Epson Home Expression Home XP-245

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Home Expression Home XP-245 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

ontevreden klant 22-10-2018

zeer waaardeloze printer

toch maar een 2 gegeven vanwege de prijs. Ondanks dat er papier in zit herkent de printer dat niet. Na een tijdje niet gebruikt te hebben kan de PC de printer niet vinden ondanks dat deze via de USB is aangesloten. Zeer waardeloze printer die je niet zo maar aan de praat krijgt. Beste voor mijn humeur is hem uit het raam te gooien

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• werkt niet
  • krijg hem niet aan de praat
  • papierlade herkent paier niet

Kim 25-07-2018

Zeer snel verstopte spuitkanaaltjes

Mooie printer, goede kwaliteit afdrukken. Echter, wanneer men de computer 2 weken niet gebruik zijn de spuitkanaaltjes al verstopt. Zelfs met zeer vaak het schoonmaken van de spuitkanaaltjes, raakt dit bijna niet meer ontstopt, ook kost dit zeer veel inkt. Af en toe helpt het om een volledige pagina af te drukken met een kleurenafbeelding, maar ook dit is geen garantie en kost zeer veel inkt. Alleen een goede printer voor mensen die op dagelijkse basis printen en nooit op vakantie gaan. Ook print de printer erg traag en is het installeren via wifi erg lastig.

Pluspunten

• Goede kwaliteit afdrukken

Minpunten

• lastig installleren
  • snel verstopte spuitkanaaltjes
  • Traag

ontevreden 07-03-2018

Wat een kut apparaat

Wat een waardeloos apparaat. Heb al een aantal printers gehad maar dit is een regelrechte miskoop. Er zit geen papierlade in, je kunt niet via de telefoon printen (air print niet aanwezig), niet te gebruiken als scanner zonder eerst de gebruiksaanwijzing op te zoeken. Kortom, een ramp. Ziet er bovendien ook goedkoop uit ondanks dat het niet een duur apparaat was. Mijn vorige was een goedkope Canon maar die was 100 x mooier en beter en eenvoudiger te bedienen.

MS 02-12-2017

Zeer gebruiksvriendelijk en snel

Na enige oriëntatie de EPSON XP_245 bij Mediamarkt gekocht. Uitpakken en installeren gaat (mbv de CD) zeer gebruiksvriendelijk een probleemloos. Stappen doorlopen en hij installeert zichzelf (zonder wachtwoord...!) op het netwerk. Daarna de Epson iPrint app installeren en je kunt ook vanaf smartphones en iPads probleemloos draadloos printen. Printer werkt snel en handig. Echt een super apparaat voor zeer scherpe prijs. Voor thuisgebruik heb je niet meer nodig! Goed gedaan Epson

Pluspunten

• Snelle makkelijk installatie
  • Goedkope losse (4x) inktpatronen
  • Print best snel

Minpunten

• Geen LAN kabel aansluiting
  • Niet superstil tijden het printen

J.Wolfraad 08-08-2017

Simpel maar perfect

Makelijker printer past goed in een kast omdat hij niet groot is. Print zeer snel en een mooie kwaliteit. En zeer makelijk te koppelen op een wifi netwerk

Pluspunten

• Makelijk in bediening
  • Formaat

Minpunten

• Maakt wel veel geluid

Martin 04-08-2017

Volle cartridges zijn verplicht

Niet een printermerk waar ik naar terug keer. De prijs is wel laag en het uiterlijk ziet er mooi uit, en het is ook handig dat de stroomaansluiting wat dieper onder de printer is weggewerkt waardoor je de printer wat meer naar achter kan plaatsen, dat alles is een pluspunt. Maar de printer zelf is heel fragiel, soms ben je bang om de printer te verschuiven of het klepje voor de papiervoorraad uit te schuiven. De snelheid van printen is hoog, maar voordat het printen begint maakt het best veel lawaai. Het grootste minpunt - en daar kom je later pas achter - is dat je alle volle cartridges nodig hebt, dus ook de kleuren cartidges als je alleen print in zwart. Dat komt waarschijnlijk omdat de printer maar 1 kop heeft. Andere printers hebben vaak een printkop per cartridge. Scannen gaat prima en de kwaliteit is ook goed.

Pluspunten

• Prijs is laag
  • Snelheid printen is hoog
  • Controle van lege cartidges visueel

Minpunten

• Geluid voor printen
  • Verplicht alle cartridges nodig
  • Kwaliteit van materialen

haarlem2012 25-07-2017

Compacte printer met veel mogelijkheden

Neemt weinig ruimte in beslag. Veel mogelijkheden, zowel draadloos als met usb kabel. Ben er erg blij mee, Heel goede koop

bianca 03-02-2017

erg fijn en niet te groot

fijne kleine printer, wifi dus je hebt geen kabels nodig, erg handig gebruiken met laptop,phone en tablet.