Xerox WorkCentre 6605V_N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Xerox WorkCentre 6605V_N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

barracuda1 15-05-2016

Testen Xerox Workcentre 6605 N

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Perfecte alles in 1 printer met heel veel mogelijkheden, wat mij opviel is dat deze printer kwalitatief ook hele mooie foto's print op normaal papier.
Deze printer is ook erg makkelijk in te stellen als netwerk printer, zodat je met meerder pc's kan printer.
Hij is ook erg mooi van vorm en zal zeker goed staan als pronkstuk in een kantoor.

EmielN 11-05-2016

Zeer waardevolle printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Sinds kort deze printer in huis. Print super snel, kwaliteit is verrassend goed. Gebruiksgemak is super, na aansluiten op netwerk zoekt hij zelf zijn instellingen. Ip adres op display waarna je meer instellingen kan wijzigen via een computer.
Scannen en kopiëren ook zeer makkelijk, binnen 10 minuten had ik alles ingesteld, inclusief verzenden via e-mail. Ik heb een klein verhuurbedrijf en ik kan met deze printer vanaf mijn garage de bon afprinten en hij ligt al klaar als ik binnen kom wandelen. Ik kan hem dus zeker adviseren!

Niels 04-04-2016

Super printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Sinds een aantal weken heb ik de Xerox WorkCenre printer op kantoor staan en ben er erg tevreden over.
De printer is compact voor alle functies die het bezit, zit een grote papieropslag in (evt uit te breiden) en print echt razendsnel!
Het is plug and play, Ik heb zelf voornamelijk de usb optie gebruikt wat trouwens erg makkelijk en overzichtelijk werkt. Je ziet namelijk precies op het display welke bestanden er op de usb staan. Het enige nadeel is dat de printer vrij warm word en best vies kan ruiken (echt zo een printer geur). Verder is de printer vrij zwaar 37.5 kilo en moet er een extra kabel worden gekocht voor het linken aan de computer..

Samengevat ben ik zeer tevreden over deze printer, print snel, werkt makkelijk en is dus een goede aankoop als je geen gedoe wilt met het installeren van moeilijke printers.

Anja 02-04-2016

Workcentre 6605DN had ik veel eerder moeten hebben

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Onlangs heb ik mijn kantoor uitgebreidt met een workcentre 6605DN. Ik was altijd een brother fan maar ging nu in op een aanbieding van Xerox en dit had ik veel eerder moeten doen. Het apparaat werkt perfect enis tijdbesparend. Bij veel copieen drukt hij 2zijdig af dus het spaart ook nog papier. De kleurenprinter is geweldig en haarscherp, de bijgeleverde software is ook geweldig om te scannen. Ik kan hem iedereen aanraden.
Min puntje is dat het apparaat 37,5 kilo weegt en vrij kolossaal is en wil je wireless dan moet je een uitbreidings adapter aanschaffen, dit had er standaard bij moeten zitten. Jammer Xerox!

Dalverian 30-03-2016

De "alleskunner"

Xerox.
Een grote speler op de markt. Tenminste, in Amerika noemen ze het niet voor niks "Xeroxing".

Maakt dat dit apparaat perfect?
Lees verder en oordeel zelf.

Ik heb de printer een week in gebruik. In deze week heb ik mijn uiterste best gedaan deze op veel fronten te testen.
Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid gehad om alle functies te gebruiken. Dat ga ik nog wel doen!

Dit apparaat is groot, en zwaar. Maar voor een printer die "alles" kan is dat natuurlijk best te verwachten.

Ik zal de review kort houden.
Features:
- Printen
- Scannen
- Copieren
- Faxen
en dit alles nog dubbelzijdig ook

Een all-in-one dus.

Dit alles kan via:
- 1000 Mbit netwerk bekabeld
- 100 Mbit bekabeld
- USB 2.0
- USB Stick of via de verschijdene web-functies. Waaronder:
-->Email
--> FTP

Dit is redelijk compleet. Maar, oplettende lezers missen hier toch iets aan.
De Wifi. Dit is in mijn opinie toch echt wel een gemis.

Het apparaat is gemaakt met oog op klein bedrijf/thuis kantoor.
Daar voldoet dit apparaat ook zeker wel aan.

De kleuren zijn mooi.
Foto's zijn scherp
Copieën zijn snel
Dubbelzijdig copieëren en printen op elke mogelijke manier.
Al met al een complete machine.

Prijs per print is rond de 2 cent voor een zwart/wit tekst a4`tje, en 12 cent voor een pagina kleur.
Best stevig. Maar niet onoverkomelijk.

Stroomgebruik is redelijk fors.
Stand-by rond de 20 watt.
Piek (denk aan opstarten en opwarmen voor de print) rond de 1100 Watt.
Tijdens gebruik ligt dit rond de 700 Watt.
Al met al best fors. Maar dit is dan ook een printer die alles voor je doet.

Het printen van een full color foto, a4, op 600 Dpi, kan best wel eens duren. Soms wel enkele minuten!
Dit is mogelijk op te lossen door meer geheugen te plaatsen, wat overigens een standaard optie is.

De printer is gebruikersvriendelijk. Het LCD scherm is overzichtelijk en precies groot genoeg. Alles is te vinden en spreekt voor zich.

De web-interface is daarentegen weer erg onoverzichtelijk. Te veel mogelijkheden in mijn opinie. Maar hier zal de gemiddelde gebruiker niks te zoeken hebben.

Zou ik deze aanraden? Ja op zich wel. De prijs is best redelijk voor het apparaat wat je er voor krijgt.
Wel zou ik er voor kiezen om de Wifi module er bij aan te schaffen, wat ik zeker nog zou gaan doen.

Femke 29-03-2016

Fijne printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Voorheen had ik een standaard huis- tuin- en keukenprinter. In verband met de start van een nieuw bedrijf nu toch een professionele printer in huis gehaald, aangezien er nu meer afgedrukt zal moeten worden.

De Xerox was makkelijk te installeren en ik kreeg hem snel aan de praat. Ik ben vaak te ongeduldig om een handleiding rustig te lezen. Een groot compliment voor de Xerox is dat het eigenlijk ook helemaal niet nodig is om deze te lezen. Het apparaat werkte binnen vijf minuten naar behoren.

De printer print snel en maakt niet bijzonder veel geluid. In die zin een fijne printer voor een klein bedrijf.

Als ik dan toch een punt van kritiek moet noemen: De printer vindt het soms lastig om kleuren goed te mengen. Het logo van ons bedrijf is blauw/paars. Ik heb alle verschillende blauw/paarse tinten afgedrukt, maar de kleuren blijven erg op elkaar lijken. Overigens worden foto's wel weer erg scherp afgedrukt.

Ik zou het apparaat zeker aanraden aan anderen. Een aanwinst voor je bedrijf!

mvs1967 28-03-2016

Top-printer

Geschreven voor: Xerox WorkCentre 6605V_N

Vanaf het moment van uitpakken tot het moment van eerste gebruik is een eenvoudig stappenplan en alles werkt. Veel functies en aansluitmogelijkheden maken deze Xerox tot een zeer geschikte machine voor kleinere kantoren. Met behulp van de Xerox Printing Service app is de printer via je wifi-netwerk direct met je smartphone te bereiken. Jammer dat de machine vers uit de fabriek een vuil transportwieltje heeft waardoor het papier bij deze machine een repeterende vlek heeft bij elke afdruk.