Epson Stylus Epson Stylus SX205

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Epson Stylus SX205 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

portenko 20-12-2010

Dit is echt de aller aller slechtste printer die ik in jaren heb gehad!

Hiervoor een Canon Pixma 150, daar ging na 2 jaar de aandrijving (wagen)van de printkop stuk, reparatie (incl. coulance van Canon) was 2x duurder dan een nieuwe (dat werd dus de Epson, was toen een aanrader!?!?!) en daarvoor een HP (weet niet meer welke) met van die dure inktpartonen, maar wel een top machine, 3 jaar plezier van gehad en voor 45 euro verkocht omdat we de patronen echt te duur vonden.

Nu dus de Epson SX205, die heeft tot nu prima geprint in zwart en scannen gaat ook prima. Het is met aansturing vanuit de PC in eerste instantie als alles normaal werkt een gebruiksvriendelijke machine en heeft ook een mooi design. maar............

Een redelijk resultaat kleurenprint heeft hij alleen maar gegeven met de eerste set inktpatronen, daarna was het waardeloos, strepen, vlekken en zweem en onnatuurlijke kleuren! Elke keer bij het laden van nieuwe patronen geen printresultaat! Dan moet je (volgens Epson)net zo lang de spuitkoppen door het programma(laten) reinigen totdat hij weer een acceptabel resultaat print en dat kost inkt, heel veel inkt! Zoveel dat de inktmanager aangeeft dat de partonen voor 75%!!! leeg zijn! Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik imitatiepatronen gebruikte (Epson support gooide het daar natuurlijk ook op!), maar ook met de 1,5x zo dure originele patronen hetzelfde euvel. Wat een afzetterij!

Bij printers van andere merken kan je gewoon de partonen helemaal leeg printen en bepaal je zelf wanneer je wisselt. Nou bij Epson niet hoor, die beslist voor jou dat je helemaal niet meer gaat printen en is ook op geen enkele wijze daar van af te brengen.

Ik ga er voor een 3-in 1 van € 59 niet meer tijd aan besteden. Ik hoop dat dit duidelijk is. Ik weet wel zeker dat je de door Epson in deze machine en de partonen verstopte electronica/software voor de gek wordt gehouden! Zodat je lekker veel inkt gaat kopen, trap er niet in!

Mijn advies; Behoed je voor een miskoop! Neem deze machine vooral niet in overweging en koop hem absoluut niet!

mj63 13-06-2010

Wat een vreselijk apparaat!
Na bv.instellen om te kopiëren duurde het erg lang voor het apparaat idd aan de gang ging....en een lawaai dat dat gaf.Het kopie zag er prima uit.Ook het scannen ging op zich goed.
Hij vrat cartridges, constant waren die leeg.
De kleurenprinter heb ik maar 2 keer gebruikt, de kleuren kwamen niet overeen en er liepen ook strepen over het papier.
Net voordat er 1 jaar voorbij was heb ik het apparaat teruggebracht naar de winkel ( Blokker)dit voor eventuele reparatie. Ik werd gisteren gebeld dat ik alsnog mijn geld terug krijg, het apparaat bleek niet te maken.
Geen aanrader!!

anoniem205 12-12-2009

Heb vandaag deze scanner/printer gekocht.
Schrok me rot, heb nog nooit zo'n slechte printer gehad. Kleur komt niet overeen met de gescande foto. Echt heel jammer,

minty_green 20-10-2009

Printer is 3-4 maanden in gebruik. Hiervoor had ik een HP en die ging jaren mee. De inkt van de Epson printer gaat heel snel op, dat valt mij erg tegen. Per zwarte cartridge kan ik <50 pagina's alleen in zwart printen. De cartridges zijn verder niet goedkoop. Ik heb nu na 4 maanden het probleem dat het niet goed meer print, en lege lijnen op mijn papier krijg. Ik heb het al geprobeerd om dit op te lossen door de printerkoppen schoon te maken, maar dit helpt niet.
De scanner is redelijk. Het kopieerapparaat werkt, maar maakt geen mooi kopieen.

Al met al: een goedkope all-in-one, maar ik zou het niet aanraden.

didiertje 05-09-2009

super printer!!

hij heeft alles behalve wifi !
maargoed hij is super snel ik heb hem nou 2 weken en hij doet het nog gebruik hem heel erg veel 100 blaadjes per dag ongeveer super ding beter dan die hp's