De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon TS6350a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t***************@l****** 29-01-2024

Bevalt voor geen meter....

Geschreven voor: Canon TS6350a

Heb deze net 2 jaar en nu al problemen met printen. Maakt veel lawaai en duurt lang voor printen, Print wel foto's maar geen documenten.

Pluspunten

• print redelijk

Minpunten

• Duurt lang
  • maakt veel lawaai

u**s@z**o.nl 24-09-2023

Maandagmorgenproduct?

Geschreven voor: Canon TS6350a

Deze printer gaf na 6 maanden witte strepen op de afdruk.
Laten repareren door Canon. Na 6 weken terugontvangen.
Echter na 4 weken weer hetzelfde probleem.
Om alle ellende met inpakken en verzenden (die voor eigen rekening komen) voor een nieuwe reparatie te vermijden gaat deze printer naar de gemeentelijke stort. Helaas en dat na altijd goede ervaringen met vorige Canon printers.

Pluspunten

• Goede bediening
  • Snelle afdrukcapaciteit

Minpunten

• Storingsgevoelig
  • Slechte servicedienst

b********@u********* 01-02-2023

JAMMER!

Geschreven voor: Canon TS6350a

Steeds tevreden geweest over Canon printers,maar niet gelukkig met deze TS6350a.Er wordt gezegd dat alles heel eenvoudig is,maar zo ervaar ik het zeker niet.Wil ik een A4 printen komt er een fotoafdruk van 10x 15 uit.
Ook het werken met bijgeleverde programma's is niet zo eenvoudig als voorgespiegeld.
Al met al heb ik spijt van deze aankoop.

t*****************@g******** 17-10-2022

Zeker geen hoogvlieger

Geschreven voor: Canon TS6350a

Mijn vorige printer (Canon TS6250) gaf een tijdje geleden de geesst na jaren van trouwe dienst. En prettige printer die erg gebruiksvriendelijk was en weinig storingen gaf. De overstap naar een Canon TS6350a was een gemakzuchtige keuze enigszins ingegeven door mijn voorraad cartridges.
De nieuwe was wel flink duurder dan de vorige versie, maar er zouden misschien veel verbeteringen inzitten.

Niet dus. De 6350a heeft ten opzichte van de 6250 een kleiner touchscreen, die zker niet intuïtief werkt. De vorige versie startte op als er een printopdracht verstuurd werd, bij deze versie moet je de eerst naar de printer lopen om de printer handmatig in te schakelen. Het foutscherm (wat wat te vaak tevoorschijn komt) geeft heel weinig opties.

En na drie weken gebruik moet alweer de originele Canon printkop gereinigd worden.

Pluspunten

• formaat

Minpunten

• touch screen erg klein
  • start niet automatisch op
  • ingewikkelde bediening