printer, doet wat hij moet doen. Koppeling met draadloos netwerk is eenvoudig te doen. Netwerkverbinding werkt goed, heb de koppeling nog nooit opnieuw moeten uitvoeren. Apparaat is wel behoorlijk luidruchtig. Papierinvoer is niet sterk genoeg, geeft regelmatig storing omdat hij het papier niet binnen kan krijgen. Wanneer dit laatste wél lukt, loopt het papier nog weleens vast. Afdrukkwaliteit is middelmatig, soms wel vlekkerig.

waltervandelaar 25-11-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Leek me wel leuk, een draadloze printer voor weinig.
Maar in de praktijk zit ie vaker niet dan wel in het wifi netwerk, en ben ik meest van de tijd met mijn laptopje naar de printer toe aan het wandelen om via de USB aan te sluiten, wat niet mijn bedoeling was!
Daarnaast is de papierdoorvoer niet altijd heel sterk: dubbel papier pakken, scheef trekken.

Sheron 19-11-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

In het begin was ik er blij mee maar heb het apparaat drie maanden in gebruik en is nu al stuk. Een hard tikkend geluid wordt veroorzaakt door de transportwieltjes. In het begin printte het apparaat nog met dit harde geluid, maar nu doet hij niets meer. Ik word gek van alle foutmeldingen in mijn computerscherm.

Fred Nijboer 09-10-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

De HP Deskjet F4580 gekocht voor € 59,00. Geen geld voor zo'n fantastische printer. De installatie ging probleemloos. Mijn desktop en laptop zijn beide draadloos aangesloten op de printer. Printkwaliteit is prima. Een aanrader.

willemtevreden 06-10-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Wat een irritant apparaat zeg. Wireless....Waardeloos. Iedere keer moet in de printer op online zetten als ik 'm een tijdje niet gebruik. Ik vind de cartridges schreeuwend duur in gebruik. Echt ongelofelijk. Begon het apparaat ineens vreselijk te vlekken en dubbel te printen. Melding van een vuile cartridge. Net vervangen !!! Schoonmaken is het advies online. Werkt ook niet. Kan je weer zo'n dure cardridge aanschaffen.. Twee nieuwe cardridges zijn bijna net zo duur als een nieuwe printer. Hiervoor had ik een CANON, die begaf het na vele jaren. Prima toestel !! Nooit een HP meer. Ga zo een Canon halen.

clemens van os 27-06-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Mijn eerste HP Printer (HP F4580) gekocht. Hiervoor - ivm fotoprinten -Epson en Canon in gebruik gehad.
De prijzen voor het maken van digitale prints zijn in de afgelopen 5 jaar spectaculair gedaald en bovendien is er bijna geen printer meer te koop waarvan de cartridges niet met een chip zijn uitgerust.
Een all in one met wifi functionaliteit. Ik hoef mijn wireless printerserver niet meer te gebruiken. Jammer dat de printer niet automatisch opgewekt wordt en zichzelf afzet. Dat kon mijn Canonprinter wel.
Ja de installatie verloopt soepel em het fine tune kost even tijd.
Voor huis, tuin en keukengebruik echt geen verkeerd apparaat. Het scannen, printen en kopiëren gaat redelijk vlot.
Hoe kunnen ze het maken voor deze prijs vraag je je af.
Nog even getwijfeld om toch een all in one fotoprinter aan te schaffen. De keus zo dan op de Canon MP560 gevallen zijn.
Het fotoprinten is zo sporadisch zodat ik dit achteraf geen goed investering vond. Voor een mooie lollige foto scoort deze printer ook helemaal niet slecht.

Van mensen om mij heen heb ik tot nu toe over HP alleen maar goede geluiden gehoord. In de nodige forums kunt u nalezen dat ik over Epson en Canon nooit helemaal tevreden was. Zowel de Epson als ook de Canon printers lieten me vaak na ruim een jaar al in de steek. Meestal de vaste printkop had het dan begeven. De kwaliteit van Epson of Canon was altijd perfect.

Ik hoop dat HP me niet teleurstelt. De installatie en de eerste scans en prints zijn zeker hoopvol.

MarkH 23-06-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Printer vorige week gekocht.
Was al een tijdje op zoek naar een goedkope wireless printer. Was nu voor € 58 in de aanbieding bij de MediaMarkt.
Gebruik is eigenlijk alleen printen en kopieren en dat doet ie prima.
Installatie was erg makkelijk. Ook heel handig dat de installatie automatisch de netwerkgegevens overneemt (eenmalig USB aansluiten) zodat je niet zelf voor netwerkherkenning hoeft te zorgen.
Omdat ik weinig print heb ik de printer meestal uit staan. Documenten komen gewoon in de wachtrij en worden na aanzetten van de printer snel geprint. Je moet dan wel de computer aan laten staan, anders verdwijnen ze uit de wachtrij. Jammer dat dit niet in de wachtrij van de router komt (kan misschien wel, maar heb ik geen verstand van).
Kleurenprints zijn goed, maar niet zo mooi als van mijn vorige HP PSC 2410.
Kortom: een prima printer/kopier voor weinig geld!

Frank H 05-04-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Deze HP printer-scanner valt tegen. Op het printen is niets aan te merken. Draadloos printen vanaf meerdere PC's is erg handig -en draadloos scannen gaat op dezelfde manier. Maar het scannen gaat wel erg langzaam (1 pagina gescand naar zwart-wit duurt 45 seconden voor 1 zwart wit pagina tegen 15 seconden voor mijn vorige Canon MP520 -ik denk omdat de HP in alle gevallen een gedetailleerde kleuren scan maakt). Verder is de draadloze verbinding niet erg betrouwbaar: krijg om de paar keer een melding dat de multifunction al in gebruik is door een andere gebruiker terwijl dat niet zo is. Het toetsenbord op de unit is nogal overgevoelig: als ik iets op de glasplaat leg en het toetsenbord even aanraak wordt het nogal 's ongewenst gekopieerd.

moonzaiek 15-03-2010

---------- update review 15-03-2010 ----------
Wat een rotprinter. Heb hier even geleden de dag dat ik 'm gekocht heb een goede review geplaatst, en het ding is ook prima als 'ie het doet maar het probleem is dat 'ie het telkens maar NIET doet. Iedere keer denk ik het probleem opgelost te hebben, dan doet 'ie het weer een paar printjes en de volgende keer WEER die melding 'kan het document niet afdrukken'.

Heb nu alles al geprobeerd, met de HP help functie kom je geen stap verder ('controleer of de stekker erin zit') en met de Windows helpfunctie inmiddels ook al niet meer. Heb 'm al opnieuw geinstalleerd, gaat even goed en dan weigert 'ie weer. Heb de printerspooler opnieuw gestart, de printer uit en weer aan gezet, printer op 'delen' gezet in het netwerk (was eerst niet nodig, eenmaal gedeeld deed 'ie het weer een keer en nu alweer niet meer), 'printer offline gebruiken' vink ik steeds uit, want dat blijft ook maar aan staan. Netwerk functioneert prima, printer zit op netwerk, maar weigert iedere dienst. Ben inmiddels zo ver dat ik hem uit het raam wil gooien! Het is een softwarematig probleem maar ben helemaal klaar met dat uren en uren soebatten tot 'ie eens een printje wil afleveren.

---------- oude review 17-11-2009 ----------
Geweldig apparaat. Vandaag gekocht, aansluiten gaat heel makkelijk. Was bang dat er een (ingewikkeld aan te leggen) draadloos thuisnetwerk voor nodig was, maar mijn laptop heeft draadloos internet en daarmee was de printer ook zo aangesloten. Wilde eerst voor de Samsung ML 1640 laserprinter gaan, maar de draadloze mogelijkheid van de HP deed mij voor deze kiezen. Absoluut blij dat ik dat gedaan heb. Ding print ook nog eens als een trein. Kopieeren gaat zo ongeveer met hetzelfde gemak (en snelheid) als een professioneel apparaat, dus ook daarvoor een dikke plus. Enige is dat hij de blaadjes zo hard uitspuugt dat je ze van de grond moet rapen als je er niet bij staat maar dat heb ik er graag voor over. Installatie is makkelijk met stappen op bijgeleverde cd. Aanrader.

JGE 27-01-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Ik zocht een simpele draadloze printer onder de €100,00.
Deze HP voor mij een perfecte printer, simpel te installeren. Mooie kopieën en een goed scan resultaat. Ben er erg tevreden over. En dat voor €75,00.

ericos458 15-01-2010
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

zocht een printer met wifi en die klein van formaat was zodat deze in een kast kon.had eerst een draadloze canon op het oog maar zijn allemaal te groot en hebben ook meestal een lcd scherm waar ik niks aan heb en waar je wel voor betaald.
zag deze in een winkel en nav de goede reviews deze printer aangeschaft.voor een hele mooie prijs een perfecte printer die zeer makkelijk te koppelen is aan je thuisnetwerk,maakt hele mooie copieen zelfs met fotoos! beter dan verwacht.

vergeleken met de oude printer van canon die eerst een halfuur ging herrie maken zonder dat er wat gebeurde reageert de hp zeer snel en is een stuk stiller.

ben er erg blij mee.

marjancc 13-12-2009
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

prima apparaat, zeker gezien zijn prijs. Probleemloos te installeren, en heel makkelijk in gebruik. Mooie afdrukken, ook van foto's.

baloe72 29-10-2009
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

26 okt. besteld bij Dixons, zou de volgende dag worden geleverd, niet dus.
Vandaag ontvangen en geinstalleerd. een perfect ding installeren verloopt zonder problemen zowel via USB als draadloos. afdrukkwaliteit en snelheid is perfect.

FerJen 28-10-2009
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Mooie printer om te zien.
Neemt niet teveel ruimte in.
Printen gaat redelijk snel.

Draadloos printen werkt perfekt, en instellen netwerk is gemakkelijk door de goede installatiewizard.

Wordt ook (bijna) geen overbodige software mee geinstalleerd.

Gunstige prijs.

19Marcel63 02-10-2009
Geschreven voor: HP Deskjet F4400 F4580

Mooie compacte printer. Juweeltje om te zien. Papierlade kan ingeklapt worden waardoor hij niet veel ruimte inneemt. Gunstige prijsstelling. Slechts 1 zwarte toner en 1 kleuren toner. Mijn vorige HP printer had ook 2 toners en dat beviel mij prima.
Print kwaliteit prima, ook foto's op speciaal fotopapier. Over tonerverbruik kan ik nog niets zeggen omdat ik hem 1 week in bezit heb. Installeren via de CD ging makkelijk. Draadloos printen heb ik niet aangesloten.