Canon PIXMA MG6850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG6850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

femke 19-06-2017

Leek goed, valt tegen

Geschreven voor: Canon PIXMA MG6850

We wilden basisfuncties; printen en scannen. Dit doen we alleen thuis, op hobbybasis. Wat me écht verbaast is de traagheid. Printen gaat nog, maar scannen duurt minstens een minuut, per scan. De lol gaat er wel vanaf zo. Het maakt hierbij overigens geen verschil of je over wifi print of niet. Mooi handzaam programmaatje erbij, oogt goed. Nu lopen we tegen een ontprintbare pdf aan - kan aan het bestand liggen maar tickets zouden wel geprint moeten kunnen worden...? Helaas geen verbetering ten opzichten van de eerdere Canon van een paar jaar oud (die dankzij updates van Apple en geen bijgewerkte update voor de Canon vervangen moest worden). Volgende keer geen Canon meer.

Pluspunten

• handzaam programma
  • printkwaliteit okee

Minpunten

• traag
  • geen papierlade

John Prevaas 17-12-2016

Scanner doet 't niet meer

Geschreven voor: Canon PIXMA MG6850

Mijn Pixma MG6850 scant niet meer via mijn draadloze LAN-verbinding sinds ik op mijn iMac OS Sierra (nu versie 10.12.1) heb geïnstalleerd. Het probleem zit in de Canon driversoftware. Dat erkent Canon. Er zijn bij Canon meerdere meldingen van dit probleem binnengekomen. Helaas hebben ze (nog) geen oplossing en weten ze ook niet wanneer die er wel komt. Er is een ander softwareprogramma (VueScan) dat probleemloos werkt. Maar dat kost $50,-.....
Heeft iemand al een slimme oplossing gevonden?

Pluspunten

• De afdrukken zijn scherp.

Minpunten

• Scannen via het netwerk gaat niet meer.

Swftman 30-08-2016

Goede printer, matige scanfunctie.

Geschreven voor: Canon PIXMA MG6850

Heb nu circa 2 maanden de Canon MG6851. De printfunctie is redelijk goed, alles werkt. Ik wil echter meer scannen dan printen en dan valt de functionaliteit tegen. Ten eerste ben ik uren bezig geweest met de software te installeren; daarna eindeloos gezocht waar de scanfunctie in het menu zit (dat zit in "My Image Garden", "hulpmenu", ). De eerste scans verdwenen ergens in limbo op mijn computer, hij geeft niet aan waar hij ze opslaat.
De functies 'Bijsnijden' en 'draaien' werken alleen bij een jpeg, niet bij PDF. Het scanmenu verdwijnt uit beeld wanneer je een document aanklikt.
Kortom, onvoldoende gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Printen

Minpunten

• Software voor scannen ---
  • Bewerken PDF-scan
  • installeren software
  • Opslaan gescande doc's

BigAlbert 12-10-2016

Hoi SWFT man,
Ik heb dezelfde printer maar ik heb dan zeker andere software want bij mij staat onder start bij C Canon Utility's daar onder staan 3 functies en de laatste is IJ scan utility.
Als je die aanklikt krijg je de pagina in beeld waar je kan scannen, of voorbeeld en de gewone functies zoals staand, liggend enz..
Ps ik heb windows 10 misschien ligt het daar aan?

Albert

BigAlbert 24-06-2016

cannon MG 6850

Geschreven voor: Canon PIXMA MG6850

Vandaag de MG 6850 gekocht bij scheer en foppen voor een zacht prijsje maar kreeg daar keiharde kwaliteit voor dat je niet verwacht bij een printer in die prijsklasse.
Super goede foto afdruk ook randloos scanner werk perfect en redelijk snel.
Je hoort hem bij het printen meer als mijn vorige (HP) printer maar stoort niet echt.
Vandaag flink aan het werk gezet maar ben er erg blij mee hij is sneller dan mijn vorige en de kwaliteit is beduidend beter.
Inkt is gelukkig alles apart dat vind ik prettig anders is bij 1 kleur op al vervangen en nu dus niet.
Al met al een goede aanschaf, super blij mee.