Epson Expression Home XP-245 - Reviews

Wifi
Wifi
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

J.Wolfraad 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Simpel maar perfect

Makelijker printer past goed in een kast omdat hij niet groot is. Print zeer snel en een mooie kwaliteit. En zeer makelijk te koppelen op een wifi netwerk

Pluspunten

• Makelijk in bediening
  • Formaat

Minpunten

• Maakt wel veel geluid

Martin 04-08-2017 Product paar maanden in bezit

Volle cartridges zijn verplicht

Niet een printermerk waar ik naar terug keer. De prijs is wel laag en het uiterlijk ziet er mooi uit, en het is ook handig dat de stroomaansluiting wat dieper onder de printer is weggewerkt waardoor je de printer wat meer naar achter kan plaatsen, dat alles is een pluspunt. Maar de printer zelf is heel fragiel, soms ben je bang om de printer te verschuiven of het klepje voor de papiervoorraad uit te schuiven. De snelheid van printen is hoog, maar voordat het printen begint maakt het best veel lawaai. Het grootste minpunt - en daar kom je later pas achter - is dat je alle volle cartridges nodig hebt, dus ook de kleuren cartidges als je alleen print in zwart. Dat komt waarschijnlijk omdat de printer maar 1 kop heeft. Andere printers hebben vaak een printkop per cartridge. Scannen gaat prima en de kwaliteit is ook goed.

Pluspunten

• Prijs is laag
  • Snelheid printen is hoog
  • Controle van lege cartidges visueel

Minpunten

• Geluid voor printen
  • Verplicht alle cartridges nodig
  • Kwaliteit van materialen

haarlem2012 25-07-2017 Product paar dagen in bezit

Compacte printer met veel mogelijkheden

Neemt weinig ruimte in beslag. Veel mogelijkheden, zowel draadloos als met usb kabel. Ben er erg blij mee, Heel goede koop

bianca 03-02-2017 Product paar dagen in bezit

erg fijn en niet te groot

fijne kleine printer, wifi dus je hebt geen kabels nodig, erg handig gebruiken met laptop,phone en tablet.