Bosch Serie 6 DWB97CM50 - Reviews

muurmontage
Afzuigcapaciteit
430 m³/h
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 DWB97CM50 op Kieskeurig.nl.

Marco 16-11-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Een zeer krachtige motor en voldoende licht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jonathan 24-10-2020

Stille afzuigkap, verlichting alleen niet ideaal

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Fijne stilte afzuigkap. Verlichting schijnt bij ons echter niet goed op het fornuis. Komt misschien omdat wij een diep aanrechtblad hebben. Had mooi geweest als je de lampen mijn afstellen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tang 26-08-2020

Heerlijk stil en groot afzuigvermogen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Ons oude afzuigkap heeft het na 10 jaar begeven. Na wat zoekwerk kwamen wij uit bij deze. Wat een genot. Strak design. Heerlijk stil vergeleken met de oude. Wij merkten ook op dat deze veel meer lucht verplaatst. Daarnaast ook nog energiezuiniger voor de duurzaamheid. Al met al een winnende combinatie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 31-03-2020

Relatief stil met grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De 3 filters zijn makkelijk schoon te maken. Door hun afmetingen passen ze in de gootsteen en/of vaatwasser. Relatief stil ondanks de vele m3 vochtige lucht die hij naar buiten stuwt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan W 14-01-2020

Wandschouwkap

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Deze wandschoukap functioneert redelijk. De recirculatiefunctie is redelijk. De kaap heeft wel de nodige tijd nodig om de kooklucht te filteren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-12-2019

slecht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Als je het huis binnen komt ruik je het eten al, kap zuigt absoluut onvoldoende af! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fijne afzuigkap 10-10-2019

Goede en vrij stille afzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

Deze afzuigkap doet wat ie moet doen en doet het goed en vrij stil. Is goed schoon te houden en geeft goed licht op de kookplaat. Ik heb maar 1 puntje van kritiek: de tiptoetsen reageren niet altijd goed. Gebeurt af en toe en weet niet of het aan droge of natte vingers ligt of aan afzuigkap. Daarom maar 4 sterren, anders zeker 5! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jan7 07-01-2019

Zuigt zeer slecht af en maakt veel herrie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 DWB97CM50

De afzuigkap zuigt zeer slecht af en is dus totaal niet functioneel. Bovendien maakt hij veel herrie, in tegenstelling tot wat beloofd is.