Epson Home Expression Home XP-2100 - Reviews

Printtechnologie
inkjet-technologie
Maximale printresolutie
5760 x 1440 DPI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Home Expression Home XP-2100 op Kieskeurig.nl.

7,3

De prijsvriendelijke Epson Home Expression Home XP-2100 is een manusje-van-alles. Of je nou foto’s op een hoge printkwaliteit uitprint, draadloos pdf’jes afdrukt met de Epson iPrint-app of kopietjes maakt, deze machine kan het allemaal. Dankzij de Wifi Direct-functie regel je zelfs afdrukzaken buiten het draadloze thuisnetwerk om. Nuttig wanneer de printer buiten het bereik van je wifi-netwerk staat, bijvoorbeeld de zolder of garage. Speerpunten zijn de torenhoge fotoresolutie van 5760 × 1440 dpi en het hoogwaardige inktsysteem met gescheiden cartridges. Vervang uitsluitend de cartridge met de verbruikte kleur en verspil nooit onnodig inkt. Goed voor het milieu en de portemonnee!

Marty van Baal 13-11-2020

Goede printer voor weinig geld

Geschreven voor: Epson Home Expression Home XP-2100

Was snel geinstalleert en simpele bediening werkt goed voor weinig geld en is compact in formaat en de inktpatronen zijn ook niet duur

Pluspunten

• Goede prijs
  • gemakelijk te installeren
  • Gemakelijk in gebruik

Minpunten

Bully-NL 27-06-2020

Nooit meer

Geschreven voor: Epson Home Expression Home XP-2100

De printkoppen raken bij weinig gebruik snel verstopt en zijn dan bijn niet meer open te krijgen

Na twee printers voor mij dus nooit geen epson meer

Mario Coolen 07-02-2020

Een klein printwonder voor een aantrekkelijke prijs

Geschreven voor: Epson Home Expression Home XP-2100

Deze printer onlangs online besteld en thuisbezorgd door BCC, ook nu weer door hen correct en snel geleverd. De Epson XP-2100 heeft alles in huis. Ook de scan functie werkt eenvoudig en goed. Voor iemand, die slechts zo nu en dan iets wil uitprinten, is dit model, met een prijs van minder dan 45 euro een uitkomst. Kortom, bij mij geen groot log apparaat meer op het bureau. Meer dan tevreden ermee en ben tevens erg benieuwd naar andere reviews van mensen die deze printer in gebruik hebben.