Epson WorkForce WF-7610DWF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epson WorkForce WF-7610DWF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mini2000 12-12-2015
Geschreven voor: Epson WorkForce WF-7610DWF

Dit is een hele snelle fijne printer die mooie afdrukken maakt. Als je niet heel regelmatig afdrukken maakt, kun je misschien beter voor een andere printer kiezen. Dit i.v.m. het opdrogen van de inkt in de spuitkanaaltjes. Als je niet veel print dan kun je deze printer het beste altijd aan laten staan (ook tijdens vakanties), zodat de printer de spuitkanaaltjes schoon houdt. Wij wisten dit niet en hebben dit de eerste week niet gedaan. Gevolg: de inkt in de spuitkanaaltjes was al redelijk opgedroogd. Gelukkig konden we dit nog oplossen, door een aantal keer achter elkaar de automatische reiniging te doen. Anders hadden we de printer wellicht al na één week kunnen afschrijven. Dit is dus wel even iets dat je moet weten als je deze printer aanschaft. Vandaar dat het gebruiksgemak voor ons een 7 en geen 10 is. Verder zijn we heel tevreden tot nu toe. De printer is wel behoorlijk groot, doordat hij ook in A3-formaat afdrukt. Als je alleen A4-formaat gebruikt, dan kun je beter voor de Workforce 3620 gaan.

HE 17-07-2016

Kan deze printer ook op A3 scannen?