Siemens LC98KPQ60 - Reviews

Afzuigcapaciteit
850 m³/h
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC98KPQ60 op Kieskeurig.nl.

M Schreuders 12-11-2018

Geweldig design

Geschreven voor: Siemens LC98KPQ60

Hele mooie en grote afzuigkap. Ideaal voor lange mensen omdat hij schuin loopt. Nooit meee je hoofd stoten tijdens het koken.. Er komt best nog wat aanslag op de glazen plaat, maar dat trekt weg als je wat langer aan het koken bent. Afzuigkap is makkelijk schoon te houden. Door het blauwe licht aan de achterkant krijg je een hele andere sfeer in de keuken

Pluspunten

• Emotionlight pro
  • Goede led verlichting
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Soms nog damp op glasplaat

Kookgek 31-08-2018

Super design

Geschreven voor: Siemens LC98KPQ60

Een hele mooie strakke afzuigkap die echt een blikvanger is in de keuken. De tiptoetsen doen het goed en alles is makkelijk schoon te maken. De afzuiging valt mee qua geluid. Als er een pan zonder deksel op staat dan komt er wel een vochtwaas op de voorzijde, maar deze reinig je na gebruik heel makkelijk.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

RRIZI 23-12-2017

heel goed

Geschreven voor: Siemens LC98KPQ60

Een perfecte apparaat. Nu kunnen wij eindelijk genieten van ons het keuken. Zuinig en rustig. Het geeft met zijn verlichting super mooie sfeer aan het keuken echte aanrader. wij zijn echt hiermee tevreden en zullen wij dat echt aanbevelen voor jullie nieuw keuken.

Marian 03-10-2017

Strak design

Geschreven voor: Siemens LC98KPQ60

Design is prachtig, functioneert goed, ook met koolstoffilter, makkelijk in het onderhoud en schoonmaken