De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum AC127WSET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

AJvR 13-04-2024

De airco werkt boven verwachting goed.

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Het apparaat werkt boven verwachting.
Ik had de recensies gelezen van vele mobiele airco’s en had meer lawaai en minder koel vermogen verwacht.

Pluspunten

• Niet teveel lawaai
  • Koelt erg goed
  • Kan werken met alleen buitenlucht

Minpunten

• Zwaar

g**@o**.com 24-07-2023

Robuust apparaat, houdt het hoofd koel!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Degelijke en krachtige mobiele airco met ruim voldoende koelvermogen om een zolderkamer op aangename temperatuur te houden. 5 jaar garantie geeft wel aan dat de fabrikant achter de kwaliteit van het product staat.

Pluspunten

• Koelcapaciteit
  • Dubbelwandige afvoerset
  • Raamafdichting met klittenband

Minpunten

• Geluid (maar logisch voor een mobiele airco)

Van Bloois 08-07-2023

Krachtige Airco !

Krachtige airco.

Binnen een halfuur is een bloedhete kamer heerlijk koel.
Ik ben zeer tervreden met deze airco.
Een aanrader !

Pluspunten

• Voldoende capaciteit
  • Niet erg luidruchtig

Minpunten

• Maakt wel geluid

s********@u********* 28-06-2023

Een aanrader

Geweldig product.
Zeer makkelijk in de bediening en een geweldig resultaat.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Geweldig resultaat

Niels 27-06-2023

Goede mobiele airco

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Na vele merken en modellen te hebben vergeleken bleven Inventum AC125W en Ac127Wset over, uiteindelijk gekozen voor de duurdere vanwege die extra aanzuigslangset. Helaas bleek bij de eerste AC-unit de ventilator niet goed gebalanceerd en die rammelde dan ook als een bezetene... Direct gebeld, duidelijk en geen probleem; kosteloos omruilen. De vervangende unit draait ondertussen al een goeie week en kan met de huidige hitte goed omgaan, op volledig automatisch gaat ie zelfs regelmatig enkel staan te ventileren en koelt dan alleen nog als het nodig is.
Groot pluspunt vind ik dat het mogelijk is via de afstandsbediening de kamertemperatuur te meten, op die manier kun je die ergens anders neerleggen en 'voelt' de temperatuur (stuurt dus op afstand automatisch de AC daarop aan).
De unit is wél zwaar, dus verplaatsen naar een verdiepingsvloer zul je met z'n tweeën moeten doen.
Verder is de bediening van de afstandsbediening niet duidelijk en mag je die zelf maar uitvogelen.
In het algemeen is het zeker een heel prima mobiele airco.

Pluspunten

• Het bijgeleverde slang set voor aanzuig/afblaas
  • Auto temp. regeling (meting) via afstandbediening
  • Snel koelen
  • Automatische stand werkt goed

Minpunten

• Onduidelijke beschrijving afstandsbediening
  • Zwaar

Jens Woonstra 26-06-2023

Zeer stille en effectieve airconditioning

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Ik ben ontzettend tevreden met deze Inventum airco met dubbele slang. Het is verbazingwekkend hoe snel deze airco een kamer kan koelen. Bovendien is het echt indrukwekkend hoe stil hij is. Je kunt hem gemakkelijk ’s nachts laten draaien zonder gestoord te worden. De dubbele slang zorgt voor een efficiënte luchtstroom en houdt de ruimte lekker koel, zelfs op warme dagen. Ik kan deze airco absoluut aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een krachtige, stille en effectieve koeloplossing. Wat mooi is aan het geluidsniveau is dat het een constant blazend geluid is zonder rare trillingen of brommen. Zodra de kamer op temperatuur is gaat hij minder hard blazen en is hij nóg stiller.
De prijs is wat mij betreft relatief laag voor wat je allemaal krijgt.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Zeer stil
  • Mooi strak design
  • Aan én afvoerslang in één
  • Betaalbaar

Minpunten

• Scherm remote is niet verlicht

Ewelina 21-06-2023

Slechte serie airco’s

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Ik wil graag een negatieve beoordeling geven over de Airconditioner Inventum AC127WSET 105m3 in het wit. Ik heb verschillende problemen ervaren met dit product.

Ten eerste, bij de eerste unit was er constant een luidruchtig geratel van de interne ventilator. Ik heb contact opgenomen met de winkelier en zij hebben een nieuwe unit besteld. Na drie dagen werd de nieuwe unit geleverd, maar bij aansluiting bleek dat de airconditioner geen koude lucht produceerde. Ik was teleurgesteld en gefrustreerd, aangezien dit de primaire functie van een airco is.

Nu staat er een monteur gepland om een gloednieuwe airco uit de verpakking te repareren (?). Dit vind ik ronduit schandalig. Het feit dat ik al problemen heb ondervonden met twee opeenvolgende units van hetzelfde model is zeer teleurstellend en geeft mij weinig vertrouwen in de kwaliteit en betrouwbaarheid van dit product.

Minpunten

• Ventilator ratelt
  • Of wekt niet

Joey 29-01-2023

Inventum ac127

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Geweldig product doet wat het beloofd, het is de enigste airco in zijn soort die op deze manier koelt en geen enkele andere airco zal dit bereiken

Reefhuis 14-09-2022
Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Een apparaat dat goed zijn werk doet. Het hield onze grote woonkamer goed op temperatuur. Terwijl het buiten ruim 30 graden was, bleef het bij ons een behaaglijke 23 graden. Het is makkelijk te bedienen, geeft aan wanneer het waterreservoir geleegd moet worden.
Je moet er even voor in de buidel tasten maar het gemak dat we er van hebben gehad is het dubbel en dwars waard.

Tony 25-08-2022

Prima airco

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Geweldige airco...koelt in no time de ruimte naar een aangename temperatuur...ben erg tevreden omdat deze mobiele unit meerdere ruimtes bij mij afkoelt, zelfs zonder afdichting, die ik, gemakshalve, alleen voor de woonkamer gebruik. Het introfilmpje over deze set klopt ...hij koelt de gehele ruimte, ook voelbaar op een 8/9 meter afstand!
Hij is erg snel en de afkoeling, redelijk stil en slaat zelf naar een lagere verbruiksstand als de gewenste temperatuur bereikt is...inmiddels in deze hete augustus dus zeer blij mee!

Pluspunten

• koelt snel
  • eenvoudig in gebruik
  • niet perse overal de afdichtingsset nodig

Minpunten

• slang mocht van mij wat langer zijn

john 17-08-2022

absoluut een aanrader

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

allereerst wil ik hier vertellen dat ik COPD patient ben. door de extreem hoge temperaturen en luchtvochtigheid van tegenwoordig heb je het dan zeker niet gemakkelijk. op aanraden van mijn longarts ben ik eens geen kijken wat voor airco's er zijn. de keuze was vast of mobiel. gezien de prijs heb ik gekozen voor mobiel. deze inventum AC127WSET kwam op diverse sites als beste uit de bus dus de keuze was snel gemaakt. het bleek een schot in de roos want deze airco koelt in no time de temperatuur terug tot de gewenste temperatuur. met de raamafdichtingskit erbij was alles makkelijk te installeren. het leven heeft voor mij nu zeker een plus gekregen. ik beveel dit apparaat dus zeer zeker aan en speciaal voor mijn lotgenoten. alles dus een dikke 10 plus

Pluspunten

• koelt zeer snel
  • makkelijk te bedienen

s**************@h********** 15-08-2022

Niet te lang over nadenken, dit is een perfecte koop

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Wat een fijn product. een goede kwaliteit voor een niet al te dure prijs (er zijn vergelijkbare airco's die duurder zijn).
Maakt de ruimte waarin ik werk (3x4 meter) in een paar minuten koel. De etage van 10x10 meter maakt hij ook binnen een uur koeler. Je merkt de koude lucht zelfs op de etage eronder, waardoor ik niet alleen lekker kan werken in mijn kantoor op zolder, maar we als gezin ook lekker koel kunnen slapen op de 1e etage.

Pluspunten

• bediening
  • hoeveelheid m2
  • meegeleverde speciale afvoerslag
  • ziet er mooi uit
  • meegeleverde afdichtingsgordijn

Minpunten

• maakt evenveel lawaai als een flinke ventilator
  • Wellicht teveel herrie voor slapen

Leon van Geel 10-08-2022

hadden we eerder moeten doen!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Wij hebben de AC127WSET ruim een maand in huis en al veel warme dagen en nachten gehad en er komen er nog veel aan.
We hebben een zeer grote slaapkamer met 2 dakkapellen en het is een oud huis, dus warm boven. Dat is nu verleden tijd want met deze hitte, 30+ graden zet ik hem anderhalf tot 2 uur voor we naar bed gaan aan en hij koelt de hele slaapkamer heerlijk terug naar 18/19 graden. Zo ontzettend fijn, slaapt heerlijk wilde dat ik hem eerder had gekocht! het enige minpuntje is dat de afstandsbediening soms een eigen leven lijkt te leiden. Maar dat is alles, ziet er mooi uit en het voornaamste, hij koelt door het 2 slangensysteem heerlijk!

Pluspunten

• koelt snel
  • ziet er gestroomlijnd uit
  • kan een grote ruimte koelen

Minpunten

• afstandsbediening leid soms een eigen leven

romano 08-08-2022

Deze airco is zo cool !

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

de rede dat ik dit product heb gekozen is omdat hij efficiënter en beter werkt en mijn goed geïsoleerde ruimte van ongeveer 55 m2 prima kan koelen , hij was met de performance kit ook nog in de aanbieding , 5 jaar garantie na registratie telt ook zeker mee. win win win

Pluspunten

• efficentie en bereik
  • 5 jaar garantie

t**@b*********** 04-08-2022

Eindelijk een fijne airco

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Na een aantal andere merken airco's uitgeprobeerd te hebben is het uit eindelijk de AC127WSET geworden.
Deze heeft als enige door de Performance Kit geen last van onderdruk en is daar door veel efficiënter.
Op volle kracht (AC+Hi fan)een zeer acceptabele ~59dB (op 1,5 meter), alleen op ventileren is hij nog veel stiller (~49dB).
Stroomverbruik op volle kracht ~1000-1150W en in ventilatiestand slechts ~33W.

Pluspunten

• Door de Performance Kit geen onderdruk
  • Kamer van 40m2 goed koel te maken/houden

Minpunten

• Leeg maken van het watereservoir mag makkelijker
  • De slang van de Performance Kit is minder flexibel

Elly Driessen 25-07-2022

Goede airco!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Op advies van de winkelmedewerker deze airco gekocht.
Zijn er erg blij mee, makkelijke bediening, veel mogelijkheden, temperatuur gaat vlug naar beneden.
Kan de kamer 40m2 gemakkelijk aan.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

r********@u********* 24-07-2022

Aanrader

Aanrader prima apparaat.
Koelt prima
En compleet met toebehoren.
mooi design.
geluid valt 100% mee.

Pluspunten

• Koelt goed

Minpunten

• geen

Erik 24-07-2022

Super Airco!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Super airco en ziet er strak uit, super tevreden mee. Ons appartement was binnen no time heerlijk afgekoeld. Airco op 22 gezet en het was volgens de afstandsbediening 28 graden binnen. Met 2 uur sloeg de airco af en was het al 22 graden. Heerlijk. Zit nog altijd in mijn korte broek maar begin het toch bijna koud te krijgen. De performance kit is ook ideaal, ik merk niets van een onderdruk. Hij doet exact wat die moet doen. Afstandsbediening is ook erg handig en werkt prima. Ik weet alleen niet hoe ik deze uit moet zetten maar ik vermoed dat dit automatisch gaat. Helaas hebben we geen thermostaat in ons appartement waardoor we nooit wisten hoe warm het nou precies is. We gebruiken de airco op auto stand en deze slaat dan af wanneer hij de ingestelde temperatuur heeft bereikt. Dit is 22 in ons geval. Om het kwartier gaat die weer even aan en daarna weer terug naar lucht circuleren. Volgens mij is alleen de sensor van de afstandbediening niet helemaal goed afgesteld. De airco slaat af wat betekent dat het 22 graden is echter staat er 25 op de afstandsbediening en dit gaat verder niet omlaag. Maar als dit het enige is, geen probleem. De temperatuur is heerlijk aangenaam en daar gaat het om. Wij en onze cavias zijn dik tevreden. Top!

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen!
  • Dubbele slang is ideaal

Minpunten

• Temperatuursensor afstandbediening wijkt af

u*******@g******** 18-07-2022

Redelijke airco, kon net wat beter.

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Het apparaat heeft een mooi uiterlijk en is ook redelijk sterk in het koelen. Echter bij het uitblazen word de lucht niet horizontaal uitgeblazen maar schuin omhoog hoe je de swing ook instelt. Je verliest tevens een heleboel gekoelde lucht die links en rechts word uitgeblazen omdat de uitlaat niet gesloten is maar open zijkanten heeft, deze lucht circuleert terug naar de airco. Gevolg is dat als je de airco instelt op 16 graden deze airco al afslaat wanneer de thermostaat in de kamer 21,5 graden aangeeft. Het is moeilijk om een grote ruimte te koelen omdat de gekoelde lucht niet heel ver wordt weggeblazen maar dus links rechts en schuin omhoog tegen het plafond en muren aan komt. Het wordt al beter als je er een pizzadoos oplegt die de lucht horizontaal laat stromen. Maar wil je lopen klungelen met een pizzadoos wanneer je een airco koopt van 500+ euro?

Pluspunten

• Dubbele slang
  • 12000BTU
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Links en recht gekoeld luchtverlies
  • Slaat bij 16 graden af, thermostaat 21.5 graden.
  • Blaast gekoelde lucht schuin omhoog.

henk24@hotmail.com 17-07-2022

Goede airco koelt erg goed

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Ik vind het een goede airco koelt erg goed door de performance kit die er bij geleverd is dit is ook de reden dat ik de airco heb aangeschaft met deze kit heb je het voordeel van een split unit en geen onderdruk in de kamer waar hij staat hierdoor koelt hij veel efficiënter dan een reguliere mobile airco.

Pluspunten

• Geen onderdruk
  • Koelt goed

Minpunten

• Stugge slang
  • Slang wat kort

Klaas 12-07-2022

Niet twijfelen, beste mobiele airco op de markt!

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Koelt heel erg snel en goed. Beste mobiele airco op de markt qua prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Zeer snel koelen
  • Prijs/kwaliteit
  • Stevig gebouwd
  • Doet wat het moet in stijl

Minpunten

• Afdichtingsnet beetje puzzelen

d*****@g********* 07-07-2022

uitsekende nederlandse airco

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

uitstekende airco, still en mooi design.

slimme dubbele buis ontwerp waardoor airco sneller en effectiever is.

NL product

Pluspunten

• mooi design
  • redelijk still
  • dubbele afvoer buis = slim
  • snel in afkoelen
  • milieu/ozon vriendelijk

Minpunten

• zwaar zoals elke airco

r*************@g******** 30-06-2022

Eén van de enige dual hose airco's op de europese markt

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Werkt enorm goed voor het leefbaar maken van de werkkamer die op het zuiden is gelegen. Echter is de performance slang wel wat stug waardoor je wel een beetje moet stoeien. Koelt snel en relatief stil.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Stil

Minpunten

• Stugge slang
  • Geen 'smart' functionaliteiten

Johan 22-06-2022

Goed produkt

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

Goed apparaat . Dubbele slang is slim.
Prijs kwaliteit in orde. Bediening logisch.
Luchtstroom komt hele kamer rond.

Pluspunten

• Lucht stroom
  • Koud

Minpunten

• Geluid vol vermogen
  • Gewicht

o**************@h********** 19-06-2022

Lekker koel

Geschreven voor: Inventum AC127WSET

De airco AC127W set van Inventum is gebruiksvriendelijk en doet wat hij moet doen, koelen.
De prijs is iets aan de hoge kant maar je krijgt wel 5 jaar garantie.
Ik kan de AC127W set van Inventum daarom wel aanbevelen.

Pluspunten

• Geluid valt mee
  • Koelt zeer goed

Minpunten

• Is wel wat zwaar