l**************@g********31-07-2021
Algemene score
2.0
Wat een slechte airco . Zoveel lawaai en trillingen dat je hem 2 verdiepingen lager nog kan horen , geen koeling maar gewoon de lucht verplaatsen van binnen .
Aangemeld voor repp , maar alleen mail verkeer en geen oplossing of monteur. Al met al .... miskoop van de maand .
Hoop dat mediamarkt Groningen nog wat voor me kan betekenen anders haast € 400 gewoon weg gegooid.
Geen aanbeveling i.v.m de service van qlima
Minpunten
- Erg veel lawaai
- Geen koeling
- Geen service van qlima