Epson WorkForce WF-7620DTWF - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
multifunction

Beoordeling op basis van 1 review

3,4

• Slecht
  • Slecht

Anoniem 09-07-2015 Product kwartaal in bezit

3,4
Wat een k*t printer. Heb je een Apple? Dan moet je telkens opnieuw de software installeren, omdat op de een of andere manier het contact met de printer kwijtraakt of een andere foutmelding geeft. Ook de servicedesk weet daar geen goed antwoord op. Het antwoord dat je krijgt is: "Wij worden niet getraind op de Apple". En daar moet je het dan mee doen. Dat betekent dat ik na zo'n 2 maanden printen deze printer wel weg kan doen, want dit is geen doen. Bovendien zijn de cartridges veel te klein voor zakelijk gebruik. Ze zijn zomaar leeg. Waar de helpdesk van Epson wel goed in is, is je telkens vragen of je misschien nog inkt nodig hebt. Of iets anders. Mijn vorige printer was ook een Epson en die ging binnen 2 jaar kapot. De printkop had het begeven. Toen werd er gezegd: "Gebruik je wel echte Epson inkt?" Het mooie was de de kleur die echte Epson inkt was het niet meer deed en de andere kleuren met niet echte cartridges het wel deden. Mijn advies: koop geen Epson printer als je een Apple hebt. Want dat werkt niet en ze hebben er geen verstand van. En koop geen Epson inkt, want dat is te duur en je loopt net zo goed de kans op vastlopers.