De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Qlima P 528 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

l**************@g******** 31-07-2021

Slechte aankoop

Geschreven voor: Qlima P 528

Wat een slechte airco . Zoveel lawaai en trillingen dat je hem 2 verdiepingen lager nog kan horen , geen koeling maar gewoon de lucht verplaatsen van binnen .
Aangemeld voor repp , maar alleen mail verkeer en geen oplossing of monteur. Al met al .... miskoop van de maand .
Hoop dat mediamarkt Groningen nog wat voor me kan betekenen anders haast € 400 gewoon weg gegooid.

Geen aanbeveling i.v.m de service van qlima

Minpunten

• Erg veel lawaai
  • Geen koeling
  • Geen service van qlima

Richard 14-09-2020

Geweldige airco

Werkt makeleijk , werk werkt Google home
En de WiFi app. Koelt goed, doet wat die moet doen, en ziet er mooi uit

Pluspunten

• Google home
  • Wifi

Minpunten

• Lawaai in hoogte stand

Stephan 10-04-2020

Prima mobiele airco met wifi bediening

Geschreven voor: Qlima P 528

Ik heb deze airco gekocht bij de Praxis, met een mooie 25% korting.
De airco maakt wel lawaai maar ik vind het belangrijkste dat hij goed koelt.
Koelen doet hij goed, laagste temp. is 18 gr.
Deze airco heeft ook wifi, maar het bleek dat de bijgesloten handleiding om de wifi via de Smart Life app in te stellen een fout heeft. Na een mail naar de leverancier (sales@pvg.eu) kreeg ik snel het bericht terug dat ipv de "Display key" de Fan key 6x ingedrukt moet worden om de airco in wifi koppel mode te krijgen. Het bedienen van de airco via de app werkt beter dan de afstand bediening, dit is veel handiger. Ik heb ook de app aan de Google Assistend kunnen koppelen zodat de airco ook via spraak commando's bediend kan worden.

Pluspunten

• Koelen
  • Wifi
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Zwaar
  • Kleine wielen
  • Korte slang 1.5m

Atze Postma 02-08-2018

Fantastisch

Geschreven voor: Qlima P 528

Echt een geweldige airco die zodra je de stroom erop zet direct koude lucht geeft. Voor het beste resultaat moet je wel een afvoerslang naar buiten doen. Er zit een handig hulpstuk bij om deze op een schuifraam of kiepraam te doen. Dit hulpstuk kun je ook nog eens verlengen. Jammer is dat de slang die bijgeleverd wordt te KORT is (1,5 meter) voor mijn raam. Heb bij de Gamma een afvoerslang gekocht die eigenlijk voor een droogtrommel is maar deze past perfect op de airco . Voor 3 meter slang betaal je 15 euro bij de Gamma. Het probleem opgelost. Wel moest ik wennen aan het kabaal wat de airco maakt. Deze Qlima P528 werkt verder perfect. Ook is er een goede Nederlandse gebruiksaanwijzing bij. Leuk is ook dat je een APP kunt downloaden zodat je de airco via je tablet of smartphone kunt bedienen. Ik vindt de afstandsbediening goed genoeg of op het paneel van de airco zelf. Echt een geweldige airco voor niet echt veel geld.

Pluspunten

• niet duur
  • gemakkelijk in gebruik
  • koelt heel goed

Minpunten

• maakt vrij veel lawaai
  • afvoerslang is te kort