Canon PIXMA MG6850 - Reviews

Printtechnologie
inkjet
Wifi
Wifi

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,7

Swftman 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

Goede printer, matige scanfunctie.

Heb nu circa 2 maanden de Canon MG6851. De printfunctie is redelijk goed, alles werkt. Ik wil echter meer scannen dan printen en dan valt de functionaliteit tegen. Ten eerste ben ik uren bezig geweest met de software te installeren; daarna eindeloos gezocht waar de scanfunctie in het menu zit (dat zit in "My Image Garden", "hulpmenu", ). De eerste scans verdwenen ergens in limbo op mijn computer, hij geeft niet aan waar hij ze opslaat.
De functies 'Bijsnijden' en 'draaien' werken alleen bij een jpeg, niet bij PDF. Het scanmenu verdwijnt uit beeld wanneer je een document aanklikt.
Kortom, onvoldoende gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Printen

Minpunten

• Software voor scannen ---
  • Bewerken PDF-scan
  • installeren software
  • Opslaan gescande doc's

BigAlbert 12-10-2016

Hoi SWFT man,
Ik heb dezelfde printer maar ik heb dan zeker andere software want bij mij staat onder start bij C Canon Utility's daar onder staan 3 functies en de laatste is IJ scan utility.
Als je die aanklikt krijg je de pagina in beeld waar je kan scannen, of voorbeeld en de gewone functies zoals staand, liggend enz..
Ps ik heb windows 10 misschien ligt het daar aan?

Albert

BigAlbert 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

cannon MG 6850

Vandaag de MG 6850 gekocht bij scheer en foppen voor een zacht prijsje maar kreeg daar keiharde kwaliteit voor dat je niet verwacht bij een printer in die prijsklasse.
Super goede foto afdruk ook randloos scanner werk perfect en redelijk snel.
Je hoort hem bij het printen meer als mijn vorige (HP) printer maar stoort niet echt.
Vandaag flink aan het werk gezet maar ben er erg blij mee hij is sneller dan mijn vorige en de kwaliteit is beduidend beter.
Inkt is gelukkig alles apart dat vind ik prettig anders is bij 1 kleur op al vervangen en nu dus niet.
Al met al een goede aanschaf, super blij mee.

John Prevaas 17-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Scanner doet 't niet meer

Mijn Pixma MG6850 scant niet meer via mijn draadloze LAN-verbinding sinds ik op mijn iMac OS Sierra (nu versie 10.12.1) heb geïnstalleerd. Het probleem zit in de Canon driversoftware. Dat erkent Canon. Er zijn bij Canon meerdere meldingen van dit probleem binnengekomen. Helaas hebben ze (nog) geen oplossing en weten ze ook niet wanneer die er wel komt. Er is een ander softwareprogramma (VueScan) dat probleemloos werkt. Maar dat kost $50,-.....
Heeft iemand al een slimme oplossing gevonden?

Pluspunten

• De afdrukken zijn scherp.

Minpunten

• Scannen via het netwerk gaat niet meer.