Epson Home Expression Home XP-2100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Home Expression Home XP-2100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

De prijsvriendelijke Epson Home Expression Home XP-2100 is een manusje-van-alles. Of je nou foto’s op een hoge printkwaliteit uitprint, draadloos pdf’jes afdrukt met de Epson iPrint-app of kopietjes maakt, deze machine kan het allemaal. Dankzij de Wifi Direct-functie regel je zelfs afdrukzaken buiten het draadloze thuisnetwerk om. Nuttig wanneer de printer buiten het bereik van je wifi-netwerk staat, bijvoorbeeld de zolder of garage. Speerpunten zijn de torenhoge fotoresolutie van 5760 × 1440 dpi en het hoogwaardige inktsysteem met gescheiden cartridges. Vervang uitsluitend de cartridge met de verbruikte kleur en verspil nooit onnodig inkt. Goed voor het milieu en de portemonnee!

d***********@x******** 09-10-2022

Een zeer slechte aankoop geweest.

Een 1 qua cijfer is eigenlijk nog teveel. Dat stop je originele cartridges in en dan doet hij het nog niet. Het is ook rampzalig om de cartridges te vervangen.

Minpunten

• Cartridges zijn moeilijk te vervangen.

m***********@h********** 10-07-2021

Slechte goedkope printer

Drama printer. Printjes zij slechte kwaliteit. Inkt is heel snel op en zeker niet eenvoudig te wisselen. Heb het bij de derde inktpatroon maar opgegeven. Typisch geval van een goedkoop dingetje dat het even doet.

Minpunten

• Inkt snel op
  • Ink wisselen

jhoogendijk699@gmail.com 15-06-2021

Zeer slechte machine.
Printjes zijn onduidelijk en cartridges waanzinnig duur.
Handleiding onbegrijpelijk en zeer ingewikkeld.
Met andere woorden nooit kopen
Die van mij kan je zo komen ophalen ik koop wel een gewone ......printer

Pluspunten

• Nooit kopen

Minpunten

• slechte en onbegrijpelijke handleiding
  • Erg dure inkt cartridges.
  • apparaat weigert regelmatig te printen
  • vage afdrukken

Marty van Baal 13-11-2020

Goede printer voor weinig geld

Was snel geinstalleert en simpele bediening werkt goed voor weinig geld en is compact in formaat en de inktpatronen zijn ook niet duur

Pluspunten

• Goede prijs
  • gemakelijk te installeren
  • Gemakelijk in gebruik

Bully-NL 27-06-2020

Nooit meer

De printkoppen raken bij weinig gebruik snel verstopt en zijn dan bijn niet meer open te krijgen

Na twee printers voor mij dus nooit geen epson meer

Mario Coolen 07-02-2020

Een klein printwonder voor een aantrekkelijke prijs

Deze printer onlangs online besteld en thuisbezorgd door BCC, ook nu weer door hen correct en snel geleverd. De Epson XP-2100 heeft alles in huis. Ook de scan functie werkt eenvoudig en goed. Voor iemand, die slechts zo nu en dan iets wil uitprinten, is dit model, met een prijs van minder dan 45 euro een uitkomst. Kortom, bij mij geen groot log apparaat meer op het bureau. Meer dan tevreden ermee en ben tevens erg benieuwd naar andere reviews van mensen die deze printer in gebruik hebben.

Geza 31-03-2021

Waar heb je deze printer voornog geen €45 gekocht?