Epson EcoTank ET-4550 - Reviews

A3-formaat printen
Resolutie zwart/wit
4800 x 1200 DPI

Bernadette Corzilius 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Faxfunctie is niet meer nodig in digitaal tijdperk.Printkwaliteit is goed en snelheid is super. De Ecotank 4550 heeft een mooi design en is handig in gebruik. De papierlade is stevig en makkelijk uitschuifbaar. Enige minpunt is het vervangen van de inkt. Dit wordt een rommeltje, omdat de kans groot is dat de verf langs de opening loopt en het op je handen en meubels/vloer komt. Het wast er niet gemakkelijk af.

michael koeleman 26-10-2015 Product paar weken in bezit

prima printer qua prijs/kwaliteit
wel eff lastig met inkt vullen (handschoenen Gebruiken)
is mooi stil en wordt direct gevonden in de wifi
instaleren is een eitje

willepil 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze printer is echt heel fijn voor mensen die veel moeten printen. Door de navul inkt is het heel zuinig in het printen, dus ik voel me niet schuldig als ik lange artikelen uitprint om te lezen. Ik las eerst veel van het computerscherm, maar dat hoeft niet meer!

Wat ook heel fijn is, is de wifi verbinding. Geen gedoe met kabels en aan je bureau gaan zitten als je wat wil printen. het maakt niet uit waar je zit, overal kan geprint worden. Super dat er niet overal kabels meer hoeven te liggen.

Hij print ook heel snel, ik had een wat oudere printer, dus het is goed dat het nu veel sneller gaat. Ook automatisch dubbelzijdig is top, geen gedoe meer met pagina's handmatig omdraaien.

Het enige nadeel is dat het wel een fors apparaat is. Voor kleine kantoren geen probleem, maar voor thuis is ie toch wel heel groot. Tenzij je bijvoorbeeld studerende kinderen hebt, die ook veel moeten printen. Dan is het wel de moeite waard omdat ie zo zuinig is.

Petra 24-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze is snel met printen en als je de kwaliteit van de kleuren omhoog zet wordt het printer wel trager maar daar krijg je wel mooiere kleuren van.
Persoonlijk vind ik het erg fijn om dubbelzijdig te printen zonder het velletje handmatig steeds te moeten draaien om de achterkant te doen.
Er zitten qua mogelijkheden genoeg op om van alles mee te kunnen maken maar heb nog niet alles uitgeprobeerd.
Tot nu toe zeer tevreden met deze printer.