Siemens iQ500 LR27CBS20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LR27CBS20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

HaGo 06-07-2020

Sierraad voor de keuken

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR27CBS20

Deze afzuigkap past met de ingebouwde sensor automatisch de snelheid aan, erg prettig. In combinatie met de Siemens kookplaat gaat deze ook vanzelf aan en uit, en kan de verlichting bedient worden. Er zit een afstandbediening bij, maar die hoeven we niet te gebruiken, alles gaat vanzelf en dit is erg prettig. Het apparaat zelf heeft geen knoppen, wel WiFi. Via de app zijn nog wat extra instellingen aan te passen (werkt dankzij de uitleg in de app veel beter dan via de afstandsbediening), en je kunt hem dan via een spraakassistent bedienen als je die hebt (bv. Google Home). Wanneer de unit ui staat blijft altijd een wit indicator lampje branden, deze geeft als het donker is genoeg licht om te kunnen navigeren door de keuken. Had wat mij betreft ook uit gemogen, misschien na een softwareupdate in te stellen? Ja, deze afzuigkap heeft af en toe een softwareupdate nodig, het is tenslotte 2020!

Pluspunten

• Sensor gestuurd, prettig stil
  • Fijne werkverlichting
  • Goede afzuigcapaciteit
  • Mooi design, grote witte glasplaat
  • Integratie met kookplaat

Minpunten

• Standby lampje te fel
  • Afstandsbediening kan beter

Raj 09-05-2019

Krachtige afzuiging

Geschreven voor: Siemens iQ500 LR27CBS20

Heb dit apparaat al inmiddels 2 maanden in gebruik en ik moet zeggen dat heleboel geur en dampen afzuigt. Wij koken vrijwel altijd pikant en kruidig en daarom hadden we ook voor deze unit gekozen.

Pluspunten

• Sterke afzuiging
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Bij hoogste stand lawaaierig