Inventum AC127WSET - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC127WSET op Kieskeurig.nl.

l**0@g**l.com 22-07-2021

goed product

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

doet goed wat hij moet doen in een hele warme woonkamer koelt hij zeker voldoende om het aangenaam te maken

1**5@g**l.com 21-07-2021

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Dit apparaat koelt gigantisch. In no time oze kamer van 28 naar 23 graden. Geluid in het begin behoorlijk maar als de kamer op de gewenste temperatuur is is het geluid een stuk minder. Een aanrader.

Pluspunten

• koelen

Minpunten

• in het begin het geluid, dat doen alle airco's
  • prijs

Bob Martens 30-06-2021

Krachtige koeler, reken niet op de remote.

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Koelt zeer snel grote ruimtes. Mobiele airco's zijn lawaaimakers, en dit is zeker geen uitzondering. In zijn klasse is het op dat vlak een beetje een onderpresteerder. Het is wel een eenvoudige keuze tussen stilte of hitte. Enige tegenvaller is de remote. Je kan er gewoon niet op rekenen dat wat je vraagt ook uitgevoerd wordt. Piept meestal wel, dan weer niet, en vaak betekent het niet echt iets. Uiteindelijk ga je gewoon naar het toestel en stel je vast dat je beter gewoon daar de gewenste setting invoert.

Pluspunten

• krachtig
  • eenvoudige bediening op het toestel zelf

Minpunten

• Zeker niet de stilste in de klas
  • onbetrouwbare afstandsbediening

Suzanne M. 23-06-2021

Airco unit met extra performance kit

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Lampje van filter brandde gisteren, wat dus inhoud volgens de handleiding dat de airco 250 uren gedraaid heeft, tijd voor een review:
Ons vorige huis had een split-unit airco en éénmaal verwend met een airco in huis wil je niets anders.
Deze airco unit samen met de performancekit PK127 (krijg je erbij) is een super combi.
Zelf hebben we geen raam in de woonkamer waar de airco staat en moet het dus via onze balkondeur. Hiervoor hebben we ook de bijbehorende raam-afdichtings-kit gebruikt wat net aan past, maar het past! (ooit gaan we een betere oplossing hiervoor maken, plank met gat)
De performance kit is wat stug en lomp waardoor het moeilijk te buigen is maar het doet zijn werk en daar gaat het om.
Op moment van 1e keer aanzetten was het 25 graden in huis, na een klein uurtje was het al 22 graden.
De airco staat bij ons in de woonkamer maar krijgt in principe ons hele appartement koeler (76m2) dus ook de slaapkamer. Maar omdat we katten hebben en deze van ons niet alleen in de woonkamer mogen hebben we helaas 's nachts geen profijt van de airco, omdat ik er weinig voor voel om deze steeds te verplaatsen. Daarnaast ook niet de stilste airco.
Wel hebben we dus de airco sinds de eerste dag in huis, 24/7 aan. Als de juiste temperatuur bereikt is dan slaat ie uit (koelfunctie), of gaat op ventilatie stand (autofunctie). Hierdoor hebben we dus geen last van warmtepieken en is het bij ons altijd rond de 22 a 23 graden in huis. Meestal zet ik hem 's morgen op 21 graden tijdens het ontbijt, om even de woonkamer te verfrissen, daarna gaat deze weer terug op 23 graden. Hierdoor hebben we het dankzij deze airco set het afgelopen week met het warme weer buiten, een heerlijk binnen temperatuurtje gehad.

Dus mocht onze aanvraag voor split-unit plaatsten niet goedgekeurd worden door de VvE, dan gaan we zeker een kleinere broertje halen van deze airco.

Pluspunten

• performancekit PK127
  • bereik (hele appartement)

Harry D 15-06-2021

Heerlijke koelte voor een hete zomer!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Makkelijk te installeren. De afvoer- en aanvoerslang is wat stug om met een mooi bocht door het raam te krijgen. Aangezet en de koele lucht vult mijn woonkamer. Laat de zomer maar komen!

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Geluid is acceptabel

Minpunten

• De bijbehorende slang is wat stug

Jimmy 08-06-2021

Airconditioner van Inventum met extra High performance kit

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Ik heb deze airconditioner gekocht na vele merken gebruikt te hebben, maar deze overtreft echt alles. Toch een mobile airco met de voordelen van een split-unit. Veel programma's en behoorlijk stil inclusief raamafdichting. goede ontvochtiger en ventilatorfunctie, gaat behoorlijk ver met zijn bereik koelen. Qua prijs als set is prima. Je krijgt veel waar voor je geld.

Pluspunten

• Tot 8.8 meter swingfunctie koelen
  • 3 in 1 airco met gratis High performance kit
  • Een totale oplossing net als een split-unit
  • Energieklasse A